وقتی میشود دقایق عمرت را با آدمهای
خوب بگذرانی، چرا باید لحظه هایت را
صرف آدم هایی کنی که با دلهای کوچک
شان مدام درگیر حسادت ها
و کینه ورزی های بچه گانه اند
یا مدام برای نبودنت،
برای خط زدنت تلاش می کنند.
🌺🌺🌺
سلام. بامدادتان نیکو، امروزتان سر شار از انرژی