خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۷/۱۲/۲۱ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۷/۱۲/۲۱ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۷/۱۲/۲۱    زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰زمان پایان جلسه:۲۱:۰۰

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با بیان فرمایشاتی از ائمه اطهار (علیه السلام) در خصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

ابتدا حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع با خیرمقدم به اعضای محترم، با عنایت به رزوهای پایانی سال، به آخرین جلسه مجمع در جلسه جاری اشاره و بنا به تعطیلی سه هفته ای ایام نوروز و نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان در اردیبهشت ماه و ضرورت برنامه ریزی جهت برگزاری همایش سالانه اکرام، تاکید داشتند که هر یک از بزرگواران که به نوعی با برگزاری همایش و دعوت از افراد مورد نظر مسئولیت دارند، نسبت به جمع بندی امور مربوطه و طرح در اولین جلسه بعد از سال جدید اقدام لازم صورت پذیرد.

ایشان در ادامه به وضعیت اقتصادی بسیار نامناسب فعلی اشاره و خاطرنشان کردند؛ متاسفانه هزینه زندگی بسیار بالا رفته و افرادی که بضاعت مالی و درآمد مکفی ندارند شدیداً در مضیقه می باشند و در تامین حداقل های زندگی و معیشت معمولی خود دچار معضل هستند که متاسفانه پیرو آن ابعاد آسیب های اجتماعی و خشونت و سرقت در جامعه افزایش یافته و ادامه این وضعیت، بار مجمع و خیرین محترم را سنگین تر خواهد کرد و از خداوند متعال درخواست استمداد و فرج برای حل مشکلات کشور داشتند.

در ادامه جناب حاج آقا عشریه خزانه دار محترم، با تبریک به جناب مهندس یزدان پناه جهت انتخاب شایسته ایشان به سمت عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی و آرزوی توفیق برای ایشان و مجموعه افراد منتخب که ان شاءالله برای بخش اقتصادی استان تاثیرگذار و مثمر ثمر باشند، با جمع بندی برخی اقدامات، خاطرنشان کردند؛ این که در مجمع افرادی دارای تفکر متنوع و متفاوت باشند اساساً بلا اشکال بوده و باعث رشد مجمع نیز خواهد شد، اما تفرقه و اختلاف چیز بدی بوده و آن را موجب از بین بردن انسجام و وحدت و خدشه در فعالیت های مجمع دانستند. ایشان با ذکر خیری از حاج رمضان کاووسی و سفارش اکید ایشان به حفاظت و مراقبت از منابع مجمع، تاکید داشتند که ما رسالت سنگینی در این راستا داشته و بنابه مصائب و مشکلاتی که مردم در تامین معیشت خود با اوضاع و احوال بد اقتصادی دارند، مسئولیت مجمع بیشتر خواهد شد. ایشان ادامه دادند بنابه نشانه های اقتصادی، در سال ۹۸ نیز سال سختی در پیش داشته و صرفاً می بایست پروژه های در دست اجراء، خصوصاً سرای کرامت (خانه سالمندان) در برنامه کاری قرار گیرد.

در ادامه بنابه خواست فرماندار محترم مبنی بر تهیه سبد غذایی برای ایام نوروز و توزیع بین نیازمندان، پیشنهاد دادند که هریک از اعضای محترم با نیّت خیر نسبت به تامین بخشی از هزینه های مربوطه جهت تهیه سبد غذایی متناسب با مبالغ اهدایی اقدام نمایند.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ بنابه پیشنهاد مطروحه مبنی بر تهیه سبد غذایی برای نیازمندان تحت پوشش، مقرر گردید هر یک از اعضای محترم با پرداخت بخشی از هزینه های مربوطه، نسبت به تامین اقلام مورد نیاز متناسب با مبالغ جمع آوری شده اقدام گردد. حاج آقا عشریه
۲ مقرر گردید بنا به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و ضرورت برنامه ریزی چگونگی برگزاری همایش اکرام، هر یک از اعضای محترم نسبت به امور متناسب با مسئولیت خود و افراد مورد نظر برای دعوت در همایش مبادرت نمایند. اعضای محترم
۳ مقرر گردید اولین جلسه مجمع در سال جدید، برای روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۱/۱۸ هماهنگ گردد. دبیرخانه مجمع
۴ درخواست کمکهای مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ۱۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال طی۴فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.