خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۹/۰۶/۰۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۹/۰۶/۰۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

 

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۹/۰۶/۰۲              زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰          زمان پایان جلسه:۲۱:۰۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع با حضور اکثریت اعضای محترم هیئت امناء و میهمانان حاضر در جلسه جناب آقای دکتر مرزبند ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل و هیئت همراه، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید برگزار گردید.

ابتدا حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع، با خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه و شکر به درگاه الهی جهت برگزاری جلسه ای دیگر با وقفه ناشی از ایام کرونا، گزارشی از اقدامات و فعالیت های مجمع در مقابله با بیماری کرونا که به افراد و اقتصاد کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم صدمات و خسارات هنگفتی وارد نموده است، مطرح و خاطرنشان کردند؛ مجمع و اعضای آن هرکدام در ۷ ماه گذشته در ابعاد مختلف منشاء خدمات و پرداخت کمک های وافر به بیمارستان ها و بیماران کرونایی در تامین لوازم بهداشتی و قرنطینه ای و تجهیز درمانی بوده اند. ایشان با ارائه تاکیداتی در خصوص دوری مجمع از هرگونه گرایشات و اقدامات سیاسی بنا به اساسنامه مربوطه، مطالبی مطرح و تصریح کردند، چنان چه مجمع در جلسات و محافل و یا اقدامات مشترک با نهادها و تشکلها و نیز افراد، متوجه بهره برداری سیاسی گردد از ادامه همکاری صرف نظر خواهد کرد.

سپس جناب آقای دکتر مرزبند، ریاست محترم اداره آموزش و پرورش با آرزوی سلامتی و بهروزی برای اعضای هیئت امنای مجمع و تقدیر و تشکر از دعوت مجمع جهت حضور در جلسه، گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش در ماه های گذشته من جمله برگزاری کنکور به صورت موفق که از ۲ مرکز به ۲۳ مرکز افزایش یافت تا دانش آموزان در صحّت و سلامت به گذراندن امتحان کنکور مبادرت نمایند، اشاره و با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم حاج آقا کاووسی و بزرگوارانی که در ایام کرونا در سکوت به رحمت خدا رفتند؛ در خصوص ضرورت تامین گوشی های اندروید یا تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت جهت آموزش دهی در شرایط کرونایی مطالبی مطرح و بیان داشتند، در برآورد اولیه حدود ۱۰،۰۰۰ دانش آموز از داشتن گوشی و تبلت محروم و بنا به پیگیری هایی که از ناحیه استانداری و مجلس در حال انجام می باشد، بخشی از این نیازها تامین و بخش دیگر دچار وقفه خواهد شد. از این رو ایشان پیشنهاد دادند تا با جمع آوری کمک از خیرین و از سطح مدارس شهرستان به حساب متمرکز مجمع خیرین شهرستان آمل واریز و با نظر مجمع در این راستا هزینه گردد.

در ادامه دیگر میهمانان حاضر، آقایان میرزایی و حمزه نوا، با ابراز خرسندی از حضور در جلسه مجمع و بیان توفیقات و اعتماد مجمع در مجامع مختلف، گزارشی از فعالیت خود در موسسه های خیریه سطح شهر برای خدمات رسانی به دانش آموزان بی بضاعت به حاضرین ارائه و خواستار اعلام حسابی متمرکز جهت واریز کمک های مردمی شدند.

سپس حاج آقا عشریه خزانه دار محترم مجمع در خصوص اقدامات و کمک هایی که در قالب مجمع خیرین در ستاد کرونا در ۷ ماه گذشته به بیمارستان ها شده است، گزارش مبسوطی مطرح و مجموع پرداختی های مجمع به بیمارستان ها و بیماران کرونایی در تامین لوازم بهداشتی و قرنطینه ای و تجهیز درمانی را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کردند که بنابر اعتراف و بیان مسئولین ارشد شهرستان و استان، عملکرد مجمع خیرین شهرستان آمل در عرصه کمک رسانی ستاد کرونا دارای بهترین عملکرد در سطح استان بوده است. ایشان در ادامه با ارائه توضیحاتی بیان داشتند؛ برخی افراد با اهداف  مختلف اقدام به جمع آوری کمک برای مقابله با کرونا می نمایند که متاسفانه منجر به سوء استفاده و ایجاد چالش در بین افراد شده که الحمدلله تا کنون مجمع از این هیاهو و حاشیه ها به دور بوده و هم اکنون هم باید با پایش خواسته ها و رصد اهداف افراد، از حیثیت و شأن مجمع مراقبت و محافظت نمود.

در ادامه هریک از اعضای محترم پیرامون مطالب و مباحث مطروحه، بحث و تبادل نظر و پس از ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
     
۱ با عنایت به پیشنهادات مطروحه مبنی بر ایجاد پویش جمع آوری کمک جهت خرید گوشی هوشمند یا تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت به منظور استمرار آموزش این عزیزان از طریق برنامه شاد آموزش و پرورش، مقرر گردید شماره حساب مجمع در بانک ملی با شماره ۰۱۰۵۶۹۰۱۴۷۰۰۵ و کارت شماره ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۵۲۳۲۲ به این امر اختصاص یابد. دبیرخانه مجمع
     
۲ مقرر گردید موضوع اختصاص شماره حساب مذکور به این امر خداپسندانه به اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل اعلام گردد.

دبیر جلسه

 

   

۳ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت  ۶  فقره چک  و یک مورد وام موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.