خانه / اخبار / داخلی مجمع / پیام مدیرعامل بمناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس مجمع خیرین شهرستان آمل

پیام مدیرعامل بمناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس مجمع خیرین شهرستان آمل

پیام مدیرعامل بمناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس مجمع خیرین شهرستان آمل

با سلام

حمد و سپاس خالق هستی را که این افتخار را نصیبمان نموده تا در راه خدمت به نیازمندان گام برداریم.

۱۴ سال قبل در چنین روزی که مصادف با شب میلاد کریم اهل بیت، آقا امام حسن مجتبی (ع)بوده است؛ اولین گردهمایی خیرین آمل رسماً پس از پشت سر گذاشتن دوره طولانی جهت تهیه اساسنامه با الهام از  اساسنامه های شهر تبریز، مشهد و چند شهر دیگر و با بومی سازی کردن برای شهرمان، آمل شروع به کار نمود.

امروز که آغاز چهاردهمین سال فعالیت مجمع خیرین شهرستان آمل می باشد بسی جای تاسف و تاثر دارد که امسال نتوانستیم در کنار شهروندان خوبمان سالروز فعالیت مجمع را جشن بگیریم؛ وجود بیماری هولناک کرونا سبب این امر شده، ولی شما عزیزان در این شرایط بدِ جهانی ما را تنها نگذاشتید و می دانید در ستاد کرونای آمل، مجمع خیرین بیشترین نقش را در امر کمک رسانی دارد تا آنجا که برادر خوبمان ، جناب آقای غلامرضا عشریه، خزانه دار مجمع به نمایندگی از مجمع خیرین شهرستان آمل مسئول پشتیبانی ستاد کرونای آمل می باشد. ولی خوشحالیم که چهاردهمین سال را شروع می کنیم با عید غدیر خم.

هیئت امنای مجمع خیرین به خود می بالد که به کمک شما شهروندان توانسته اعتمادتان را در امانتداری جلب نموده و در مسیری قدم بگذارد که این بارقه امید، مسیر را برای شهرهای همجوار روان و تسهیل کند. امروز مجمع خیرین آمل یکی از خیریه های مطرح کشور است و هر اقدامی صورت گرفته، اول به یاری خدا و بعد با حضور گرم و کمک شما بزرگواران بوده است که جای سپاس و قدردانی دارد.

جا دارد از اولین حامی در تشکیل مجمع خیرین و اولین رئیس هیئت مدیره، جناب آقای حاج علی اکبریان تشکر و قدردانی نماییم و همچنین یادی کنیم از بزرگ مرد شهرمان، اولین نایب رئیس و یکی از تاثیر گذارترین و از بانیان مجمع، شادروان زنده یاد حاج رمضان پرکاووسی.

امیدواریم که ما را همچنان در راهی که قدم گذاشتیم حمایت نموده تا بتوانیم سهمی هرچند کوچک در راه خدمت به شهروندان مان داشته باشیم.

مهربانی آئین همیشگی زندگیتان باد.

 

پیروز و سربلند باشید

مسعود نیک پور

مدیرعامل مجمع خیرین

همچنین ببینید

۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی گرامی باد

  بعضی کتاب ها یک «دام» هستند و برخی دیگر«صد دام». کتاب های گمراه کننده، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.