خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۸/۰۶/۳۱ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۸/۰۶/۳۱ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۶/۳۱              زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۵          زمان پایان جلسه:۲۰:۱۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با بیان روایتی از ائمه اطهار (علیه السلام) در خصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع، با گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم حاج علی اکبر ابراهیمی و صلوات برای شادی روح آن سفر کرده، از حق شناسی اعضای محترم مجمع که همگی در مراسم تدفین و ترحیمی که مجمع برای زنده یاد برگزار نمود، حضور فعال داشتند و حضور آنان در مراسمات نمود قابل ملاحظه داشت، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم طلب آمرزش نمودند.

ایشان در ارائه گزارشی از جلسه مشترک برگزارشده با ریاست محترم شورای شهر، اعضای مجمع و ریاست کتابخانه عمومی در محل کتابخانه بابت انتخاب زمینی مناسب برای احداث کتابخانه ای درخور شهرستان آمل، خاطرنشان کردند؛ خوشبختانه با نگاه مثبت مهندس ابراهیم زاده، ریاست محترم شورا، مذاکرات خوبی انجام و دو زمین انتخاب و مقرر گردید پیگیری های لازم از سوی ایشان جهت طرح در جلسه شورا و موافقت و انجام امور حقوقی و قانونی لازم صورت پذیرد. ایشان در ادامه گزارشی از جلسه برگزار شده با حضور وزیر آموزش عالی در دانشگاه فناوری های نوین با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به استماع حاضرین رسانده و خاطرنشان کردند که از نقش مجمع خیرین در مساعدت های قابل ملاحظه در حوزه آموزشی و آموزش عالی و خصوصاً در ایجاد و توسعه دانشگاه فناوری های نوین تجلیل به عمل آمد.

سپس بنا به حضور جناب دکتر مرزبند، ریاست محترم آموزش و پرورش آمل در جلسه، حاج آقا نیک پور با سپاس از ایشان جهت حضور در مراسم تدفین و یادبود مرحوم حاج آقا ابراهیمی به عنوان همکار سابق شان، از همدلی ایشان قدرشناسی نمودند. در ادامه ایشان به مشکل برخی مدارس اطراف شهر و نیز دانش آموزان کم بضاعتی که در آن مدارس از کمبود امکانات و محرومیت رنج می برند اشاره و این موضوع را زیبنده شهرستان آمل ندانستند و پیشنهاد دادند تا با تشکیل صندوقی، نسبت به جمع آوری کمک ها از مدارس برخوردار و خیرین و هزینه آن در مدارس غیر برخوردار انجام گیرد.

سپس جناب دکتر مرزبند، ریاست محترم آموزش و پرورش آمل با تقدیر از نظر بلند و همت والای مجمع خیرین آمل و گرامیداشت جایگاه مرحوم ابراهیمی، با ارائه توضیحاتی درخصوص توافقاتی که در جلسه گذشته با مجمع در پنج محور شامل: توزیع قلک در مدارس، امکان برقراری شهریه رایگان و یا تخفیف شهریه برای دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت، تشکیل کارگروه ویژه جمع آوری وجوهات خیریه و هزینه آن در مدارس غیر برخوردار، برگزاری جشنواره غذا در مدارس و نصب بنرهای تبلیغاتی در مدارس، آمادگی آموزش و پرورش  شهرستان را جهت عملیاتی نمودن توافقات اعلام نمودند. ایشان در ادامه با نوید دستاوردهای علمی دانش آموزان شهرستان آمل در مدارج علمی و قبولی بهترین دانشگاه های کشور، وضعیت کیفی آمل را به نسبت سال های گذشته بسیار مناسب توصیف نمودند.

سپس حاج آقا عشریه، خزانه دار محترم با خیرمقدم به جناب دکتر مرزبند و صلوات برای شادی روح مرحوم ابراهیمی، در خصوص نامه ارسالی ایشان بابت اختصاص زمین برای احداث مدرسه استثنایی پیرو مصوبه کمیته برنامه ریزی فرمانداری و تخصیص اعتبار مربوطه، توضیحاتی مطرح و اعلام داشتند؛ زمینی که از سوی حاج آقا جوادی به مجمع واگذار گردید، برای اختصاص به این موضوع مناسب بوده و واقف هم در انتظار تبدیل به احسن نمودن زمین می باشند، مشروط بر این که مجمع خیرین بنا به ارتباطات موثر و خیرینی که حامی مجمع می باشند و می توانند هزینه ساخت را بسیار پایین تر از دولت انجام دهند، در ساختمان ورود داشته و پروژه را به بهترین وجه، در زمان مناسب و با کیفیت به انجام برسانند.

سپس هر یک از اعضای حاضر در جلسه به منظور اجرایی نمودن چگونگی اختصاص زمین برای احداث مدرسه استثنایی، پیشنهادات و نقطه نظرات متنوعی ارائه و مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ با عنایت به حضور جناب دکتر مرزبند، ریاست محترم آموزش و  پرورش آمل در جلسه به منظور عملیاتی نمودن توافقات جلسه مورخ ۹۸/۰۴/۳۱، مقرر گردید اقدامات اجرایی لازم جهت تشکیل کارگروه ویژه جمع آوری وجوهات از خیرین و مدارس برخوردار و در قالب کمیته دانش آموزی مجمع خیرین و تمرکز آن در صندوق مورد نظر و هزینه آن برای دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت و همین طور مدارس غیر برخوردار صورت پذیرد. حاج آقا عشریه
۲ بنا به طرح مصوبه بند ۴ صورتجلسه مورخ ۹۸/۰۶/۲۴ ، مبنی بر اختصاص زمین جهت احداث مدرسه استثنایی پیرو مصوبه کمیته برنامه ریزی فرمانداری و تخصیص اعتبار اولیه، مقرر گردید از زمین واگذاری حاج آقا جوادی به میزان ۲۰۰۰ متر مربع مشروط برتامین اعتبار کامل ساخت و تجهیز ازسوی سازمان آموزش و پرورش اختصاص یابد و متن حقوقی واگذاری از سوی کمیته حقوقی تهیه و ارائه گردد. حاج آقاحیدرزاده
۳ مقرر گردید قلکهای ساخته شده از سوی مجمع خیرین جهت توزیع در مدارس، تحویل اداره آموزش و پرورش گردد. دبیرخانه مجمع
۴ سایر توافقات پنج گانه انجام شده با ریاست محترم آموزش و پرورش پیرو بند ۲ جلسه مورخ ۹۸/۰۴/۳۱ مطرح و مقرر گردید با نظر مساعد ایشان عملیاتی گردد. دبیرخانه مجمع
۵ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ ۱۹،۵۰۰،۰۰۰ ریال طی۵ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.