خانه / سخنان روز / من مسئول رفتار خودم هستم نه دیگران…

من مسئول رفتار خودم هستم نه دیگران…

🌹” مسئول بودن “🌹

قرار نیست جواب همه را بدیم…!🌹
قرار نیست همه را خوشحال کنیم…!🌹
قرار نیست همه از ما راضى باشند…!🌹
قرار نیست همه با ما دوست باشند…!🌹

بعضى اوقات ما فکر می کنیم که مسئولیت ویژه اى بر عهده داریم، تا رضایت همه را جلب کنیم و طوری رفتار کنیم که همه از ما راضی باشند..‌!🌹

به همین خاطر زندگى خودمان را تباه می کنیم تا محبوب دل ها باشیم، اون هم براى آدم هایى که امروز هستند و فردا نیستند…!🌹

یادمان باشدکه ما مسئول خوشحال کردن همه نیستیم و نباید باشیم…!🌹

سعى کنیم آدمهاى خاص را انتخاب و به زندگیمان وارد کنیم…!🌹

دو نفر دوست خوب که ارتباط عمیق و محکمى باهاشون داریم بهتر از صد ارتباط بى ارزش و توخالیه که فقط وقت و انرژى و عمر آدم را تلف می کنه ، درست انتخاب کنیم…!🌹

عبارت تاکیدی :
🌹من مسئول رفتارخودم هستم نه دیگران…!🌹

همچنین ببینید

برای رسیدن به هدف باید نیرومند تر از توان خود بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.