بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۴/۰۲             زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰         زمان پایان جلسه:۲۱:۱۰

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع با قرائت نتایج ارزیابی از برگزاری همایش اکرام سال جاری و بیان قوت ها و ضعف ها جهت عملیاتی نمودن برای همایش سال آتی و ….

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع با حمد به درگاه الهی جهت حضور در جلسه ای دیگر، از ناسپاسی و افترای برخی افراد معلوم الحال که با تخریب مجمع خیرین و اعضای محترم آن، در پی اخاذی می باشند، ابراز انزجار و ناخرسندی نموده و تاکید داشتند این گونه حرکات و گفتارها در فضای مجازی و رسانه ها مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بوده و ضمن گزارش به دادستان و امام جمعه و فرماندار محترم، ضرورت دارد برخورد قاطع و لازم, با تنظیم شکوائیه از سوی واحد حقوقی صورت پذیرد.

ایشان در ادامه با اشاره به آسیب شناسی و ارزیابی قرائت شده و بیان پیشینه ای از همایش های برگزار شده در سالیان مختلف, تاکید داشتند; تفکیک دو همایش در شب نیمه ماه مبارک رمضان بعنوان اکرام و همایش دیگر برای حضور حامیان برجسته جهت جلب مشارکت براساس مصوبه جلسات گذشته ضروری بوده و شایسته است تا نسبت به عملیاتی نمودن موضوع اقدام گردد.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده نیز رفتار ناپسندانه و نشر اکاذیب توسط شخص معلوم الحال را که با هدف اخاذی اقدام به تخریب و هجمه به مجمع و توهین به اعضای محترم نموده است، شدیداً محکوم نموده و از همه اعضای محترم خواستار پیگیری موضوع و برخورد شدید با فرد مورد نظر شدند. ایشان همچنین اعلام نمودند; بنا به مذاکره ای که با جناب دکتر مقیمی داشتند; جناب دکتر صراطی، فوق تخصص آنژیوگرافی اعلام آمادگی نمودند تا هفته ای یک روز در ساعاتی در دفتر مجمع حضور یافته و با معاینه رایگان افراد تحت پوشش مجمع, نسبت به پیگیری درمانی آنان اقدام نمایند.

سپس حاج آقا صالحی با طرح مطالبی در قالب ارزیابی همایش برگزار شده, پیشنهاد دادند; تا به صورت ادواری از خیرین موثق و با سابقه در جلسه هفتگی دعوت به عمل آورده و از اندیشه، ایده و تجارب آنان جهت پیشبرد اهداف مجمع بهره گیری گردد و نیز پیشنهاد دادند که بنا به اهمیت استمرار ارتباط مجمع با حامیان, در مناسبت های اعیاد و شهادت ها، نسبت به ارسال پیامک تبریک و تسلیت به آنان اقدام گردد.

در ادامه حاج آقا عشریه نیز تاکید داشتند که به منظور پیشگیری و جلوگیری از تکرار این گونه بیان اراجیف و تخریب ها، می بایست برخورد جدی و محکم با شخص مورد نظر که با حیثیت مجمع و آبروی اعضای زحمتکش هیئت مدیره که با مال و انرژی و وقت خود سالیان متمادی در خدمت به مجمع و مستمندان و نیازمندان تحت پوشش, از هیچ کوششی فروگذار ننمودند، صورت پذیرفته و تاکید داشتند با مذاکره و اختیار وکیلی ماهر از سوی حاج آقا حیدرزاده مسئول محترم کمیته حقوقی، نسبت به طرح شکایت در مراجع قضایی اقدام گردد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر  پیرامون مباحث مطروحه مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ با عنایت به نشر اکاذیب و بیان اراجیف از سوی شخص معلوم الحال بر علیه مجمع خیرین و اعضای هیئت مدیره با هدف تخریب، تشویش اذهان عمومی و اخاذی، مقرر گردید مسئول محترم کمیته حقوقی نسبت به مذاکره با وکیلی ماهر تدابیر لازم جهت تنظیم شکوائیه و پیگیری حقوقی و قضایی اتخاذ نمایند. حاج آقا
حیدرزاده
۲ مقرر گردید به منظور اجرای مصوبه بند دو صورتجلسه مورخ ۲۶/۰۳/۹۸ مبنی بر بررسی و پیگیری تمدید قرارداد دستگاه سنگ شکن ، آقایان: حاج آقا نیک پور، حاج حیدرزاده، حاج عشریه، در روز یکشنبه مورخ ۰۹/۰۴/۹۸ به بیمارستان ۱۷ شهریور مراجعه و نسبت به چگونگی تمدید قرارداد با ریاست بیمارستان مذاکره نمایند. دبیرخانه مجمع
۳ بنابه اعلام آمادگی جناب دکتر صراطی; فوق تخصص آنژیوگرافی جهت معاینه رایگان افراد تحت پوشش مجمع در یکی از روزهای هفته، مقرر گردید با انتقال دفتر مجمع به مکان جدید، نسبت به برنامه ریزی لازم اقدام گردد. دبیرخانه مجمع
۴ با عنایت به پیشنهاد مطروحه مبنی بر بهره گیری از اندیشه، ایده و نقطه نظرات حامیان برجسته و با سابقه مجمع، مقرر گردید به صورت ادواری از این بزرگواران دعوت و از دیدگاه های آنان برای پیشبرد اهداف مجمع خیرین استفاده گردد. دبیر جلسه

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.