خانه / اخبار / مشارکت و حمایت صنوف شهرستان آمل از پروژه ساخت مرکز مجهز شیمی درمانی شهرستان آمل ادامه دارد.

مشارکت و حمایت صنوف شهرستان آمل از پروژه ساخت مرکز مجهز شیمی درمانی شهرستان آمل ادامه دارد.

جلسه این هفته هیئت امنای مجمع خیرین نیز به برکت همت صنوف آمل گرم و شورانگیز بود.

آقایان غلامرضا حمیدی ریاست محترم مجامع امور صنفی شهرستان آمل، حاج آقا سیف الله عظیمی ریاست اتحادیه عکاسان شهرستان آمل، آقایان هادی زاده، احمدیان، محبی و رضازاده ریاست و اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف طلافروشان شهرستان آمل و آقای دلاور فلاح ریاست اتحادیه صنف کمپرسی داران شهرستان آمل مهمانان این جلسه پربار بودند.

در ابتدای این جلسه حاج آقا اکبرزاده، فرماندار محترم و ریاست هیئت امنای مجمع خیرین، با سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت اصناف و بازاریان و اشاره به اینکه مجمع خیرین شهرستان آمل به عنوان الگو برای مشارکت در کارهای خیر در سطح استان مطرح است، گفت :در راستای کار خیر و خداپسندانه گامهای خوبی در این شهرستان برداشته شده‌است.

جلسه هیئت امنای مجمع و مهمانان صنفی
جلسه هیئت امنای مجمع و مهمانان صنفی

وی افزود: مجمع در غم وشادی مردم شریک است چراکه اعتقاد داریم خدمت به همنوع خود یک عبادت است.

وی با اشاره به اینکه در سال 92 شاهد خبرهای خوشی در بخش درمان در این شهرستان هستیم بیان داشت: پروژه بزرگ مرکز شیمی درمانی و پرتودرمانی یکی از نیازهای شهرستان آمل است که خوشبختانه با مشارکت خیرین در حال ساخت آن هستیم.

حاج عطاءلله حیدرزاده عضو حقوق دان هیئت مدیره مجمع با بیان اهداف این مجمع که کمک به همنوعان است بیان داشت: در ساخت مرکز شیمی درمانی ما مدیون مجامع امور صنفی هستیم که با یک حرکت بسیار زیبا وارد کار شدند و ثابت کردند که در کنار کسب و کار به دنبال کمک به همنوعان خود نیزهستند

همچنین وی با اشاره به ملاقات با ریاست مرکز آبشار عاطفه‌های کشور اضافه کرد: دراین دیدار فرصتی دست داد تا بتوانیم نیازهای اساسی شهر در بخش کمک‌های درمانی را مطرح کنیم و قول مساعد در جهت کمک به احداث مرکز شیمی درمانی را از ایشان بگیریم.

ایشان ادامه دادند: با همت خیرین انشاءالله پروژه ساختمان مرکز شیمی درمانی که جزء تعهدات 40 درصدی ما (نسبت به 60درصد مشارکت در تکمیل و تجهیز این مرکز توسط وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ) بود، در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید.

تقدیم مبلغ 640000000 ریال کمک جمعی از اعضای صنف طلافروشان آمل توسط ریاست اتحادیه به ریاست هیئت امنای مجمع
تقدیم مبلغ 640000000 ریال کمک جمعی از اعضای صنف طلافروشان آمل توسط ریاست اتحادیه به ریاست هیئت امنای مجمع

در ادامه آقای محمدرضا هادی‌زاده رئیس اتحادیه صنف طلافروشان شهرستان آمل طی گزارشی از چگونگی جمع‌آوری کمک‌های اعضای صنف خود گفت: امیدواریم این حرکت بهانه‌ای برای حرکت‌های سازنده دیگر در آمل باشد.

وی که به همراه همکاران خود در هیئت مدیره اتحادیه صنف طلافروشان در جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل شرکت کرده بود، ضمن تقدیم 36 فقره چک همیاری اعضای صنف متبوع خود به حاج آقا اکبرزاده فرماندار و ریاست هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان، اعلام داشت: این کمک به عنوان بخشی از کمک‌های این صنف و اعضای آن میباشد که در این مدت جمع‌آوری گردید و این همراهی ادامه خواهد داشت.

آقای هادی زاده مبلغ اهدایی جمعی از اعضای صنف برای تکمیل پروژه ساخت مرکز مجهز شیمی درمانی را تا این لحظه معادل ششصد و چهل میلیون ریال (640000000 ریال) گزارش کرده و استقبال و حمایت خود و همکاران صنفی را برای مشارکت بیشتر در این حرکت و اقدامات سازنده بعدی اعلام داشت.

آقای دلاور فلاح ریاست اتحادیه صنف کمپرسی داران شهرستان آمل از حمل شن و ماسه به تعداد 130 دستگاه کمپرسی تویط اعضای صنف خود خبر داد.
آقای دلاور فلاح ریاست اتحادیه صنف کمپرسی داران شهرستان آمل از حمل شن و ماسه به تعداد 130 دستگاه کمپرسی توسط اعضای صنف خود خبر داد.

آقای دلاور فلاح ریاست اتحادیه صنف کمپرسی داران شهرستان آمل نیز با اعلام مشارکت همکاران صنفی خود به صورت حمل شن و ماسه مورد نیاز طرح در این مرحله، آمادگی صنف خود را برای حمایت همه جانبه از این اقدام خیرخواهانه اعلام و خواستار حمایت فرمانداری و شهرداری آمل برای سهولت تردد کمپرسی‌های این اتحادیه در مسیر حمل شن و ماسه از مبداء تا محل اجرای پروژه شدند که با دستور مستقیم جناب فرماندار به مهندس نمار (نماینده زحمت کش و همیشه حاضر فرمانداری شهرستان آمل در جلسات مجمع خیرین) جهت هماهنگی و تعیین مسیر و زمان تردد همراه شد.

آقای غلامرضا حمیدی ریاست مجامع صنفی شهرستان آمل به همراه حاج آقا عظیمی ریاست اتحادیه صنف عکاسان شهرستان آمل از گلریزان روزانه اتحادیه ها در محل مجمع امور صنفی گزارش دادند.
آقای غلامرضا حمیدی ریاست مجامع صنفی شهرستان آمل به همراه حاج آقا عظیمی ریاست اتحادیه صنف عکاسان شهرستان آمل از گلریزان روزانه اتحادیه ها در محل مجمع امور صنفی گزارش دادند.

آقای غلامرضا حمیدی رئیس مجامع امور صنفی شهرستان آمل با سخنان زیبایی مشارکت اتحادیه‌ها و بازاریان را پاس داشته و با بیان اینکه قطعا تمام گامهایی که دراین مسیر برداشته می شود ره توشه‌ای برای آخرت است، عنوان کرد : تمام اتحادیه‌های صنفی خود را در ساخت این مرکز مسئول می‌دانند و در محل مجمع هر روز شاهد گلریزان در سطح اتحادیه‌ها جهت مشارکت و کمک در این پروژه هستیم.

وی به کمک‌های خوب اتحادیه‌های آهن‌فروشان و طلافروشان اشاره کرد و بیان داشت : اتحادیه عکاسان نیز تاکنون به مبلغ چهل میلیون ریال (40000000 ریال) به صورت نقدی و اتحادیه کمپرسی داران معادل مبلغ شصت و پنج میلیون ریال (65000000 ریال) به صورت حمل شن و ماسه به تعداد 130 دستگاه کمپرسی تقبل کردند.

ایشان از مشارکت اتحادیه صنف پوشش ساختمانی در جلسات آتی هیئت امنای مجمع نوید دادند که حرکتی زیبا را در راستای همراهی با دیگر صنوف و خیرین و فعالین این پروژه مهم صورت خواهند داد.

تبریک هفته بزرگداشت احسان و نیکوکاری توسط آقای علیپور ریاست کمیته امداد امام خمینی شهرستان آمل
تبریک هفته بزرگداشت احسان و نیکوکاری توسط آقای علیپور ریاست کمیته امداد امام خمینی شهرستان آمل

حضور آقای علیپور ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمل از دیگر رویدادهای جلسه بود. وی با تبریک هفته احسان و نیکوکاری (چهاردهم تا بیست و یکم اسفندماه به بهانه سالروز تاسیس کمیته امداد) به اعضای حاضر در جلسه اعلام داشت که کمیته امداد شهرستان آمل به همبن مناسبت جشنی را در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته تدارک دیده است.

علیپور با اشاره به ملاقات خود با مدیرکل کمیته امداد استان مازندران، از رایزنی برای جلب حمایت‌های بیشتر از استان برای نیازمندان تحت پوشش کمیته در آمل خبر داد.

دکتر مهرداد جوادیان ریاست بیمارستان امام علی(ع) در حال توضیح پروژه ساخت مرکز شیمی درمانی آمل و پیشرفت آن
دکتر مهرداد جوادیان ریاست بیمارستان امام علی(ع) در حال توضیح پروژه ساخت مرکز شیمی درمانی آمل و پیشرفت آن

 

 

 

 

 

جلسه این هفته با توضیحات تکمیلی آقای دکتر مهرداد جوادیان ریاست بیمارستان امام علی(ع) و مهندس افراز مهندس پیمانکار پروژه در رابطه با میزان پیشرف پروژه و مراحل پیش رو و نیازهای آن همراه بود.

 

 

آقایان عزیزکمالی و غلامی از خبرنگاران فعال رسانه ها و جراید استان در حال تهیه خبر و گزارش از جلسه این هفته هیئت امنای مجمع و همیاری اصناف و بازاریان
آقایان عزیزکمالی و غلامی از خبرنگاران فعال رسانه ها و جراید استان در حال تهیه خبر و گزارش از جلسه این هفته هیئت امنای مجمع و همیاری اصناف و بازاریان

 

 

 

از دیگر نکات برجسته این جلسه، حضور خبرنگاران رسانه ها و جراید برای پوشش خبری و اطلاع رسانی اخبار مجمع و همیاری خیرین بود که روابط عمومی مجمع خیرین از این همراهی و همدلی سپاسگزاری نموده و امید تداوم این همکاری و بسط روابط با تمامی فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی را دارد.

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.