خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۳۹۶/۰۳/۲۴ مجمع خیرین شهرستان آمل

مجمع خیرین شهرستان آمل                                         بنام خیرخواه خیرخواهان

تاریخ جلسه: ۱۳۹۶/۰۳/۲۴                 زمان شروع جلسه:  ۱۸:۲۰                  زمان پایان جلسه: ۲۰:۴۵

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با گرامی داشت ایام لیالی قدر و آرزوی درک این شب­های عظیم از حضرت باریتعالی و سپاس از ذات الهی جهت توفیق برگزاری شایسته همایش اکرام در شب ولادت حضرت امام حسن(ع)، به بیان اهمیت همایش که به عنوان میعادگاه سالانه خیّران معظم و تجلی جایگاه و حیثیت مجمع می باشد، پرداخته و خاطرنشان کردند؛ در این همایش منابع مالی مجمع در مدت یک سال تامین می­گردد و در حقیقت چشم امید بسیاری از پروژه های دردست اجرای مجمع و نیازمندان به این همایش خواهد بود و در ادامه با طرح یک سئوال مبنی بر این که دلایل افزایش مشارکت کمّی و کیفی خیّران در همایش اکرام امسال را چه می­دانید؟ از اعضای محترم هیئت امناء خواستار پاسخ­گویی به این سئوال اساسی شدند.

سپس حاج آقا نیک­پور مدیرعامل محترم مجمع نیز با حمد و سپاس از لطف و مرحمت الهی جهت حفظ آبروی مجمع به شایستگی هر چه تمام تر و برگزاری همایش با حضور بی­ سابقه خیران به صورت مطلوب، به توصیف ابعاد مختلف و زیبایی های همایش پرداخته و در پاسخ به سئوال مطرح شده مبنی بر دلایل افزایش مشارکت کمّی و کیفی  همایش، بیان داشتند؛ الحمدلله مجمع با عملکرد ده ساله خود که برگرفته از نیّت خالصانه و فعالیت های صادقانه می­باشد، توانسته اثرات موثر خود را در اذهان مردم و خیّران عضو گذاشته و با نفوذ در قلوب­، بزرگواران با تمام وجود در همایش سالانه حضور یافته و در حدّ بضاعت و توانشان، مجمع را یاری نمودند. ایشان در ادامه فهم و درک مردم را که برگرفته از فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی است، ممتاز و والا توصیف نموده و تاکید داشتند؛ در گذر زمان و با تشخیص مناسب و اعتماد قلبی، در مسیر الهی گام خواهند برداشت. علاوه بر آن بنابه تعهدات سنگین حاضرین در همایش، خواستار مساعدت و همکاری اعضای محترم جهت جمع آوری تعهدات شدند.

در ادامه حاج آقا عشریه، خزانه دار  محترم مجمع با قدرشناسی از اعضای محترم هیئت امنا، کمیته فرهنگی و واحد انفورماتیک جهت برگزاری شایسته همایش، گزارشی از دریافتی­ های مجمع در همایش را که به صورت نقدی، واریزی، چکی و تعهدی صورت پذیرفت، ارائه و با تقدیر از آقایان حاج نیک­ پور، حاج مهدوی، حاج اسلامی، دکتر سالاری و حاج ولایی به اتفاق خودشان که روز پس از همایش در دفتر مجمع حضور یافته و نسبت به شمارش، مرتب سازی و جمع بندی دریافتی ­های مالی مساعدت نمودند، میزان مجموع دریافتی ­ها را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام نمودند.

سپس جناب آقای دکتر آسوری مسئول محترم کمیته درمان؛ درخصوص بازتاب ابراز گله­ مندی مدیر عامل محترم مجمع از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران بابت شیمی­ درمانی، تغییر نحوه سرمایه­ گذاری در رادیوتراپی و پیگیری داروخانه ۱۳ آبان مطالبی مطرح و خواستار ارائه دیدگاه­ ها و نقطه نظرات اعضای محترم شدند.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه به ارزیابی و آسیب­ شناسی از همایش اکرام پرداخته و به صورت جداگانه قوّت­ها و ضعف­ها مورد بررسی، و پیشنهادات و انتقادات مورد نظر مطرح گردید.

سپس حاج آقا حیدرزاده نیز با حق­ شناسی از همه بزرگوارانی که نقش موثر در برگزاری باشکوه همایش داشتند و اعلام خبر تشکیل رسمی مجمع خیرین شهر محمودآباد و انتخاب ایشان به عنوان رئیس هیئت امنای مجمع، این دستاورد را به تأسی از عملکرد شاخص و شایسته مجمع خیرین آمل دانسته و با بیان پیشنهاداتی در نحوه ارسال دعوتنامه به مدعوین و ضرورت یادآوری مسئولان تاثیرگذار در همایش، آرزوی همایش مطلوب­ تر و بهتر برای سال­ های آتی کردند.

در ادامه بنابه حضور آقای مهندس حسن­ پور و مهندس کلاردشتی از تیم مشاورین اجرای پروژه سرای کرامت(خانه سالمندان) در جلسه، با ارائه گزارش­ های جداگانه از وضعیت پروژه و پیشرفت فیزیکی انجام شده شامل:حفر بستر فونداسیون و سایر موارد فنی و مهندسی مطرح و قرار شد تا با حضور مدیرعامل مجمع و مدیرعامل سرای کرامت در محل اجرای پروژه مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد.

در انتها پس از بحث وتبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ مقرر گردید به منظور تجلیل و تقدیر از حضور باشکوه خیّران بزرگوار در همایش اکرام نسبت به ارسال پیامک به همه عزیزان ارسال گردد. مهندس

نیاکی­ نژاد

۲ مقرر گردید درخصوص صدور کارت برای تمام خیرین عضو و برگزاری مراسم تجلیل از خیران در جلسه بعدی بحث و تبادل نظر گردد. دبیر جلسه
۳ بنابه حضور مشاورین اجرای پروژه خانه سالمندان(سرای کرامت) در جلسه و بیان گزارشاتی از اجرای پروژه، مقرر گردید آقایان حاج نیک­ پور و حاج عشریه به اتفاق مهندسین پروژه در محل اجرا حضور یافته و مسائل و موارد فنی مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد. حاج آقا عشریه

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.