خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۹/۰۷/۱۳ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۹/۰۷/۱۳ مجمع خیرین شهرستان آمل

 

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۹/۰۷/۱۳              زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰          زمان پایان جلسه:۲۱:۳۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای اکثریت اعضای محترم هیات امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛  با قرائت روایتی از ائمه اطهار(علیه السلام)  از خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم با خیرمقدم به حاضرین جلسه، در خصوص ضرورت حضور اکثریت و به موقع اعضای محترم در جلسه و اتخاذ تصمیمات لازم با بررسی کامل مطالبی مطرح و بنا به نظر اکثر اعضای محترم، خواستار آغاز جلسه در ساعت مقرر شده و چنان چه عزیزان به دلیل ترافیک های کاری قادر به حضور در زمان مقرر نمی باشند، پیشنهاد دادند تا به منظور رعایت تمرکز جلسه، از حضور خودداری و ان شاءالله برای جلسه آتی حضور بهم رسانند.

در ادامه حاج آقا عشریه، خزانه دار محترم طی گزارشی با اعلام اتفاق مبارکی که در هفته گذشته با پیگیری های مستمر و موثر حادث گردید؛ در خصوص استرداد زمین واگذاری مرحوم مهندس فاطمی که به سازمان فنی و حرفه ای واگذار شده بوده است خاطرنشان کردند، علیرغم تصمیمات متخذه جهت تخلیه مکان موصوف به منظور بکارگیری برای دانشکده پزشکی، مدرسه غیرانتفاعی مستقر به عنوان مستاجر از موضوع امتناع و با برگزاری جلسه با هیئت امنای مدرسه و توافق پرداخت یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای هزینه های انجام شده و فی المجلس تسلیم یک فقره چک به میزان تعیین شده، طی صورتجلسه تنظیمی، با تخلیه مکان موافقت و رسما به دانشگاه علوم پزشکی جهت تجهیز و راه اندازی پذیرش دانشجوی رشته پزشکی از بهمن ماه تحویل گردد.

ایشان در ادامه بنا به ضرورت تسهیل تصمیم گیری در جلسات پیشنهاد دادند؛ پس از رسمیت جلسه در ساعت مقرر، بدون ارائه مقدمات مطوّل به دستور جلسه پرداخته  تا ان شاءالله تصمیمات بهینه اتخاذ گردد. علاوه بر آن با عنایت به منقضی شدن مدت ماموریت هیئت مدیره تاکید داشتند که اقدام عاجل جهت انتخاب هیئت مدیره جدید صورت پذیرد.

سپس حاج آقا حیدرزاده طی سخنانی اقدام بسیار ارزنده جهت استرداد مکان برای به کارگیری دانشکده پزشکی را بزرگ و اساسی قلمداد و با صلوات بر روح پرفتوح مرحوم مهندس فاطمی، ابراز امیدواری کردند که با این اقدام شایسته روح آن بزرگوار در آرامش خواهد بود.

جناب حاج آقا صالحی نیز با ارائه نقطه نظر پیرامون مباحث مطروحه، خاطرنشان کردند: مجمع خیرین با جلب مشارکت آحاد مردم می بایست از اقشار و اصناف مختلف همراه و همدل جذب نموده و طی آن پیشنهاد دادند تا با حضور خانم ها در یک جلسه مستقل نسبت به فعال کردن کمیته بانوان و مشارکت آنان در فعالیت ها و اقدامات مجمع اقدام گردد.

در ادامه حاج آقا میرزایی نیز به محدودیت های موجود جهت پروژه های در دست اجرای مجمع اشاره و پیشنهاد دادند تا با تشکیل کارگروه ویژه برای سرای کرامت (خانه سالمندان) و مرکز شیمی درمانی نسبت به پیگیری وضعیت پروژه ها به صورت مستمر و متمادی اقدام گردد.

در انتها هریک از اعضای محترم آقایان حاج میرزایی، حاج خرمانی، حاج ولایی، حاج بیک مهدوی و دکتر سالاری درخصوص مباحث مطروحه، موارد و پیشنهاداتی مطرح و پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نقطه نظرات پیرامون آن، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
     
۱ به منظور آشنا شدن دادستان محترم با عملکرد و فعالیت های مجمع خیرین و بررسی همکاری های مشترک و تبادل نظر پیرامون آن، مقرر گردید از ایشان برای حضور در جلسه هفته بعد دعوت به عمل آید. حاج آقا عشریه
     
۲ بنا به اعلام نظر اعضای محترم جهت تغییر زمان آغاز جلسه، مقرر گردید زمان حضور اعضای محترم در دفتر مجمع از ساعت ۱۷ و زمان آغاز جلسه برای ساعت ۱۷:۳۰ تعیین گردید. دبیرخانه مجمع
     
۳ با عنایت به اتمام مدت ماموریت اعضای محترم هیئت مدیره و ضرورت انتخاب مدیران جدید جهت انجام امور قانونی و حقوقی، مقرر گردید در جلسه بعدی نسبت به انتخاب هیئت مدیره جدید و انجام تشریفات ثبتی اقدام گردد. دبیر جلسه
     
۴ مقرر گردید به منظور پیگیری وضعیت مرکز شیمی درمانی، آقایان حاج نیک پور، حاج حیدرزاده، حاج بیک مهدوی و حاج آقا عشریه و حاج آقا ولایی با هماهنگی زمان مورد نظر و نیز تبادل نظر با جناب دکتر حاجی پور، نماینده محترم آمل از طریق حاج آقا محمدزاده، نسبت به مراجعه به وزارت بهداشت و درمان و مذاکره و تعیین تکلیف پروژه اقدام نمایند. دبیرخانه مجمع
     
۵ مقرر گردید به منظور اخذ مجوز تابلوی شهری از سازمان فرهنگی هنری شهرداری با بهره گیری از پروانه تبلیغاتی حاج آقا محمدزاده، نسبت به مکاتبه با شهردار محترم و اخذ موافقت مربوطه اقدام گردد. حاج آقا محمدزاده
     
۶ جهت پیگیری وضعیت زمین واگذاری حاج آقا محمدزاده به مجمع و اخذ سند از اداره ثبت اسناد، مقرر گردید آقای مهندس باقری با هماهنگی حاج آقا حیدرزاده نسبت به پیگیری لازم اقدام و نتیجه در جلسه بعدی گزارش گردد. حاج آقا حیدرزاده
     
۷ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت  ۲ فقره چک موافقت گردید.

دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.