خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه۹۹/۰۷/۲۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه۹۹/۰۷/۲۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

 

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۹/۰۷/۲۰              زمان شروع جلسه: ۱۷:۳۰          زمان پایان جلسه:۲۰:۰۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با بیان روایتی از ائمه اطهار (علیه السلام) در خصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم با تسلیت اربعین حسینی (علیه السلام) و به روایتی ۲۱ مهر ماه عاشورای واقعی آن امام همام، در خصوص مصوبات جلسه پیشین مطالبی مطرح و طی سخنانی چگونگی ورود به مذاکره جهت تعیین تکلیف مرکز شیمی درمانی در وزارت بهداشت و درمان را تشریح و بنا به حساسیت موضوع و هماهنگی با نماینده محترم شهرستان، خواستار بررسی و تبادل نظر بیشتر اعضای محترم شدند.

ایشان  بنابه حضور حاج آقا محمدی، دادستان محترم شهر آمل با خیرمقدم به ایشان و خداقوت و خسته نباشید، گزارش مبسوطی از اقدامات و فعالیت های فراگیر مجمع در حوزه های مختلف ساخت واحدهای مسکونی برای قشر محروم، ایجاد مرکز شیمی درمانی، تجهیز بیمارستان های شهر، پرداخت کمک های درمانی، مساعدت مالی، آزادی زندانیان، تهیه سبد غذایی برای افراد تحت پوشش، کمک هزینه تحصیلی و سایر حوزه های فعالیت به استماع حاضرین رسانده و بیان داشتند علیرغم برگزار نشدن همایش اکرام سالانه که عرصه ای برای جمع آوری مساعدت ها و کمک های خیرین جهت تامین منابع یک ساله مجمع بوده است، در ایام کرونایی، فعالیت مجمع تعطیل نشده و با حمایت و همت عالی حامیان مجمع، اقدامات برجسته و موثری در قالب ستاد مقابله با کرونا انجام شد.

 

در ادامه حاج آقا حیدرزاده با خوش آمد گویی به دادستان محترم و توصیف ایشان به عنوان دادستان خوش برخورد و خوش خلق که لازمه یک قاضی عادل بر اساس تعالیم دین مبین اسلام است با معرفی یکایک اعضای محترم و مسئولیت های آنها بیان داشتند: هریک از اعضای محترم در حرفه و مشاغل خود از تخصص و مهارت برخوردار و افرادی مطرح و مورد وثوق مردم می باشند و بدون هیچ گونه چشمداشت و اجر و مواجبی با پرداخت هزینه شخصی در پی مساعدت به مردم در این خانه عشق می باشند و با فعالیت های فراگیر گزارش شده و مساعدت به محرومین جامعه، در حقیقت از بار مراجعه به مراجع قضایی و بزه کاری احتمالی کاسته خواهد شد.

سپس حاج آقا عشریه، خزانه دار محترم، طی گزارش اجمالی از ایام کرونایی و فعالیت های جهادی در مقابله با کرونا در آن ایام سخت در قالب ستاد مربوطه و جمع آوری مبالغ هنگفت در کوتاه ترین زمان ممکن و تهیه اقلام مورد نیاز بیمارستان ها مطرح و خاطرنشان کردند؛ خوشبختانه هر موضوعی که مجمع ورود پیدا می کند بنا به اعتبار و اعتمادی که مردم و حامیان محترم دارند، نسبت به اهدای مبالغ قابل ملاحظه ای در حوزه های مختلف اقدام خواهد شد. ایشان در ادامه با بیان پیشینه ای از چگونگی اعطای زمین مرحوم مهندس فاطمی به سازمان فنی و حرفه ای و عدم بهره گیری متناسب با نیّت واقف و اتلاف سرمایه ملی، مطالب مبسوطی مطرح و از مواضع برخی سازمان ها و نهادها که صرفاً درصدد حفظ جایگاه اداری خود بوده و منفعتی برای جامعه و مردم ندارند، ابراز گله مندی نمودند.

در ادامه حاج آقا محمدی، دادستان محترم ضمن تقدیر از گزارشات ارائه شده و تجلیل از عملکرد و اقدامات متعدد و متنوع مجمع، بیان داشتند که از گذشته با شاکله و مجموعه مجمع خیرین که بلند آوازه  است، آشنا بوده و آن را موجب افتخار خود و شهر آمل دانسته است.

ایشان با ایراد سخنانی، فعالیت های مجمع را در حقیقت به عنوان اقدامات تامینی و پیشگیرانه توصیف که زمینه ی بسیاری از جرایم را که ممکن است در اثر فقر و محرومیت ایجاد گردد، محدود نموده و علاوه بر کمک به نظام قضایی و نظام جمهوری اسلامی، مرضی رضای حق تعالی خواهد بود. ایشان در خصوص موضوع سازمان فنی و حرفه ای و واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی برای کاربری دانشکده پزشکی به منظور هرگونه همکاری اعلام آمادگی نموده و وعده دادند چنان چه مراجعه کننده ای به معاضدت قضایی و حمایت حقوقی نیازمند است، مساعدت خواهند نمود.

با عنایت به طولانی شدن جلسه و عدم زمان لازم جهت رسیدگی به تمامی دستور جلسه، مقرر گردید نسبت به طرح مصوبات در جلسه بعدی اقدام گردد.

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.