خانه / اخبار / ۲۰ اسفند-کنسرت محلی مازندرانی به نفع زلزله زدگان غرب کشور

۲۰ اسفند-کنسرت محلی مازندرانی به نفع زلزله زدگان غرب کشور

به همت مجمع خیرین شهرستان آمل، مجمع خیرین شعبه دو (لیتکوه)، جامعه کوهنوردی آمل، جامعه ورزش آمل و مشارکت خیرخواهانه هنرمندان محلی خوان مازندران، در شب یک شنبه ۲۰ اسفند ۹۶ از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در تالار اریکه آریایی آمل، کنسرت محلی مازندرانی برگزار میشود که کلیه عواید آن به حمایت از هموطنان زلزله زده غرب کشور اختصاص می یابد.

نهادهای حامی این برنامه با تشکیل ستاد مشترک برکزاری کنسرت، تمهیدات و تدارکات لازم را در نظر گرفته اند تا از فرصت های مناسب و در دسترس برای جلب مشارکت علاقمندان به امور خیریه و نوع دوستی، حداکثر بهره را برده و در این روزهای سرد پایان سال و آغاز سال نو، بخشی از نیازهای هموطنان حادثه دیده را تامین و با نظارت مستقیم نمایندگان خود، کاروان کمک ها را تجهیز و به دست ساکنین مناطق زلزله زده برسانند.

لازم به اشاره است که هنرمندان این برنامه، استاد محمدرضا اسحاقی و استاد نورالله علیزاده، از پشتوانه مردمی و جایگاه شاخصی در عرصه موسیقی محلی مازندرانی برخوردار بوده که به صورت همت عالی (رایگان) و به نیت حمایت از هموطنان مناطق غرب کشور و در همراهی با حامیان این برنامه، به اجرای برنامه پرداخته، همچنین عوامل اجرایی و دخیل در برگزاری کنسرت، نیز جملگی با افتخار و به صورت همت عالی در خدمت بوه و هستند.

از زمان اعلام برگزاری این کنسرت، شرکت ها و مراکز صنعتی، تجاری و بازرگانی و نیز فعالان بازار و صنایع با تماس با ستاد، همکاری خود را جهت مشارکت در این امر نوع دوستانه و تامین برخی اقلام مورد نیاز هموطنان اعلام داشته و با واریز مبالغ نقدی، حمایت خود را ابراز داشته اند.

برخی فعالین مجازی فضای و کانالهای خبری نیز با نشر خبر برگزاری کنسرت، امکان آگاهی رسانی عمومی رو گسترش دادند که در جای خود قابل تقدیر است.

به همین منظور شماره حساب و شماره کارت بانکی برای واریز مبالغ مورد نظر خیرین و نیکوکاران تخصبص یافت و در محل اجرای کنسرت نیز امکان دریافت و واریز کمک های نقدی در صندوق گلریزان و یا با دستگاه POS سیار پیش بینی شده و هم چنین امکان تحویل و تجمیع کمک های غیر نقدی و کالاها ی رسیده نیز فراهم است.

شماره حساب: ۱۰۶۴۵۳۸۲۳۰۰۸ بانک ملی شعبه طالب آملی- به نام مجمع خیرین شعبه دو

شماره کارت:  ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۸۳۲۲۱۵ به نام خانم مهین خضرایی و محمدحسن بطحایی

ستاد برگزاری کنسرت محلی مازندرانی، از همه عزیزانی که در جریان تدارک، برنامه ریزی، اجراء و مدیریت کنسرت و ارسال کمک های رسیده ، عاشقانه و مخلصانه یاری رسان و دستگیر اعضاء ستاد بوده اند، تشکر کرده و از علاقمندان به هنر، موسیقی، مهرورزی و نوع دوستی ، دعوت میکند تا با شرکت در برنامه کنسرت و نشر خبر و جلب حمایت دوستان و آشنایان، حامی و همراه این حرکت بوده تا صدای رسای مددرسانی و کار خیر را رساتر سازند.

کنسرت آوای مهر برای زلزله زدگان غرب کشور در آمل

اجرای زنده موسیقی محلی مازندرانی

استاد محمدرضا اسحاقی

استاد نورالله علیزاده

۲۰ اسفند ساعت ۲۰ الی ۲۲
تالار اریکه‌ آریایی آمل

شماره تماس هماهنگی ستاد: ۰۹۱۱۹۱۷۴۲۵۴

همچنین ببینید

افتتاح مرکز شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل

افتتاح مرکز شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل مرکز شیمی درمانی شهرستان آمل امروز ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.