خانه / سخنان روز / ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر گرامی باد

۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر گرامی باد

۴۹

یازدهم اردیبهشت ماه در هر سال تعلق به قشری دارد که زیربنائی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند و با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را بسوی داشتن جامعه‌ای پویا و سالم که لازمه یک زندگی معقول و ایده آل است برای انسان و انسانیت رقم می‌زنند.
بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.

مسئولیت سنگین تحقق آرمان‌های کشور در عرصه‌های پیشرفت، تولید و نوآوری بر دوش کارگران پرتلاش و سرافرازی است که خدمت را عجین با خلاقیت نموده و برای ساختن ایرانی آباد و شکوه‌مند، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.
روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکو داشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است.

به همین مناسبت، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش ایران اسلامی که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه کشور را فراهم می‌نمایند تبریک عرض می کنیم و با آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان، امیدواریم با تلاش و همت فراوان در راه پیشرفت و سعادت ایران عزیز کوشا باشیم.

مجمع خیرین شهرستان آمل

همچنین ببینید

۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی گرامی باد

  بعضی کتاب ها یک «دام» هستند و برخی دیگر«صد دام». کتاب های گمراه کننده، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.