خانه / اخبار / خیرین ۱۸۰ میلیارد ریال به ورزش مازندران کمک مالی دادند

خیرین ۱۸۰ میلیارد ریال به ورزش مازندران کمک مالی دادند

۸۱۴۸۶۱۳۹-۶۲۴۰۶۰۴مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که خیرین این استان امسال برای توسعه ورزش حدود ۱۸۰ میلیارد ریال کمک مالی دادند.
به نقل از ایرنا ، حبیب حسین زادگان روز چهارشنبه در نشست ورزش یاران مازندران افزود : کمک های خیرین برای توسعه ورزش و ساخت فضاهای ورزشی در این استان هزینه شد.
وی ادامه داد : در این استان زمینه برای سرمایه گذاری خیرین در حوزه ورزشی بخصوص ساخت فضای ورزشی وجود دارد و خیرینی که تمایل به این سرمایه گذاری دارند ، می توانند وارد گود شوند.
به گفته وی برحسب قانون فضاهای ورزشی نیمه کاره در این استان برای تکمیل در اختیار خیرین قرار داده می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت : در حال حاضر ۷۷ پروژه نیمه کاره ورزشی در استان با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد وجود دارد.
حسین زادگان افزود : برای تکمیل این فضاهای ورزشی حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که با مشکل مالی دولت، خیرین می توانند برای تکمیل پروژه های ورزشی کمک کنند.
وی ادامه داد : مازندران یکی از قطب های اصلی ورزش کشور است که برای کسب افتخارآفرینی و موفقیت بیشتر، نیاز به حمایت همه جانبه سرمایه گذاران و خیرین ورزش یار است.
حسین زادگان گفت : ورزشکاران استان در سال جاری ۲۴۲ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی را در همراهی با تیم ملی جمهوری اسلامی ایران کسب کردند که به اندازه مدال ورزشکاران ۱۷ استان کشور است.
در پایان این نشست که با حضور دبیر مجمع خیرین ورزشی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ، ۱۲ عضو کمیته ورزش یار مازندران انتخاب شدند.
مازندران حدود ۱۷۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در حدود ۴۵ رشته ورزشی فعالیت دارند.

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.