صورتجلسه ۹۹/۰۶/۳۰

 

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۹/۰۶/۳۰              زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰          زمان پایان جلسه:۲۰:۳۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی با آرزوی سلامتی و بهروزی برای اعضای محترم و خانواده گرامی دستور جلسه پیرامون مباحث جلسه گذشته مبنی بر اتخاذ تصمیم جهت جمع آوری مبالغ جهت تامین گوشی یا تبلت برای دانش آموزان نیازمند.

سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با شاکر بودن به درگاه الهی جهت حضور در جلسه ای دیجگر در خصوص پویش ایجادی مبنی بر جمع آوری مبالغ جهت خرید گوشی هوشمند یا تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت، خاطرنشان کردند متاسفانه با ناهماهنگی و عدم پیگیری مسئولین آموزش و پرورش و نیز اقدامات متفرق و خوداختیار مدارس تا کنون توفیق چندانی در جمع آوری مبالغ نداشته و به غیر از اعضای محترم هیئت مدیره که به تعهدات خود عمل نموده و مبالغ قابل توجهی به امر مساعدت نمودند. از ناحیه سایر افراد و مبالغ اندکی که واریز و با عنایت به انتظارات ایجاد شده از یک طرف و با توجه به نیاز خانواده های نیازمند به گوشی و تبلت و ضرورت کمک به این اقدام خداپسندانه و ورود مجمع به آن، خواستار پیگیری جدی موضوع و اتخاذ تصمیم عاجل شدند. ایشان در ادامه درخصوص واگذاری خانه برخی ساکنین ۲۰ واحدی به غیر و واگذاری زمین حاج آقا جوادی به اداره آموزش و پرورش جهت ایجاد مدرسه استثنایی مطالبی مطرح و پیشنهاد دادند تا از حاج مهدی ابراهیمی برای حضور در جلسه بعدی به منظور واگذاری برای اضافه نمودن زمین جهت کاربری بهتر اقدام گردد.

در ادامه حاج آقا عشریه، خزانه دار محترم با ارائه توضیحاتی درخصوص عدم انجام تعهدات توسط نهادها و سازمان هایی که با قرار بکارگیری زمین های واگذاری از سوی مجمع به آنها، تاکید داشتند که منبعد قرارداد صلح به گونه ای تنظیم گردد که ضمانت اجرایی در انجام تعهدات و استرداد زمین در صورت عدم اجرای مطابق با موضوع صلح پیش بینی گردد.

ایشان با اشاره به ضرورت پرهیز از مصلحت اندیشی در امور خیریه خاطرنشان کردند متاسفانه برخی از ادارات و سازمان ها با نیت های خاص به مجمع نزدیک شده و با بهره گیری از اعتبار و شأن مجمع در صدد تحقق اهداف سازمانی خودشان می باشند و مجمع می بایست با هوشمندی و آسیب شناسی و بدون مصلحت اندیشی خود را از مواضع دور ساخته و کماکان از حیثیت و اعتبار خود حفظ و حراست نماید.

ایشان در ادامه با موجود بودن مقداری برنج در مجمع پیشنهاد دادند تا نسبت به توزیع آن بین نیازمندان تحت پوشش اقدام گردد.

سپس حاج آقا ولائی در خصوص حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شده در فرمانداری پیرامون تهیه تبلت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند گزارشی ارائه و خاطرنشان کردند تعداد دانش آموزان نیازمند جهت مساعدت حدود ۲۰۰۰ الی ۳۰۰۰ نفر بوده و با عنایت به آغاز آموزش در مدارس و ضرورت تامین برای نیازمندان، در حال تهیه طرحی جهت اعطای وام ۵۰۰۰،۰۰۰ تومانی برای فرهنگیان و ۲۰۰۰،۰۰۰ تومانی برای دانش آموزان به منظور تامین بخشی از نیازهای موجود هستند.

در انتها هریک از اعضای محترم پیرامون مطالب و مباحث مطروحه، بحث و تبادل نظر و پس از ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
     
۱ بنا به همت عالی اعضای محترم هیئت مدیره در اهدای مبالغ تعهد شده جهت واریز به حساب مربوطه و عدم جمع آوری مبالغ از سوی آموزش و پرورش در توفیق پویش ایجادی، مقرر گردید نسبت به مذاکره و هماهنگی با مسئولین آموزش و پرورش اقدام و در صورت وجود اراده و همت لازم جهت اجرای مطلوب پویش اتخاذ تصمیم گردد. اعضای محترم هیئت امناء
     
۲ با عنایت به تصمیمات گذشته مجمع مبنی بر واگذاری زمین حاج آقا جوادی به اداره آموزش و پرورش جهت ایجاد مدرسه استثنائی و پیشنهاد اضافه شدن زمین مجاور آن، مقرر گردید از حاج آقا مهدی ابراهیمی برای حضور در جلسه بعد دعوت بعمل آید. دبیرخانه مجمع

 

     
۳ با عنایت به عدم انتقال سند مالکیت دفتر مجمع به نام مجمع، مقرر گردید از حاج آقا محمد امیدوار برای حضور در جلسه هفته بعد دعوت بعمل آید. دبیرخانه مجمع
     
۴ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت  ۴  فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.