خانه / اخبار / گزارش تصویری از فعالیت های کمیته جوانان مجمع خیرین

گزارش تصویری از فعالیت های کمیته جوانان مجمع خیرین

کمیته جوانان مجمع خیرین شهرستان آمل متشکل از تعدادی از جوانان و نوجوانان علاقمند به فعالیت های عامه پسند و خیریه،با مسئولیت  آقای سیداسماعیل یزدان پناه، عضو هیئت امنای مجمع خیرین و با همت آقای مهندس مهرداد باقری، با انجام کارهای گروهی و موثر، در حال خدمت رسانی به جامعه و کسب تجربه هستند.

در این گزارش، تصاویری آماده شده از مراسم روز درختکاری (چهارشنبه ۱۶ اسفند ) با حضور مدیر عامل، رئیس کمیته جوانان مجمع خیرین شهرستان آمل ،بخشدار محترم دشت سر ،فرمانده حوزه ۰۶خیبر ، سرپرست جهاد کشاورزی دشت سر ،اعضای شورای اسلامی ، مجمع خیرین روستای کمدره و پدر شهید سردار متو و همچنین طرح جمع آوری زباله از محیط زیست و فضای سبز زیبا و دیدنی روستای کمدره در روز جمعه ( ۱۸ اسفند)، که با حضور مسئول کمیته جوانان مجمع خیرین آمل، بخشدار محترم دشت سر ،اعضای محترم شورای اسلامی روستا کمدره انجام شد که این برنامه با اجرای نوروزخوانی توسط استاد قدرت الله مجیدی و حاج احمد سیفی همراه بود.

در این برنامه ها حضور و مشارکت پرشور جوانان و نوجوانان علاقمند تحسین برانگیز و قابل توجه بود. به گزارش آقای مهندس باقری در طرح جمع آوری زباله بیش از ۴۰ نفر از جوانان و نوجوانان در کنار هم و با حضور مسئولان، مشارکت فعال داشتند.

تصاویر روز درختکاری

تصاویر طرح جمع آوری زباله همراه با نوروزخوانی

همچنین ببینید

۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی گرامی باد

  بعضی کتاب ها یک «دام» هستند و برخی دیگر«صد دام». کتاب های گمراه کننده، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.