خانه / اخبار / داخلی مجمع / قدردانی از افتخار آفرینان کشتی جهان در مجمع خیرین شهرستان آمل

قدردانی از افتخار آفرینان کشتی جهان در مجمع خیرین شهرستان آمل

حاج مسعود نیکپور مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل :امسال درکشتی جهانی شیر بچه های مازندرانی علی الخصوص یلان آملی گل کاشتند.

کمال آنلاین /از صفحه تلویزیون، ما چند مسابقه و یک قهرمانی و روی سکو رفتن را می بینیم تشویق می کنیم و خوشحال می شویم، این درحالی است که یک ورزشکار برای رسیدن به قهرمانی فشار زیادی از جمله تمرینات سخت بدنسازی، استرس و نگرانی های بسیاری را پشت سرمی گذارد.این تکیه کلام اعضای مجمع خیرین شهرستان آمل درمراسم تجلیل از افتخار آفرینان آملی در کشتی جهانی امیر حسین زارع ومحمد هادی ساروی بود که پهلوان امیر حسین زارع در تمرینات کشتی در تهران بسر می برد که به نیابت ازایشان پدر بزرگوارشان حضور داشتند .

حاج مسعود نیک پور مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل با بیان اینکه امسال درکشتی جهانی شیر بچه های مازندرانی علی الخصوص یلان آملی گل کاشتند گفت : بسیار خوشحال هستیم که این دو پهلوان در عین جوانان وبا افتخار آفرینی درصحنه کشتی جهان با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کرد وباید به پدر ومادر این دو پهلوان احسن و دستمریزاد گفت که چنین جوانانی را تحویل جامعه دادند .

وی اشاره کرد : امروز ورزش می تواند در جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاثیر گذار باشد و جوانان با تأسی از این پهلوانان به ورزش روی می آورند که جای شکر دارد .

وی تاکید کرد:خیر و برکت همیشه پول نیست بلکه مثل تختی و حبیبی ها باشند باقی خواهند ماند .

غلامرضا عشریه خزانه دار مجمع خیرین شهرستان آمل گفت : بسیار جای قدردانی وسپاس ازاین پهلوانان داریم که پیراهن ورزشی این عزیزان متبرک بنام ائمه معصومین بود که اعتقاد داشتند که درتمام صحنه مددکار آنها هستند.

وی خاطرنشان کرد : مردم درکنار شما هستند چراکه سرافرازی یک ملت را رقم زدید ومسئولین استانی وشهرستان می بایستی بیشتر از اینها برای شما سنگ تمام بگذارند و با دلگرمی بیش از گذشته بیشتر بدرخشید .

حاج عطالله حیدرزاده رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل با بزرگ منشی پهلوان محمد هادی ساروی که آدم ها رابه یاد پوریای ولی می اندازد گفت : خدا راشاکریم که همانند پوریای ولی که درتاریخ درخشیدند امروز درجامعه ما کم نیستند که برای نجات افرادی که تا پای چوبه دار می روند تلاش می کنند تا از قصاص جلوگیری کنند .

وی خاطرنشان کرد : درسی که امشب پهلوان محمد هادی ساروی به ما دادند قطعا درادامه مسیر کاری مان تاثیر گذار والگو خواهدبود که برای نجات جان یک انسان تلاش کنیم .

وی عنوان داشت : در چهره محمد هادی ساروی آثار آنچه مولای مان حضرت علی علیه السلام در وصف پهلوان و مردانگی گفتند نمایان است .

پهلوان محمد هادی ساروی با قدردانی از تلاش و زحمات مجمع خیرین شهرستان آمل در دستگیری از نیازمندان جامعه گفت : حضور خودم را دراین مجمع به فال نیک می گیرم که خداوند این را توفیق داد که با کمک و همیاری شما عزیزان، جوانی را از قصاص نجات بدهیم .

 

 

وی اشاره کرد : نجات یک جوانی که براثر سهل انگاری مرتکب قتل شده وپس از سالیان سال درانتظار قصاص می باشد از شما خیرین تقاضا داریم که کمک کنید تا از قصاص جلوگیری شود .

درپایان لوح یادبود و هدایایی که توسط اعضای مجمع خیرین آمل تهیه گردیده به محمد هادی ساروی و پدر امیر حسین زارع اهدا شد .

 

همچنین ببینید

۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی گرامی باد

  بعضی کتاب ها یک «دام» هستند و برخی دیگر«صد دام». کتاب های گمراه کننده، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.