خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۸/۰۷/۰۷ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۸/۰۷/۰۷ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۷/۰۷              زمان شروع جلسه: ۱۸:۰۰          زمان پایان جلسه:۲۰:۳۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با آرزوی صحّت و توفیق روزافزون برای اعضای محترم و خانواده آنها و بیان روایتی از ائمه اطهار (علیه السلام) در خصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع، با خیرمقدم به اعضای حاضر، درخصوص مصوبات جلسه قبل و دستور جلسه فعلی توضیحاتی مطرح و بیان داشتند؛ بنا به توافقاتی که با جناب دکتر مرزبند، ریاست محترم آموزش و پرورش آمل صورت پذیرفت، بخشی از قلک های ساخته شده از سوی مجمع به آموزش و پرورش تحویل و مقرر شد تا در مدارس مورد نظر توزیع گردد ؛ یادآور می شود مجمع خیرین در ابتدا مبلغ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال در یک حساب خاص با نظارت اعضای مجمع و ریاست آموزش و پرورش به انضمام درآمدهای قلک برای مناطق محروم شهرستان آمل با شناسایی مدیریت آموزش و پرورش از فرزندان نادار در امر آموزش حمایت و هزینه انجام گیرد و سایر توافقات نیز در حال رایزنی  و پیگیری است. ایشان درخصوص واگذاری ۲۰۰۰ متر زمین واگذاری حاج آقا جوادی به مجمع جهت احداث مدرسه استثنایی نیز مطالبی مطرح و خواستار گزارش مسئول محترم کمیته حقوقی جهت تنظیم متن حقوقی واگذاری شدند.

سپس حاج آقا عشریه خزانه دار محترم، با ارائه گزارشی از حضور در جلسه شورا که به منظور انتخاب زمین برای احداث کتابخانه عمومی شهر برگزار گردید، مطرح و با ابراز نارضایتی از نحوه طرح موضوع و شیوه اداره جلسه، عکس العمل اعضای شورا را جهت مرتفع نمودن موضوع غیر سازنده توصیف نمودند. ایشان در ادامه بنا به کمبود منابع مالی و روند رو به تزاید مراجعات نیازمندان به مجمع خیرین و رسالت مجمع جهت پاسخگویی به آنها، تاکید داشتند؛ برخی انجمن ها و مجامع به مناسبت های مختلف همایش های سالانه برگزار نموده و از مجمع برای حضور دعوت بعمل می آورند و انتظار مساعدت از سوی مجمع دارند که در حال حاضر مقدور نمی باشد و لذا پیشنهاد دادند تا این گونه پرداختی ها از سوی اعضای محترم تامین گردد.

در ادامه بنا به حضور اعضای هیئت امنای انجمن بیماران ms در جلسه، حاج آقا نیک پور ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه و ابراز خرسندی از همکاری های فی مابین، بیماری ام اس را یکی از بیماری های سخت و مشکل آفرین برای افراد دانسته و از اقدامات و زحماتی که هیئت مدیره محترم انجمن ام اس برای بیماران در راستای کاهش آلام و رنج آنها متقبل می شوند، قدرشناسی نمودند و با تشریح عملکرد و فعالیت های مجمع در حوزه های مختلف، مساعدت به این گونه مشکلات را یکی از اقدامات مجمع معرفی نمودند.

سپس جناب آقای مشرف زاده از اعضای هیئت مدیره انجمن ام اس با تقدیر و تشکر از فعالیت های مجدّانه و حمایت کننده مجمع در حوزه های مختلف و خصوصاً اقداماتی که برای انجمن ام اس انجام پذیرفت، خاطرنشان کردند؛  خوشبختانه هر جلسه ای که با مجمع خیرین می شود، منشاء خیر و برکاتی برای انجمن بوده و از وجود این موهبت در شهرستان آمل حق شناسی نمودند و با عنایت به این که ۳۰۵ بیمار تحت پوشش انجمن هستند، خواستار حمایت بیشتر به بیماران ام اس که به نوعی از بسیاری مواهب و نعمات الهی محروم هستند، شدند.

در ادامه سرکار خانم رجبی ، مدیرعامل انجمن ام اس، با تشریح وضعیت بیماران تحت پوشش، به معضلاتی که در زندگی داشته و موجب محرومیت و معلولیت آنها می شود و با ادامه بیماری منجر به فلجی و از دست دادن اختیار و مصرف ایزی لایف خواهد شد اشاره و تاکید داشتند که بسیاری به دلیل عدم تمکن و بضاعت مالی دچار اوضاع بسیار نامناسب خواهند شد.

سپس آقایان حاج آقا حیدرزاده، حاج آقا عشریه و حاج آقا خرمانی درخصوص موارد مطروحه و لزوم مساعدت به انجمن ام اس مطالبی مطرح و پس از بحث و تبادل نظر مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ باعنایت به حضور اعضای هیئت مدیره انجمن ام اس در جلسه و طرح مشکلات و محدودیت های بیماران ام اس، مقرر گردید جلسه ای در محل دفتر انجمن بیماران ام اس تشکیل و از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین در جلسه دعوت به عمل آید. دبیرخانه مجمع
۲ بنا به اهمیت پرهیز از پرداخت مساعدت به سایر انجمن ها و تشکّل ها در همایش ها از منابع مجمع و ضرورت حضور در مراسم های دعوت شده و پرداخت مساعدت به آنها، مقرر گردید هریک از اعضای محترم هیئت مدیره ماهانه مبلغ ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال برای این منظور تقبّل فرمایند. خزانه دارمحترم
۳ سایر توافقات پنج گانه انجام شده با ریاست محترم آموزش و پرورش مطرح و مورد پیگیری قرار گیرد. دبیر جلسه
۴ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ ۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال طی۳ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.