خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۸/۰۷/۲۱ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۸/۰۷/۲۱ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۷/۲۱              زمان شروع جلسه: ۱۹:۰۰          زمان پایان جلسه:۲۰:۳۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین آمل پس از حضور در دفتر انجمن بیماران ام اس و برگزاری جلسه مشترک با هیات مدیره انجمن با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام فایل آن IMG_20191013_195717_580-1024x767.jpg می‌باشد

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با خیرمقدم به جناب مهندس امیرنیا ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل و بیان روایتی از ائمه اطهار (علیه السلام) در خصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع با خوش آمدگویی به مهندس امیرنیا و اعضای محترم مجمع خیرین، توضیحاتی درخصوص بندهای مصوب صورتجلسه قرائت شده، بیان و با ارائه گزارشی از جلسه برگزار شده با جناب آقای مهندس ابراهیم زاده، ریاست محترم شورای شهر جهت انتخاب زمین برای احداث کتابخانه عمومی، خاطرنشان کردند؛ به لحاظ آن که خیابان امام رضا (ع) تاکنون از موهبت مراکز فرهنگی و رفاهی محروم بوده است، زمین مورد نظر در آن منطقه واقع در بلوار بسیج از موقعیت مکانی مناسبی برای احداث کتابخانه عمومی برخوردار بوده و قول مساعد دادند تا با یاری خداوند متعال اقدامات قانونی لازم جهت واگذاری صورت پذیرد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام فایل آن IMG_20191013_195721_385-1024x767.jpg می‌باشد

در ادامه جناب آقای امیرنیا، ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با ابراز خرسندی از حضور در جلسه وزین مجمع خیرین که اعضای آن از وزنه های شهرستان آمل هستند، از فعالیت ها و اقدامات مجمع در حوزه های مختلف و به ویژه فرهنگ، تجلیل و تقدیر نمودند. ایشان گزارشی از عملکرد اداره متبوع در فعالیت های متنوع به صورت سخت افزاری و نرم افزاری به حاضرین ارائه و جایگاه ، قابلیت ها و ظرفیت های شهرستان آمل را در استان مازندران ممتاز و ویژه قلمداد نمودند. ایشان با ارائه مطالبی؛ خواسته و انتظار خود را خارج از توقعات اقتصادی معرفی و خواستار حمایت های معنوی و پشتیبانی ارتباطی مجمع در برنامه های فرهنگی و تقویت فرهنگ جامعه شدند و از این رو با عنایت به برنامه تشکیل انجمن خیریه فرهنگی، از مجمع خیرین خواهان عضویت در آن انجمن شدند.

سپس حاج آقا نیک پور با قرائت مواردی جهت همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل: نصب بنر شعارها و فعالیت های مجمع در سالن همایش های اداره، استقرار صندوق خیریه مجمع در ورودی سالن همایش و برگزاری کنسرت به نفع نیازمندان، خواستار همکاری های مشترک در موارد مطروحه شدند که مورد موافقت جناب امیرنیا قرار گرفت.

 در انتها پس از بحث و تبادل نظر  پیرامون مباحث مطروحه ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ با عنایت به حضور جناب آقای امیرنیا ، ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه و طرح خواست های متقابل، موافقت گردید تا نسبت به نصب بنر گزارش عملکرد مجمع و شعارها و بیانات خیریه در سالن همایش های آن اداره، استقرار صندوق خیریه مجمع در ورودی سالن و نیز برگزاری کنسرت به نفع نیازمندان تحت پوشش در محل اداره فرهنگ و ارشاد اقدام گردد. دبیرخانه مجمع
۲ بنا به اعلام برنامه تشکیل انجمن خیریه فرهنگی دراستان مازندران، مقرر گردید حاج آقا عشریه به نمایندگی از سوی مجمع در ترکیب انجمن مورد نظر قرار گیرند. حاج آقا عشریه
۴ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال طی  ۱  فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.