خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۸/۰۵/۲۷ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۸/۰۵/۲۷ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۵/۲۷             زمان شروع جلسه: ۱۹:۰۰          زمان پایان جلسه:۲۱:۰۰ 

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع با قرائت قرآن مجید آغاز شد.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع خیرین ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و افتتاح مجمع خیرین و خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه آقایان: حاج محمد امیدوار، مهندس سعیدیان و حاج حسن بزرگ تبار و اعضای هیئت مدیره مجمع، از حرکت بزرگ و پسندیده جناب آقای حاج محمد امیدوار، خیّر بزرگوار، تقدیر و تشکر و آرزوی آمرزش برای همسر مرحومه ایشان کرده و خداوند متعال را جهت این عنایت که پس از گذشت ۱۲ سال، مجمع دارای دفتر اختصاصی شده است، شکرگزاری نمودند.

در ادامه حاج عطاءالله حیدرزاده، مسئول محترم کمیته حقوقی مجمع، ضمن تشکر و قدرداهنی از خانواده محترم امیدوار که باعث ایجاد اثر معنوی شدند با بیان بخش کوچکی از گزارش عملکرد  و اهداف بلند مجمع برای حاضرین اشاراتی داشتند.

در ادامه حاج نعمت اسلامی از عمل خیرخواهانه حاج آقا امیدوار و خانواده محترم ایشان کمال تشکر و قدردانی نمودند و اظهار داشتند که فعل و حرکت زیبا و عالی ایشان در سن ۸۳ سالگی  باعث پایندگی است و مشتاق شدم تا بیشتر در مجمع حضور داشته باشم.

در ادامه حاج آقا نیک پور ضمن خیرمقدم به میهمانان دیگر جلسه، جناب آقای صادقی راد، ریاست محترم اداره کتابخانه عمومی شهرستان آمل و همراه ایشان، گزارشی از خیرین شهرستان آمل و عمل خیرخواهانه خانواده محتر م امیدوار ارائه نمودند.

در ادامه ریاست محترم کتابخانه عمومی شهرستان آمل گزارش کامل از کتابخانه ارائه نمودند.

در پایان حاج مسعود نیک پور  نسبت به پیشنهاد ریاست محترم کتابخانه عمومی مبنی بر درخواست کمک از مردم و خیرین شهر در اشاعه و گسترش فرهنگ خیریه در سایت مجمع اعلام آمادگی نموده و  قرار شد جلسه دوم در کتابخانه عمومی برگزار شود و همچنین جلسه مشترکی با اعضای محترم شورای شهر؛ تا موضوع زمین مورد نیاز (۲۰۰۰ متر مربع )جهت احداث کتابخانه پیگیری شود.

جلسه با ختم صلوات به روح بلند خانم اختر خاتم نژاد، همسر حاج محمد امیدوار پایان یافت.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ درخواست کمکهای مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و باپرداخت مبلغ ۱۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال طی۶ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.