خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی 18 -01 – 1392

صورتجلسه عادی 18 -01 – 1392

مجمع خیرین شهرستان آمل                               بنام خیر خواه خیر خواهان

                                     تاریخ جلسه : 18-1-92                                                       زمان جلسه : 40و18

مقدمه: جلسه هفتگي مجمع خيرين شهرستان آمل با حضوراعضاي محترم هيأت مديره و با قرائت آياتي از كلام الله مجيد آغاز گرديد. ابتدا دبيرجلسه با بيان فرمايشاتي از اهل بيت عصمت و طهارت ، مصوبات قابل پيگيري جلسات گذشته و دستور فعلي را قرائت و گزارش اجرايي آن توسط مجريان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسيد. سپس حاج آقا نيك پور مديرعامل محترم با حمد و سپاس به پیشگاه حضرت احدیت از آغاز سالی دیگر و حضور درجلسه ای دیگر، خواهان سالی پربرکت و آرامش از ایزدمنّان شده وگزارش مبسوطی از پیشرفت فیزیکی پروژه شیمی درمانی مطرح و جزئیات برنامه ها، موانع ، خرید ملزومات و هزینه های مربوطه را برای حاضرین تشریح فرمودند. ایشان در ادامه به اهمّ برنامه های در دست اجرای مجمع اشاره ، و خواستار پیگیری مستمر جهت تحقّق آنها در سال 92 شدند و همینطور گزارشی از جلسه حاج آقا اکبرزاده ریاست محترم هیأت مدیره با آبشار عاطفه های مشهد ارائه و با نقل قول از سوی ایشان با استقبال از عملکرد و فعالیتهای مجمع در شهرستان آمل ، قول مساعد دادند که نسبت به تأمین قسمتی از هزینه های شیمی درمانی با ارائه درخواستی از سوی مجمع و تأیید فرماندار محترم از سوی آبشار عاطفه های مرکز آمل به مشهد ارجاع و پیگیری گردد. سپس بنا به حضور آقایان دکتر مسلمی پزشک شیمی درمانی بیمارستان شهیدرجایی بابلسر و دکتر نعمتی از بیمارستان امام رضا (ع) درجلسه ، جناب حاج آقا حیدرزاده با تشریح خدمات برجسته و ویژه آقای دکتر مسلمی در زمینه شیمی درمانی و مساعدت ویژه ایشان به بیماران معرفی شده از سوی مجمع ، ضمن دعوت از ایشان جهت افتخار حضوردرتیم پزشکی مجمع جهت بهره گیری از توان فنّی و تخصصی وتجربی ایشان ، خواستار تشریح ضرورت و اهمیت اجرای مرکز پرتو درمانی در کنار شیمی درمانی در دست ساخت بیمارستان امام علی(ع) شدند. بعد از آن جناب آقای دکتر مسلمی با ابراز خرسندی از حضور درجلسه مجمع و تقدیر و تشکر از فعالیتهای مجمع ، در جواب سؤال مطروحه بابت پرتو درمانی عنوان نمودند که ایجاد مرکز شیمی درمانی بدون رادیوتراپی از حیّظ انتفاع لازم برخوردار نبوده و با ایجاد مکمل پرتو درمانی برای مرکز، خدمت قابل توجهی جهت درمان و شناسایی بیماران شهرستان آمل و شهرهای اطراف ارائه خواهد شد و نکته ای قابل تأمل را متذکر شدند که در صورت تمایل به ایجاد مرکز ، انتخاب دستگاه و شرکت سازنده را در مرحله اول ضروری و به تناسب ضوابط و شرایط دستگاه انتخابی به ساخت ساختمان مورد نظر مبادرت نمود.

در پایان پس از بحث وتبادل نظرپيرامون موارد مطروحه مصوبات ذيل به تصويب اركان محترم مجمع رسيد.

ردیف

                                              مصوبات جلسه

مجری طرح

1-

بر اساس توافق جلسه متشکله در مشهد مقدس با حضور حاج آقا اکبرزاده و آبشار عاطفه ها ، مقرر گردید نامه ای درخصوص درخواست مساعدت جهت پروژه شیمی درمانی به آن مرکز تنظیم و جهت تأیید به فرمانداری محترم ارجاع و از طریق آبشار عاطفه های مرکز آمل به مشهد ارسال گردد.

دبیرخانه مجمع

2-

بنا به ضرورت ایجاد مرکز پرتو درمانی در کنار شیمی درمانی ، مقرر گردید بررسی و پیگیری لازم جهت اخذ مجوز مربوطه ،  آماده سازی سایت اجرای پروژه و انتخاب شرکت سازنده دستگاهها اقدام وبا بررسی کامل جوانب و در صورت امکان اجرای پروژه موصوف از طریق مجمع و به صورت خیریه و خصوصی اقدام گردد.

کمیته محترم درمان

3-

به منظور بررسی و پیگیری مرکز پرتودرمانی کار گروهی ویژه مرکّب از حاج آقا نیک پور، حاج آقا حیدرزاده، آقای دکتر جوادیان ، آقای دکتر مسلمی و آقای مهندس جوادیان تشکیل و مقرر گردید اجرای بند 2 صورتجلسه از سوی کار گروه فوق مورد رسیدگی قرار گیرد.

کمیته محترم درمان

4-

درخواست كمكهاي مالي و درماني تعدادي از متقاضيان مطرح و با پرداخت 3000000 ريال طي 1 فقره چك موافقت گرديد.

جلسه رأس ساعت 21  با ذكر صلوات برمحمد و آل محمد به پايان رسيد.

دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.