زندگی را بهتر بفهمیم…
به خاطر داشته هایت شاکر باش.
طعم تلخ بستنی!
حسین آقای بستنی فروش هر روز بعد از ظهر از کوچه ی ما عبور می کرد و نوای آی بستنی …. آی بستنی سر می داد. خیلی دقیق نمیدونستم بستنی چیه اما به نظرم چیزی شبیه ماست های کیسه ای مادربزرگ خدا بیامرزم بود که برای فروش درست می کرد ...
ادامه نوشته »
مجمع خیرین شهرستان آمل سایت اطلاع رسانی مجمع خیرین شهرستان آمل