
سلام وادب واحترام مهربان دوست خداجوی من .صبح وروزتان بخیر ونیکی عاقبت تان بخیر ونیکنامی *
دنیا…
به “شایستگی هایت”
پاسخ میدهد نه به ” آرزوهایت ”
پس شایسته ی آرزوهایت باش…
چه بسیار انسانها ، تنشان “لباس” نیست…!
و چه بسیار لباسها که درونش “انسانی” نیست!
به هر کس”نیکی” کنی
او را “ساخته ای”
و به هر کس”بدی” کنی
به او “باخته ای”
پس بیا بسازیم و نبازیم…
خدایا به ما ظرفیت گذشت عطا فرما….
لذت بودن برای هم در کنار هم را ارزانی دار…..
وجودمان را غرق محبت ونگاه معجزه گرت بفرما….
ببخشای مرا به حرمت نام مقدست که نتوانستم بنده شایسته ات باشم….
پس خدای خوبم چنان کن سرانجام کار…
تو خشنود باشی و ما رستگار….
آمین یارب العالمین
مهربانی آیین همیشگی زندگی تان باد
مجمع خیرین شهرستان آمل سایت اطلاع رسانی مجمع خیرین شهرستان آمل