🌹” مسئول بودن “🌹

قرار نیست جواب همه را بدیم…!🌹
قرار نیست همه را خوشحال کنیم…!🌹
قرار نیست همه از ما راضى باشند…!🌹
قرار نیست همه با ما دوست باشند…!🌹
بعضى اوقات ما فکر می کنیم که مسئولیت ویژه اى بر عهده داریم، تا رضایت همه را جلب کنیم و طوری رفتار کنیم که همه از ما راضی باشند..!🌹
به همین خاطر زندگى خودمان را تباه می کنیم تا محبوب دل ها باشیم، اون هم براى آدم هایى که امروز هستند و فردا نیستند…!🌹
یادمان باشدکه ما مسئول خوشحال کردن همه نیستیم و نباید باشیم…!🌹
سعى کنیم آدمهاى خاص را انتخاب و به زندگیمان وارد کنیم…!🌹
دو نفر دوست خوب که ارتباط عمیق و محکمى باهاشون داریم بهتر از صد ارتباط بى ارزش و توخالیه که فقط وقت و انرژى و عمر آدم را تلف می کنه ، درست انتخاب کنیم…!🌹
عبارت تاکیدی :
🌹من مسئول رفتارخودم هستم نه دیگران…!🌹
مجمع خیرین شهرستان آمل سایت اطلاع رسانی مجمع خیرین شهرستان آمل