خانه / اخبار / نیکوکاران آملی در جشن گلریزان بیماران ام اس ۳۲۰میلیون ریال کمک کردند

نیکوکاران آملی در جشن گلریزان بیماران ام اس ۳۲۰میلیون ریال کمک کردند

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 نیکوکاران شهرستان آمل در جشن گلریزان بیماران ام اس زیرپوشش انجمن ام اس این شهرستان بیش از ۳۲۰میلیون ریال نقدی و غیرنقدی کمک کردند.
به نقل از ایرنا، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ام اس شهرستان آمل در این آئین گفت : تاکنون ۱۶۰ بیمار ام اس در شهرستان آمل شناسایی وعضو انجمن حمایت از بیماران ام اس شدند.
زهرا رجبی افزود: فضای کوچک واجاره ای بودن محل انجمن بیماران ام اس شهرستان آمل از مشکلات جدی انجمن است که برای اضافه کردن برخی خدمات مورد نیاز بیماران عضو انجمن ازجمله ‘ ایزولای ‘ بیماران و نیز ورزش ‘ یوگا’ با چالش مواجه است.
وی ادامه داد: به خاطر مشکلات کمبود فضای ساختمانی در محل انجمن ، توسط یکی از پزشکان متعهد و نوع دوست شهرستان آمل دریکی از مجتمع های تجاری شهرستان، امکان فیزیوتراپی رایگان برای آنان فراهم شده و افراد زیرپوشش انجمن می توانند از خدمات فیزیوتراپی استفاده کنند.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران ام اس آمل ، شناخته نشدن بیماری ام اس درجامعه وجدی نگرفتن افراد به این بیماری را یکی دیگر از مشکلات مهم وچالش آفرین یاد واضافه کرد: یکی از رسالت ها وماموریت های مهم این انجمن شناساندن بیماری ام اس به شهروندان و حمایت از افرادی که به این بیماری مهلک مبتلا شدند، است.
رجبی ادامه داد: در این انجمن انواع خدمات رفاهی و توانبخشی و آموزشی در حد توان انجمن و کمک های دریافتی از سوی نیکوکاران به این قشر ارائه می شود.
وی افزود: برای پیشرفت اهداف انجمن حمایت از بیماران ام اس شهرستان آمل نیاز است که همه اقشار جامعه بویژه نیکوکاران سخاوتمند بیشتر کمک کنند.
پنج هزار و ۱۷۵خانوار از جمعیت شهرستان ۴۰۰ هزار نفری آمل دارای معلولیت مختلف و زیر پوشش بهزیستی هستند.

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.