خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۸/۰۸/۲۶ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۸/۰۸/۲۶ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۸/۲۶            زمان شروع جلسه: ۱۷:۰۰          زمان پایان جلسه:۱۹:۲۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با تبریک و تهنیت میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق ( علیه السلام) و بیان روایتی از ائمه اطهار (علیه السلام) در خصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیر عامل محترم مجمع نیز با تبریک ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه) و امام صادق (علیه السلام)، توضیحاتی در خصوص دستور جلسه و مصوبات هفته گذشته مطرح و خاطرنشان کردن درخصوص برگزاری همایش برای برخی از حامیان برجسته بحث های زیادی مطرح و می بایست شرایط به گونه ای مورد بررسی قرار گیرد که در برگزاری همایش توفیق داشته باشیم. از جمله پیشنهاد دادند تا پروسه بهره برداری شیمی درمانی به نتیجه قطعی رسیده و سپس نسبت به برگزاری همایش مبادرت گردد.

ایشان در ادامه درخصوص مذاکرات تکمیلی مرکز شیمی درمانی و پرتودرمانی با جناب پرفسور مسلمی، بیان داشتند؛ دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران و معاونت مربوطه، با اساس موضوع موافقت داشته و منتظر اعلام چگونگی اجرای بهره برداری و نشست با اعضاء  مجمع می باشند؛ اما به لحاظ قطع اینترنت و عدم امکان برقراری تماس با پرفسور مسلمی که در فرانسه حضور دارند، مذاکرات تکمیلی از یک سو و اعلام آمادگی ننمودن دانشگاه علوم پزشکی، این جلسه صورت نپذیرفته و ان شاءالله در اولین فرصت مذاکره خواهد شد.

سپس حاج آقا عشریه خزانه دار محترم؛ درخصوص وضعیت فعلی اقتصادی و تعهداتی که به نوعی از سوی مراکز دولتی و سازمان ها در مجامع مختلف برای مجمع ایجاد می نمایند، توضیحاتی بیان و خاطرنشان کردند متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و فضای نامناسب فیزیکی در سطح مراکز وابسته به نهادهای دولتی شهرستان و فقدان برنامه ریزی و اراده لازم در آنها جهت مرتفع سازی مشکلات نیازمندان و از طرف دیگر با عدم برخورداری از منابع کافی به دلیل شرایط اقتصادی در معذوریت افتاده و با عدم اجرای تعهدات، خدای ناکرده حیثیت مجمع وارد چالش می گردد.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده با ایراد سخنانی درخصوص لزوم بهره گیری از تجربیات سایر انجمن ها و مجامع خیریه که به صورت برجسته در استانها و شهرستان های مختلف فعالیت دارند، پیشنهاد دادند تا با شناسایی آنها نسبت به بازدید از محل فعالیت آنها جهت تبادل تجربیات صورت پذیرد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر  پیرامون مباحث مطروحه ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ با عنایت به مذاکرات انجام شده جهت برگزاری همایش با حضور حامیان برجسته مجمع جهت هم اندیشی و تقویت منابع مجمع مقررگردید برنامه ریزی لازم جهت سه طیف از خیرین شامل: افرادی که به نحوی در همایش اکرام ماه رمضان حضور نیافتند، افرادی از اصناف مختلف که تاکنون برای همایش مجمع دعوت نشدند و افرادی که از تمکن مالی مناسبتر برخوردار می باشند، برای حضور در همایش دعوت به عمل آید. دبیرخانه مجمع
۲ بنا به دعوت ریاست درمانگاه ولایت از اعضای محترم مجمع خیرین جهت بازدید از درمانگاه، مقرر گردید هماهنگی لازم برای روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۲۸ راس ساعت ۱۱ صبح صورت پذیرد. دبیرخانه مجمع
۳ با عنایت به لزوم بهره گیری از تجربیات سایر انجمن ها و مجامع خیریه که به صورت برجسته در استانها و شهرستان های مختلف فعالیت دارند، مقرر گردید با شناسایی آنها نسبت به بازدید از محل فعالیت انجمن ها و مجامع خیریه جهت تبادل تجربیات صورت پذیرد. اعضای هیات
مدیره
۴ درخواست کمکهای مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت  ۵  فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.