خانه / اخبار / مجمع خیرین سلامت کشور:کمک ۶۰۰ میلیارد تومانی خیرین برای ساخت بیمارستان در سال گذشته

مجمع خیرین سلامت کشور:کمک ۶۰۰ میلیارد تومانی خیرین برای ساخت بیمارستان در سال گذشته

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور گفت:‌ در سال گذشته حدود ۶۰۰ میلیارد تومان کمک های مردمی برای حوزه سلامت و ساخت بیمارستان و مراکز درمانی اختصاص یافت.۱۲

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت سید عباس پورهاشمی در حاشیه دومین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان و مدیریت تجهیزات و منابع بیمارستانی کشور اظهار داشت: فعالیت ما در این حوزه برای تسهیل کمک های علاقه مندان در حوزه سلامت صورت گرفته است و همچنان (در ۲۲۰ شعبه در سراسر کشور) ادامه دارد.

وی افزود: هماهنگی ها براساس نیازمندی های وزارت بهداشت در سراسر کشور انجام می شود به طوریکه در سال گذشته ۱۴۳ خانه بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی احداث و حدود ۲۵ بیمارستان را نیز تکمیل کرده ایم.

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور افزود:‌ ۷۰ هزار خیر سراسر کشور در مجمع خیرین سلامت کارنامه بسیار خوبی را از خود بجا گذاشته اند و دراین خصوص می توان به بیش از ۵۵۰ هزار مترمربع زمینی که در مناطق مختلف کشور برای ایجاد واحدهای بهداشتی و درمانی از سوی مردم اهدا شده است، اشاره کرد.

پورهاشمی گفت: مجمع خیرین سلامت کشور با قدمت ۷ ساله سعی در جلب اعتماد مردمی برای مشارکت‌های روز افزودن در حوزه سلامت دارند.

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.