خانه / اخبار / مژده ای دیگر به همشهریان: صدور مجوز ساخت مرکز پرتودرمانی آمل

مژده ای دیگر به همشهریان: صدور مجوز ساخت مرکز پرتودرمانی آمل

مردم شریف آمل، هیأت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل مفتخر است تا به این وسیله اعلام دارد با اقدامات خیرخواهانه آقای دکتر جان بابایی ریاست محترم دانشگاه علوم پرشکی مازندران و حمایت های بیدریغ آقای دکتر یوسفیان نماینده محترم مردم آمل در مجلس و پیگیری‌های مجدانه آقای دکتر آسوری مسئول فعال کمیته درمان این مجمع، مجوز ساخت مرکز پرتودرمانی آمل صادر گردید.
Radiotherapy1پروژه ساخت این مرکز در محل بیمارستان امام علی(ع) و جنب مرکز مجهز شیمی درمانی (که به پشتوانه خیرین آملی توسط مجمع خیرین شهرستان آمل مراحل پایانی ساخت و تحویل را طی میکند) پیش بینی گردیده که بدین ترتیب وجود مرکز شیمی درمانی و پرتودرمانی در جوار یکدیگر، مکمل هم بوده و غنای ویژه ای به عزم و اراده خیرخواهان آملی و بانیان احداث و راه اندازی مرکز شیمی درمانی خواهد داد.
امید است در زیر سایه توجه حضرت حق و همراهی مسئولین امر و حمایت همشهریان خیرخواه، به زودی شاهد کم شدن آلام بیماران سرطانی در آمل و شهرهای اطراف باشیم و چه زیبا که با فرهنگ سازی و توجه بیشتر، در کم شدن آثار مخرب بیماری سرطان و شیوع آن در منطقه سهم خود را بهتر ادا کنیم.
صدور این مجوز را به همشهریان عزیز تبریک گفته و خواستار حمایت و پیگیری اقدامات مجمع خیرین شهرستان آمل در این زمینه و نیز پروژه های دیگر در دست اجرا از طریق وب سایت اینترنتی و جراید و مطبوعات آمل و منطقه هستیم.
جا دارد تا بدینوسیله از مساعی، تلاش و اراده جناب دکتر جان بابایی، دکتر یوسفیان و دکتر آسوری تقدیر و تشکر کرده و عزت و سربلندی این عزیزان را در زندگی و مسئولیت خطیرشان از درگاه قادر متعال آرزو کنیم.
دست مریزاد، در پناه حق پایدار و برقرار باشید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پرتودرمانی کلیک کنید.

همچنین ببینید

نشست هیأت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با ریاست محترم بیمارستان امام علی (ع) در خصوص راه اندازی مرکز مجهز شیمی درمانی

خوشبختانه با پیگیری های مجدّانه و مستمر هیأت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با ریاست ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.