خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ مجمع خیرین شهرستان آمل

مجمع خیرین شهرستان آمل                                         بنام خیرخواه خیرخواهان

تاریخ جلسه: ۱۳۹۶/۰۳/۱۷                  زمان شروع جلسه:  ۱۸:۲۰                  زمان پایان جلسه: ۲۰:۳۵

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اعضای محترم به پیشگاه حضرت احدیت و تقدیر و تشکر صمیمانه از زحمات بی شائبه و مستمر آقای مهندس علوب؛ مسئول محترم کمیته فرهنگی در انجام تمهیدات، امکانات، تبلیغات و برنامه ریزی همایش اکرام و با بیان گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و از مجریان محترم خواستار ارائه گزارش اجرایی مصوبات مربوطه شدند.

سپس حاج آقا نیک­پور، مدیرعامل محترم مجمع با ابراز تاسف از حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی(ره) و تسلیت شهادت برخی هموطنان عزیز، از تلاش و اهتمام مجدّانه کمیته فرهنگی، کمیته جوانان و امور انفورماتیک مجمع در آماده کردن پَک و دعوت­نامه، ارسال و تحویل دعوت­نامه، قدرشناسی و حق­ شناسی نمودند و برای آنها آرزوی توفیق و سعادت نمودند. ایشان با اشاره به عدم همکاری و مساعدت برخی مسئولان استانی و شهرستانی در روان­ سازی و رفع موانع پروژه­ ها و امور خیریه و عام­ المنفعه مجمع، از اعضای محترم خواستار اعلام نظر جهت بیان این نقیصه مسئولان برای مردم در جمع خیّران همایش اکرام شدند.

در ادامه جناب آقای مهندس علوب مسئول محترم کمیته فرهنگی با تقدیر و تشکر متقابل از ابراز محبت بزرگان مجمع نسبت به ایشان، از همکاری شایسته و مستمر آقای مهندس نیاکی­ نژاد قدرشناسی نموده و با ارائه گزارشی از روند انجام تمهیدات، سین برنامه­ ها، هماهنگی اجرا و سایر موارد مورد نظر، نسبت به تقسیم­ بندی مسئولیت­ ها و تبیین وظایف اقدام نمودند.

در انتها هر یک از اعضای محترم درخصوص مطالب مطروحه و در راستای برگزاری شایسته همایش اکرام، دیدگاه­ ها و پیشنهادات خود را مطرح و پس از بحث و تبادل نظر مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ مقرر گردید اعضای هیئت امناء راساً جهت اخذ مبالغ از خیّران حاضر در مراسم همایش اقدام نموده و مسئولیت ها به تفکیک ذیل سازماندهی گردد:

الف) رابطین تحویل دهنده برگ­ه های مشارکت:

۱) حاج آقا نیک­ پور         ۲) حاج آقا عشریه         ۳ ) حاج آقای مهدوی

۴) حاج آقا حیدرزاده        ۵) حاج آقا اسلامی

ب) مسئولین گلریزان صندوق آقایان:

۱) دکتر سالاری       ۲) مهندس یزدان­ پناه     ۳) مهندس ولایی

۴) مهندس جوادیان        ۵) آقای ابراهیمی            ۶) آقای رحمانی

ج) مسئولین گلریزان صندوق بانوان:

۱) خانم احمدی     ۲)خانم آقانژاد    ۳) خانم احسانی

آقای دکتر سالاری
۲ مقرر گردید هریک از بزرگواران هیئت امناء و پرسنل مجمع با حضور موثر و به موقع در همایش، نسبت به برگزاری شایسته مراسم اهتمام ورزند. دبیرخانه

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.