خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۲۹-۰۲-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۲۹-۰۲-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

تاریخ جلسه :  ۹۵/۰۲/۲۹ ************زمان جلسه:۱۸:۳۰

۲

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیرجلسه با تبریک ولادت باسعادت  شبه پیامبر(ص) حضرت علی اکبر(س) و روز جوان به اعضای محترم و به خصوص کمیته جوانان و با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با خیر مقدم به حاضرین و تبریک هفته جوان به  کمیته جوانان، نسبت به ضرورت تقویت کمیته و عضو پذیری و برنامه محوری آن سخنانی ایراد فرمودند. ایشان براساس برخی گزارشات در خصوص امورات باقی مانده مجتمع مسکونی فجر و موارد مترتب بر آن، توضیحاتی ارائه و خاطرنشان کردند که مجموع اعضای هیأت امناء، هر کدام بنا به ارتباطات و بضاعت خود در اتمام عملیات ساختمانی با نازل ترین بهای ممکنه اقدام نموده و به بهترین وجه ممکن افراد صاحب منزل مسکونی شدند. لذا بیان موارد مطروحه، خارج از انصاف و نوعی ناسپاسی می باشد.سپس ایشان بیاناتی در خصوص مجمع خیرین سلامت کشور داشته و خواستار تسریع در تصمیم گیری از سوی مجمع شدند.

جناب اقای دکتر آسوری مسؤل محترم کمیته درمان، گزارشی از مذاکرات  انجام شده با آقای دکتر قرنیان از مسؤلین محترم مجمع خیرین سلامت کشور بابت نحوه تشکیل شعبه آمل ارائه نموده و با تبادل نظر حاضرین بنا گردید تا با ترکیب اعضای هیأت امنای فعلی، سازماندهی متناسب با آن صورت پذیرفته و نسبت به تشکیل شعبه آمل مبادرت گردد.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده بنا به ملاقات با آقای دکتر یوسفیان نماینده محترم شهرستان آمل در خصوص خانه سالمندان (سرای کرامت)، ایشان تاکید نمودند؛ با عنایت به عهدی که با خداوند متعال بستند، تمام اهتمام و ارتباطات خود را جهت تأمین اعتبار برای اتمام عملیات و راه اندازی آن با منابع دولتی به کار خواهد بست.

سپس آقای مهندس جوادیان گزارشی از پیگیری دلایل توقف عملیات ساخت و ساز پروژه شیمی درمانی به حاضرین ارائه و بیان داشتند که بنا به مذاکرات انجام شده با پیمانکار، مقرر گردید تمهیدات لازم جهت تسریع و شتاب بیشتر در پروژه صورت پذیرد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

 

مصوبات جلسه****مجری طرح

 

۱-بنا به جلسه متشکّله در دبیرخانه مجمع با حضور آقایان حاج مسعود نیک پور مدیرعامل، حاج آقا عشریه خزانه دار و حاج آقا ابراهیمی مسؤل دبیرخانه بابت تجدید ساختار و سازماندهی بهینه دبیرخانه، مضامین و موارد پیوست مطرح و به تصویب رسید. (دبیرخانه مجمع)

۲-مقرر گردید به منظور بررسی موضوعات مربوط به مجتمع مسکونی فجر وابسته به مجمع خیرین، جلسه ای در روز دوشنبه مورخ ۳/۳/۹۵ رأس ساعت ۱۸ در دبیرخانه مجمع برگزار گردد.(دبیرخانه مجمع)

۳-بنا به تصمیمات متخذه در خصوص تشکیل مجمع خیرین سلامت شعبه آمل، مقرر گردید با ترکیب فعلی هیأت امنای مجمع، نسبت به تشکیل آن اقدام و  جناب آقای دکتر آسوری مسؤل محترم کمیته درمان به عنوان مدیرعامل خیرین سلامت انتصاب گردد.(آقای دکتر آسوری)

جلسه رأس ساعت  ۲۰:۴۵ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

 

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.