خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۲۳-۰۱-۹۶ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۲۳-۰۱-۹۶ مجمع خیرین شهرستان آمل

مجمع خیرین شهرستان آمل                                         بنام خیرخواه خیرخواهان

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۱/۲۳                      زمان شروع جلسه:  ۱۸:۴۵                      زمان پایان جلسه:۲۲:۰۰

 

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با تبریک و تهنیت ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر به اعضای محترم و آرزوی سعادت و توفیق در سایه ی آن امام همام، و ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی جلسه را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر در جلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک­پور؛ مدیرعامل محترم مجمع با تبریک ولادت بزرگ مرد تاریخ، حضرت امام علی(ع)، درخصوص دستور جلسه مبنی بر  بررسی و مرتفع نمودن مشکلات و اعتراضات ساکنان واحدهای مسکونی از سوی کارگروه تشکیل شده، تعیین تکلیف و چگونگی تأمین منابع پروژه خانه سالمندان(سرای کرامت) واجرای پروژه پرتودرمانی، اخذ قیمت تمام شده واحدهای مجتمع مسکونی مجمع از اداره راه و شهرسازی، ایجاد یادمان برای کمک های دریافتی و برنامه ریزی برای تهیه لوح تقدیر برای شاخصین اهدا کننده به شیمی درمانی و ضرورت برنامه ریزی جهت برگزاری شایسته همایش اکرام در ماه مبارک رمضان؛ توضیحاتی ارائه و تاکید داشتند بنا به نزدیک بودن زمان برگزاری همایش اکرام، مقتضی است زمانی ویژه در جلسات، برای بررسی موضوع تعیین و برنامه­ریزی واقدامات لازم صورت پذیرد.

در ادامه جناب آقای مهندس علوب، مسئول محترم کمیته فرهنگی درخصوص نحوه تنظیم دفترچه عملکرد مجمع خیرین در سال ۱۳۹۵ توضیحاتی ارائه و بنا به ضرورت ارائه گزارش از پروژه­ های مجمع مِن­ جمله؛ پروژه پرتودرمانی، سرای کرامت، ساختمان مسکونی و شیمی­ درمانی در دفترچه موصوف؛ خواستار ارائه نقطه­ نظرات و دیدگاه­ ها در این راستا شدند.

جناب آقای علیزاده؛ پیمانکار محترم دستگاه سنگ­ شکن در بیمارستان ۱۷ شهریور آمل، گزارش مقایسه­ ای از عملکرد دستگاه در سال­های۹۳ ، ۹۴ و ۹۵ در آیتم­ های درآمد، هزینه و عایدات خالص آن برای مجمع و بیمارستان، به حاضرین ارائه و خاطرنشان کردند در سال ۹۵ با افزایش قابل توجه بیماران، سهم مجمع به میزان۸۳ درصد افزایش یافت.

جناب آقای دکتر آسوری، مسئول محترم کمیته درمان؛ با تشریح و تفسیرآمار و ارقام ارائه شده، اعلام داشتند درآمد افزایش یافته و تعداد بیماران مراجعه شده، بیانگر آن است که در هر کاری که نیاز به مهارت و تخصص حرفه­ ای است، واگذاری آن به بخش خصوصی، یک روش پذیرفته شده بوده و با این استراتژی، مجمع خواهد توانست توفیق بیشتر و بهتری در پروژه­ ها و برنامه­ های جاری و آتی داشته باشد. ایشان درخصوص مراجعه به مجمع خیرین سلامت کشور به اتفاق حاج آقا عشریه گزارشات جامعی ارائه و بیان داشتند که ظرف هفته آتی موافقت آغاز به کار مجمع خیرین سلامت شعبه آمل اعلام خواهد شد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ مقرر گردید بنا به ضرورت بررسی بیشتر و برنامه ­ریزی مناسب­ تر برای برگزاری شایسته همایش اکرام در ماه مبارک رمضان، نسبت به تعیین زمان مناسب برای کمیته محترم فرهنگی در نظر گرفته شود. دبیر جلسه
۲ مقرر گردید به منظور تعیین تکلیف و چگونگی تأمین منابع احداث پروژه پرتودرمانی و تجهیز مرکز شیمی درمانی، نسبت به مکاتبه با جناب آقای دکتر یوسفیان نماینده محترم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی اقدام و از ایشان جهت مساعدت و پیگیری موضوع، استمداد گردد. دبیرخانه مجمع  
۳ مصوبات بند یک و دو جلسه مورخ ۱۶/۱/۹۶، مجددا مطرح و پیگیری گردد. دبیر جلسه
۴ درخواست کمک­های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت۱۰/۸۵۰/۰۰۰ ریال طی  ۴ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.