خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۸/۰۶/۲۴ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۸/۰۶/۲۴ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۶/۲۴              زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۵          زمان پایان جلسه:۲۰:۱۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با آرزوی قبولی عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و تسلیت ضایعه درگذشت مدیر دفتر متعهد، فداکار و فرهیخته مجمع خیرین، مرحوم مغفور حاج علی اکبر ابراهیمی و آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای آن سفر کرده. مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع خیرین، ضمن تسلیت و تعزیت درگذشت حاج آقا ابراهیمی، از شخصیت ویژه و ممتاز ایشان که در طول مدت همکاری با مجمع خیرین که با صبر و تحمل و نهایت مدارا با مراجعه کنندگان که از مشکلات متنوعی رنج می برند و قاعدتاً ممکن بود برخوردهای غیر متعارف داشته باشند، برخورد می نمود و با مطالعات مستمر و اشراف در قرآن و نهج البلاغه، در حدّ اعلا و در پی حفظ کرامت انسانی بودند و در مرتفع نمودن مشکلات نیازمندان از هیچ کوششی فروگذار نمی کردند و از خداوند متعال با صلوات بر محمد و آل محمد آمرزش و مغفرت مسئلت نمودند.

در ادامه ایشان گزارشی از حضور در جلسه بررسی ایجاد دانشکده پزشکی در شهرستان آمل با حضور معاونت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، دکتر یوسفیان نماینده شهرستان، فرماندار، ریاست دانشگاه پرستاری پیرا پزشکی و سایر مسئولین ذی ربط، ارائه و بیان داشتند؛ طی سخنانی که در جلسه مطرح نمودند، موقعیت شهرستان آمل را در شمال، ویژه معرفی و برخورداری از دانشکده پزشکی را بنا به شرایط، ظرفیت و پتانسیل شهرستانی، حق آمل قلمداد و مجمع خیرین شهرستان آمل با پیگیری و تلاش های مستمری که طی سالیان متمادی جهت تحقق موضوع نموده است، این اتفاق را یکی از آمال مجمع دانستند و پیرو آن پیشنهاد دادند تا ساختمان فنی و حرفه ای که زمین
آن از سوی مرحوم مهندس فاطمی به مجمع واگذار و در نهایت به سازمان فنی و حرفه ای واگذار شد و متاسفانه بهره گیری مناسب صورت نپذیرفت، جهت ایجاد دانشکده پزشکی مورد استفاده قرار گیرد که خوشبختانه با بازدیدی که از مکان موصوف به عمل آمد، مورد استقبال و پذیرش هیئت اعزامی قرار گرفته و مقرر گردید تا پیگیری ها و اقدامات قانونی و اداری لازم صورت پذیرد.

ایشان در ادامه با عنایت به تصمیم برگزاری جلسه مشترک با شورای اسلامی شهر و کتابخانه عمومی به منظور بررسی انتخاب و واگذاری زمینی مناسب جهت احداث کتابخانه ای موسّع و مجهز برای شهر و مسئولیت هماهنگی جلسه با حاج آقا حیدرزاده برای روز سه شنبه، مقرر گردید تا هماهنگی های لازم با ریاست محترم شورای شهر و مسئول کتابخانه عمومی صورت پذیرد.

سپس ایشان بنا به برنامه برگزاری مجلس ترحیم برای زنده یاد مرحوم حاج علی اکبر ابراهیمی مدیر دفتر مجمع، از سوی مجمع، از همه اعضای محترم دعوت به عمل آوردند تا در روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۶/۹۸ در مسجد حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) حضور بهم رسانند.

در انتها هر یک از اعضای محترم در راستای دستور جلسه و پیرامون مباحث مطروحه ، مطالبی مطرح و پس از بحث و تبادل نظر، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ بنا به مصوبه بند یک صورتجلسه مورخ ۹۸/۰۶/۱۰ مبنی بر برگزاری
جلسه مشترک با شورای شهر و کتابخانه عمومی به منظور بررسی واگذاری زمینی مناسب جهت احداث کتابخانه، مقرر گردید جلسه در روز سه شنبه،  مورخ ۹۸/۰۶/۲۶ در محل کتابخانه عمومی برگزار گردد.
حاج آقا حیدرزاده
۲ مقرر گردید به منظور بررسی و پیگیری مصوبات جلسه با جناب دکتر مرزبند، ریاست محترم آموزش و پرورش آمل نسبت به برگزاری جلسه توسط مسئول محترم کمیته دانش آموزی اقدام گردد. حاج آقا عشریه
۳ با عنایت به ضرورت تدوین بودجه کمیته ها برای سال ۹۸،۹۹ نسبت به طرح موضوع و اخذ تصمیمات مقتضی صورت پذیرد. دبیرجلسه
۴ با قرائت مرقومه شماره ۱۱۵۳ مورخ ۹۸/۰۶/۰۹ ریاست محترم آموزش و پرورش آمل مبنی بر اختصاص زمین برای احداث مدرسه استثنایی پویش درشهرستان آمل پیرو مصوبه کمیته برنامه ریزی فرمانداری ویژه و تخصیص اعتبار اولیه، مقرر گردید بررسی های لازم صورت پذیرد. دبیرخانه مجمع
۵ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ ۳،۶۰۰،۰۰۰ ریال طی۱ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.