خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۹/۰۳/۱۸ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۹/۰۳/۱۸ مجمع خیرین شهرستان آمل

 

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۹/۰۳/۱۸              زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰          زمان پایان جلسه:۲۱:۳۰

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا براساس دعوت هفته گذشته از ریاست محترم بانک ایران  زمین جهت حضور در جلسه به منظور افتتاح حساب و بررسی همکاری های مشترک، حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع با خیرمقدم گویی به حضور جناب آقای مهندس سعادتی ریاست محترم و آقای نوری معاونت محترم بانک ایران زمین، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات مجمع در حوزه های مختلف شامل: درمانی، مساعدت مالی، تامین جهیزیه، تامین سبد غذایی، کمک تحصیلی و سایر بخش ها به استماع اعضای حاضر رسانده و با معرفی پروژه های در دست بهره برداری مرکز شیمی درمانی و در دست اجرای سرای کرامت (خانه سالمندان) گوشه هایی از عملکرد چندین ساله مجمع را جهت آگاهی میهمانان حاضر در جلسه بیان داشتند.

ایشان در ادامه با طرح سابقه مراودات بانکی و تمرکز حساب مجمع در بانک رسالت به مشکلات و موانع موجود در خدمات رسانی به معرفی شدگان، اطاله اعطای تسهیلات قرض الحسنه و عدم پذیرش چک های تاریخ دار اشاره و خاطرنشان کردند با عنایت به نیاز متقاضیان به اخذ مبالغی جهت مرتفع کردن معضلات و ضرورت پرداخت جهت تامین به موقع، حذف مقررات غیر ضروری در اعطای تسهیلات را خواستار شدند.

سپس جناب آقای سعادتی ریاست محترم بانک ایران زمین با تقدیر و تمجید اقدامات و فعالیت های درخور تحسین مجمع، بخشی از قوانین و مقررات بانک متبوع در اخذ سپرده و اختصاص سود ماهیانه و چگونگی بهره گیری از امتیازات سپرده در اعطای تسهیلات بانکی را مطرح و ابراز امیدواری کردند که تقویت مراودات پولی و بانکی، گام موثری در تامین نیازمندیهای مراجعه کنندگان و معرفی شوندگان مجمع داشته باشیم.

در ادامه دکتر سالاری ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر، نیازهای مراجعه کنندگان به مجمع را به سه قسمت: پرداخت های بلاعوض از منابع مجمع، وام های قرض الحسنه ضروری از سوی صندوق قرض الحسنه حضرت صاحب الزمان (عج) و وام های بانکی که تاکنون توسط بانک رسالت پرداخت می گردید، تقسیم و تاکید داشتند بنا به نیاز ضروری نیازمندان و اهمیت پرداخت به موقع، تسهیل و تعجیل اعطای تسهیلات را در حداقل زمان ممکن مورد انتظار مجمع دانسته و خواستار رویکرد مساعد و مثبت بانک جهت اولویت پرداخت به این گونه معرفی شدگان شدند.

 

سپس با قرائت مصوبات جلسه قبل و استماع گزارش مجریان مصوبه، مجدداً حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم توضیحاتی درخصوص مصوبات جلسه مطرح و مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفت.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
     
۱ با عنایت به حضور آقای سعادتی ریاست محترم بانک ایران زمین و جناب آقای نوری معاونت ایشان در جلسه براساس مصوبه جلسه قبلی، با طرح مقررات و انتظارات متقابل و ضرورت تسریع و تسهیل در اعطای تسهیلات اعتباری به معرفی شدگان مجمع، مقرر گردید نسبت به افتتاح حساب جاری و پس انداز در بانک ایران زمین اقدام گردد. دبیرخانه مجمع
     
۲ مقرر گردید صاحبان امضای مجاز حساب مفتوحی در بانک ایران زمین ، حاج آقا عشریه، حاج آقا حیدرزاده، حاج آقا یزدان پناه، حاج آقا ولایی و حاج آقا خرمانی تعیین گردد. دبیرخانه مجمع
     
۳ مقرر گردید مصوبات بند ۳ و ۴و ۵  جلسه قبل مجدداً در جلسه بعد مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد. دبیر جلسه
     
۴ بنا به ضرورت تحقیق و بررسی نیاز متقاضیان و راستی آزمایی اظهارات و مکاتبات مددجویان، مقرر گردید نسبت به بکارگیری مددکار اجتماعی جهت همکاری با مجمع اقدام گردد. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.