خانه / اخبار / حمایت نیکوکاران گامی موثر برای تولید علم

حمایت نیکوکاران گامی موثر برای تولید علم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی تأکید کرد:

حمایت نیکوکاران گامی موثر برای تولید علم

دکتر حامد برجسته در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن علم و فن آوری استان مازندران وحاج مسعود نیک پور، مدیر عامل مجمع خیرین شهرستان آمل مطرح کرد: حضور نیکوکاران و خیران برای حمایت از علم و فن آوری گامی موثر برای تولید علم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی با یاد آوری عملکرد مجمع خیرین شهرستان آمل اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد با راه اندازی کارگروه نیکوکاران، حوزه های علمی که نیازمند توجه خیران نیک اندیش هستند را معرفی نماید.
این مسئول با اشاره به فعالیت ۱۲۰ عضو هیات علمی در این واحد دانشگاهی بیان کرد: ۹ شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی محصولاتی را مانند دستگاه زباله سوز و گرمایش از کف تجاری کرده اند که با حمایت نیکوکاران علم و فن آوری محصولات بیشتری میتواند تجاری شود.
برجسته با تجلیل از اقدام تأسیس انجمن علم و فن آوری تصریح کرد: این واحد دانشگاهی متعلق به همه مردم منطقه هست و به شخص خاصی تعلق ندارد از این رو حمایت خیران اندیشمند تاثیر مستقیم بر گسترش دانش و فن آوری خواهد داشت.
عطاالله حیدرزاده ریاست محترم مجمع خیرین و رئیس هیات مدیره انجمن حامیان علم و فن آوری استان مازندران بیان کرد:رسالت نیکوکاران آملی برای حمایت از این واحد دانشگاهی دوچندان میباشد. تا الگویی برای سایر واحدها و دانشگاه کشور باشیم .
وی با تقدیر از اقدامات مهندس سیاح اولین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی به جهت حضور یک مدیر جوان، فرهیخته، بومی و جهادی چون آقای دکتر برجسته آینده ای امیدوار کننده را در پیش خواهد داشت.
رئیس هیات مدیره انجمن حامیان علم و فن آوری استان مازندران تصریح کرد: این انجمن به منظور ایجاد بستر لازم برای ایجاد اشتغال و کمک به جوانان تحصیل کرده، خلاق و مستعد برای تولید نیمه انبوه صنعتی و اعتماد سازی و تشویق و ترغیب نیکوکاران به سمت علم و فن آوری فرهنگ سازی خواهد کرد.


وی ادامه داد: ما باید مردم را تشویق کنیم تا اموالشان را به سمت وقف علم و فن آوری سوق دهند، ترویج وقف نوین در علم و فن آوری زمینه بسیار مناسبی را برای حفظ نخبگان و جلوگیری از فرار مغزها فراهم خواهد کرد.
مسعود نیک پور رئیس مجمع خیران شهرستان آمل با بیان اینکه مجمع خیران در ابتدا در این شهر به منظور حمایت از مجموعه های علمی و فرهنگی تأسیس شد مطرح کرد: در آن زمان آرزوی ما و بسیاری از خیرین استقرار یک دانشگاه در سطح شهرستان آمل بود.
وی با یاد آوری امکانات مناسب و فضای زیبا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی تصریح کرد: وظیفه همه ماست تا ظرفیت های این دانشگاه را در سطح ملی و بین المللی برای مخاطبان معرفی کنیم.
وی با اشاره به ضرورت حمایت از جوانان نخبه و پژوهشگر برای پیشرفت کشور اظهار کرد: در زمان جنگ هیچ کشوری حاضر نبود به ایران کمک کند اما همین جوانان با اتکاء و اراده امروز خودکفا شدند این به ثابت کرد اگر در کنار هم باشیم و خالصانه با اتکاء به نیروهای جوان و خلاق تلاش نماییم پیشرفت خواهیم کرد.
سعید همایونی مدیر عامل انجمن حامیان علم و فن آوری با تقدیر از برگزاری این نشست در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی عنوان کرد: هدف از تشکیل انجمن حامیان علم کمک و حمایت از دستاوردهای علمی دانشگاهیان و جوانان مخترع و خلاق است. در این راستا آمادگی داریم تا تفاهم نامه مشترکی را با دانشگاه آزاد اسلامی منعقد نماییم.
همایونی ادامه داد: حضور و اشتیاق نیکوکاران آملی برای حمایت از علم و فن آوری یک فرصت است که البته جای تقدیر و تشکر از این عزیزان دارد.

 

همچنین ببینید

افتتاح مرکز شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل

افتتاح مرکز شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل مرکز شیمی درمانی شهرستان آمل امروز ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.