خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۹/۱۰/۰۷ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۹/۱۰/۰۷ مجمع خیرین شهرستان آمل

 

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۹/۱۰/۰۷             زمان شروع جلسه: ۱۷:۳۰          زمان پایان جلسه:۲۰:۳۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با آرزوی صحت و عافیت برای اعضای محترم و خانواده آنها و بیان روایتی از ائمه اطهار (علیه السلام) در خصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع با خیرمقدم به اعضای محترم و شکر به درگاه الهی جهت حضور در جلسه ای دیگر پس از وقفه به وجود آمده به دلیل شرایط و محدودیت کرونایی و تقدیر از حضور اعضای جدید هیئت امناء، حاج محمد آقا پرکاوسی و حاج وحید پرکاوسی در جلسه و با گرامی داشت یاد و خاطره ذی ارزش حاج رمضان پرکاوسی، در خصوص مصوبات جلسه پیشین مبنی بر تهیه و توزیع اقلام سبد غذایی و در حال انجام بودن تشریفات حقوقی و ثبتی تغییرات اساسنامه و تغییرات اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره مطالبی مطرح و گزارش اقدامات انجام شده به استماع حاضرین رسید.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده با خیرمقدم و خوش آمدگویی به حاج آقا محمد و حاج وحید پرکاوسی در جلسه مجمع، خاطرنشان کردند؛ جای پایه گذار مجمع خیرین، حاج آقا پرکاوسی مدتی خالی بوده و اعضای هیئت مدیره به وضوح خلاء وجودی آن بزرگوار را احساس می نمودند و الآن خداوند متعال را شاکریم که با حضور گران قدر این دو بزرگوار شاهد جانشینی به حق برای تحقق اهداف والای آن عزیز باشیم.

سپس حاج آقا عشریه، حاج آقا نیک پور، حاج آقا بیک مهدوی، حاج آقا صالحی، حاج آقا ولایی و دکتر سالاری به طور جداگانه در وصف خصوصیات و سجایای اخلاقی حاج آقا پرکاوسی مطالب و خاطراتی بیان و با اهدای صلوات بر محمد و آل محمد از او به نیکی یاد کردند.

سپس حاج آقا عشریه پس از خیرمقدم به اعضای محترم جدید هیئت امناء، در خصوص ۲۰ واحد مسکونی تحویل شده به افراد مورد نظر، مطالبی مطرح و بیان داشتند تعدادی از مالکان بهای پارکینگ اختصاص یافته را نپرداخته و بنا به تبعیض ایجاد شده بین ساکنان، برآیند مناسبی نداشته است و پیشنهاد دادند تا با دعوت از آنها نسبت به تعیین تکلیف موضوع اقدام گردد.

در ادامه حاج آقا صالحی درخصوص ضرورت اطلاع رسانی از فعالیت ها و اعلام حضور در مناسبت ها و مراسمات و نصب بنر در مراسم ترحیم، مطالب موسّعی بیان و پیشنهاد دادند تا بنا به تجربه موفق تبلیغات و رصد فرصت ها برای جلب مشارکت و جذب حامیان بیشتر، نسبت به برنامه ریزی و پیگیری موضوع اقدام شود.

در انتها هر یک از اعضای محترم در خصوص مطالب مطروحه به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات پرداخته و پس از بحث و تبادل نظر مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
     
۱

مقرر گردید به منظور تجلیل از همدلی و حمایت جناب حاج آقا ارزانی طی سالیان متمادی، نسبت به دعوت از ایشان برای هفته بعد اقدام گردد.

دبیرخانه مجمع
     
۲

بنا به ضرورت تبلیغ و اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های مجمع خیرین به آحاد جامعه، مقرر گردید نسبت به بکارگیری یک نفر برای مسئول روابط عمومی اقدام و نیز برنامه ریزی لازم جهت انعکاس اخبار و اقدامات مستمر در فضای مجازی و به خصوص در اینستاگرام صورت پذیرد.

دبیرخانه مجمع
     
۳

مقرر گردید به منظور بهره گیری بهینه از زمان جلسه، نسبت به تعیین دستور جلسه اقدام و طی هفته مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

دبیر جلسه
     

۴

بنا به پیشنهاد ارائه شده جهت ملاقات رئیس جدید دانشگاه آزاد آیت الله آملی، مقرر شد تا اعضای محترم هیئت امناء با هماهنگی قبلی نسبت به حضور در دانشگاه در روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱۰/۰۸ راس ساعت ۱۲:۳۰ اقدام نمایند.

حاج آقا حیدرزاده

     

۵

درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت  ۲۱ فقره چک و معرفی ۲ نفر به بانک جهت دریافت وام موافقت گردید.

دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.