خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۰۳-۰۳-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۰۳-۰۳-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

تاریخ جلسه۱۳۹۵/۰۳/۰۳       زمان جلسه:۱۸:۳۰

DSC08955

مقدمه: جلسه فوق العاده مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیرجلسه با تبریک ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) هدف از برگزاری جلسه را بررسی چگونگی برگزاری همایش اکرام در ماه مبارک و موضوعات و موارد بیان شده برای پروژه مسکونی مطرح و پس از بیان آسیب های شناسایی شده از همایش سال گذشته و با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس جناب آقای مهندس علوب مسؤل محترم کمیته فرهنگی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده جهت چگونگی برگزاری مراسم همایش، در خصوص لیست مورد نظر جهت چاپ دعوتنامه برای مدعوین، تعداد بنرهای تبلیغاتی لازم برای مکان های برجسته ی شهر، سین برنامه ها و زمانبندی اجرای آن و سایر موضوعات مربوطه توضیحاتی ارائه و هر یک از حضار حاضر بنا به تجربه همایش سال های گذشته به بحث و تبادل نظر پرداخته و پیشنهادات و نقطه نظرات مورد نظر ارائه گردید.

در ادامه جناب حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با تبریک ولادت با سعادت مهدی موعود (عج)، به بیان نکاتی در خصوص مطالب مطروحه توسط اعضای محترم پرداخته و خاطرنشان کردند بسیاری از NGOهای بزرگ دارای حساب بین المللی بوده و از تمام نقاط دنیا از هدایای متنوع اسپانسرها بهره مند می شوند. لذا از آقای مهندس نیاکی نژاد خواستند تا تمهیدات لازم جهت ایجاد لینک حساب در سایت مجمع اقدام نمایند.

مصوبات جلسه****مجری طرح

۱-.مقرر گردید نسبت به ایجاد لینک حساب متمرکز در سایت مجمع جهت واریز مساعدت ها از داخل و خارج کشور اقدام گردد.واحد انفورماتیک

۲- به منظور برگزاری بهینه مراسم همایش، تعدادی تغییرات و پیشنهاد مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.کمیته محترم فرهنگی

۳-مقرر گردید به منظور ادامه تبادل نظر و اتخاذ تصمیم جهت برگزاری همایش اکرام، جلسه ای برای روز دوشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۰رأس ساعت ۱۸ در محل دبیرخانه مجمع برگزار گردد.دبیرجلسه

جلسه رأس ساعت۲۱با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.