سلام وادب واحترام مهربان دوست خداجوی من .صبح وروزتان بخیر ونیکی عاقبت تان بخیر ونیکنامی *

دنیا…
به “شایستگی هایت”
پاسخ میدهد نه به ” آرزوهایت ”
پس شایسته ی آرزوهایت باش…

چه بسیار انسانها ، تنشان “لباس” نیست…!
و چه بسیار لباسها که درونش “انسانی” نیست!

به هر کس”نیکی” کنی
او را “ساخته ای”
و به هر کس”بدی” کنی
به او “باخته ای”
پس بیا بسازیم و نبازیم…

خدایا به ما ظرفیت گذشت عطا فرما….
لذت بودن برای هم در کنار هم را ارزانی دار…..
وجودمان را غرق محبت ونگاه معجزه گرت بفرما….

ببخشای مرا به حرمت نام مقدست که نتوانستم بنده شایسته ات باشم….

پس خدای خوبم چنان کن سرانجام کار…
تو خشنود باشی و ما رستگار….

آمین یارب العالمین

مهربانی آیین همیشگی زندگی تان باد

همچنین ببینید

۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر گرامی باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.