خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۸/۰۸/۱۴ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۸/۰۸/۱۴ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۸/۱۴              زمان شروع جلسه: ۱۷:۳۰          زمان پایان جلسه:۲۰:۳۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا حاج آقا اسلامی، مسئول محترم کمیته مساعدت مالی، ضمن تقدیر و تشکر از یکی از حامیان همیشگی مجمع، گزارشی از جهیزیه اهدایی ایشان به مبلغ ۶۳۶،۱۷۰،۰۰۰ ریال اعلام فرمودند و پیشنهاد دادند جهت جلوگیری از موازی کاری در امر کمک رسانی، با موسسات دیگر هماهنگی صورت گیرد. سپس تهیه مکان برای نگهداری اقلام جهیزیه و برنج را از ضرورت ها برشمرده و در مورد کمک اهدایی به برخی از خانواده ها توضیحاتی مطرح و در مورد زیباسازی و رنگ آمیزی پاساژ پیشنهاداتی ارائه نمودند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیر عامل محترم مجمع ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و شهادت امام رضا (ع) ابتدا در مورد فاکتور بهای سنگ ساختمان مجمع و سایر هزینه های مرتب بر آن توضیحاتی ارائه  و در خصوص درخواست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل جهت تقبل هزینه جابجایی ۲۵ نفر از بیماران دیالیزی به ساری به دلیل کمبود فضای فیزیکی و تعداد اندک دستگاه ها که ماهانه هزینه در بر دارد را مطرح، که مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

ایشان در ادامه در مورد فقدان فضای مناسب جهت انبار کالاها و اقلام غذایی نکاتی مطرح  و پیشنهاد خرید یک باب مغازه داخل پاساژ برای کاربری انبار دادند که مقرر گردید با آقای بزرگ تبار رایزنی شود.

سپس حاج آقا صالحی پیشنهاد شروع به کار سرای کرامت را با فروش زمین اهدایی آقای محمدزاده مطرح نموده و حاج آقا حیدرزاده نیز در مورد زمین اهدایی ایشان از اداره ثبت استعلاماتی را اخذ و مقرر گردید تا زمین به صورت تجمیعی درآمده و به فروش برسد.

در ادامه حاج آقا عشریه با ارائه توضیحاتی در خصوص سرای کرامت، خاطرنشان کردند؛ متاسفانه منابع مالی برای ادامه روند کار سرای کرامت، کافی نمی باشد و پیشنهاد دادند تا به منظور پیگیری امور مربوط به سرای کرامت و تامین  بودجه مربوطه، اعضای محترم مجمع جهت تبریک به جناب آقای باقری به اداره کل بهزیستی استان عزیمت و درمورد سرای کرامت رایزنی گردد. ایشان در ادامه متقبل شدند تا به منظور تهیه جهیزیه، نسبت به تامین هزینه خرید قالی و پتو اقدام نمایند.

سپس حاج آقا بیک مهدوی پیشنهاد برگزاری همایشی با حضور ۲۰۰ نفر از خیرین جهت هم اندیشی و به مناسب آغاز عملیات ساختمانی سرای کرامت را مطرح و مورد تبادل نظر اعضای محترم قرار گرفت.

 در انتها پس از بحث و تبادل نظر  پیرامون مباحث مطروحه ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ مقرر گردید با موسسه آبشار عاطفه ها و ازدواج آسان در مورد تهیه لیست افراد و اقلام اهدایی از سوی موسسات مذکور مکاتباتی صورت گیرد. دبیرخانه مجمع
۲ مقرر گردید در مورد تهیه یک باب مغازه داخل پاساژ بابت انبار مجمع رایزنی گردد. حاج آقا اسلامی
۳ مقرر گردید در خصوص زمین اهدایی حاج آقا محمدزاده جهت تجمیع اسناد، پیگیری گردد. حاج آقا حیدرزاده
۴ به منظور تهیه اسامی و تعداد جلسات بیماران دیالیزی مقرر گردید با شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل مکاتبه شود. دبیرخانه مجمع
۵ مقرر گردید در خصوص وضعیت سرای کرامت و ملاقات اعضای محترم با مدیر کل  بهزیستی با اداره کل مربوطه رایزنی گردد. حاج آقا عشریه
۶ تامین هزینه خرید قالی و پتو برای تکمیل جهیزیه مددجویان از سوی حاج آقا عشریه تقبل گردید. دبیرخانه مجمع
۷درخواست کمکهای مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت  ۴ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.