خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی 26 – 01 – 1392

صورتجلسه عادی 26 – 01 – 1392

مجمع خیرین شهرستان آمل                               بنام خیر خواه خیر خواهان

                            تاریخ جلسه :‌ 26-1-92                                                              زمان جلسه : 19

مقدمه: جلسه هفتگي مجمع خيرين شهرستان آمل با حضوراعضاي محترم هيأت مديره و با قرائت آياتي از كلام الله مجيد آغاز گرديد. ابتدا دبيرجلسه با بيان فرمايشاتي از اهل بيت عصمت و طهارت ، مصوبات قابل پيگيري جلسات گذشته و دستور فعلي را قرائت و گزارش اجرايي آن توسط مجريان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسيد. سپس حاج آقا نيك پور مديرعامل محترم با تسلیت شهادت مظلومانه حضرت ام ابیها ، فاطمه زهرا (س) درخصوص مواردی چون ؛ نحوه اداره امور و مدیریت نیروی انسانی در دبیرخانه مجمع ، گزارش مستمر فعالیتهای دبیرخانه به جلسات هیأت امناء ، روند اجرایی و ساخت و ساز مرکز شیمی درمانی و پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن توضیحاتی ارائه فرمودند. حاج آقا حیدرزاده نیز گزارشی از وضعیت پروژه مسکن و اخذ مجوزات مربوطه از تهران به حاضرین ارائه و بنا به تنگنای زمانی و ضرورت احداث پرتودرمانی به عنوان مکمل شیمی درمانی ، خواستار همّت اعضای محترم در پیگیری موضوع و اخذ مجوزات مربوطه شدند. در ادامه آقای مهندس جوادیان مدیراجرایی پروژه شیمی درمانی در خصوص چگونگی پیگیری اخذ مجوزات احداث پرتودرمانی و اجرای آن توضیحاتی ارائه و ابراز امیدواری کردند تا با مهیّا بودن زمینه و ارتباطات موجود ، در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی مرکز شیمی درمانی و پیرو آن ایجاد مرکز پرتودرمانی در شهرستان آمل باشیم.

در پایان پس از بحث وتبادل نظرپيرامون موارد مطروحه مصوبات ذيل به تصويب اركان محترم مجمع رسيد.

ردیف

                                              مصوبات جلسه

مجری طرح

1-

مقررگردید درخصوص برنامه ریزی و هماهنگی همایش اکرام درماه مبارک رمضان سال 1392 بررسی های لازم صورت پذیرفته و گزارش و جمع بندی مربوطه درجلسه آتی ارائه گردد.

کمیته محترم فرهنگی

2-

با عنایت به اهدای کالای جهیزیه ای از سوی آقای حاج علی کریمی به میزان 201136000 ریال مقرر گردید ضمن اعلام وصول ، طی نامه ای از این اقدام خداپسندانه تقدیر گردد.

دبیرخانه مجمع

3-

به منظور برنامه ریزی و نظارت بر دریافتیهای صندوقهای خیریه ، مقرر گردید خانم داودی با ایجاد فایلی جداگانه نسبت به ورود اطلاعات صندوقها و تنظیم بازدیدهای ادواری اخذ و بصورت ماهانه گزارش مربوطه ارائه گردد.

دبیرخانه مجمع

4-

درخواست كمكهاي مالي و درماني تعدادي از متقاضيان مطرح و با پرداخت 6750000  ریال طي   6 فقره چك موافقت گرديد.

جلسه رأس ساعت 15و21 با ذكر صلوات برمحمد و آل محمد به پايان رسيد.

دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.