خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۸/۰۳/۲۶ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۸/۰۳/۲۶ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۳/۲۶     زمان شروع جلسه: ۱۶:۳۰           زمان پایان جلسه:۱۹:۴۰

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با بیان روایتی از ائمه اطهار (علیه السلام) در خصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع با شکر به درگاه الهی جهت حضور در جلسه ای دیگر، درخصوص بند یک مصوبه جلسه گذشته مبنی بر بررسی لیست خیرین حاضر در همایش و جمع بندی مدعوین مورد دعوت اعضای محترم که بنا به دلایلی موفق به حضور در همایش اکرام نشدند، توضیحاتی مطرح و بیان داشتند لیست افراد مورد نظر به تفکیک مدعو هریک از اعضای هیئت مدیره تهیه و با تحویل به آنان، نسبت به دعوت برای همایش بعدی اقدام گردد. ایشان در ادامه گزارشی از اقدامات در حال انجام به منظور آماده سازی دفتر جدید مجمع جهت کاربری اداری به حاضرین ارائه و پیشنهاد دادند تا با بازدید اعضای محترم از مکان دفتر چنانچه نظر و پیشنهاداتی دارند مطرح نمایند.

ایشان در ادامه بنا به اتمام قرارداد دستگاه سنگ شکن در بیمارستان ۱۷ شهریور و ضرورت بررسی و تمدید قرارداد، خواستار ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های اعضای محترم شدند.

در ادامه حاج آقا عشریه، خزانه دار محترم مجمع؛ از تلاش های حاج آقا محمدزاده مسئول محترم کمیته فرهنگی که بار اصلی برگزاری همایش اکرام به دوش ایشان بوده و انصافاً تقبّل زحمت نمودند، تقدیر و تشکر نموده و عنوان داشتند هر ساله با جمع بندی دریافتی های مجمع در گلریزان همایش، گزارش تفصیلی از واریزی نقدی، چکی، کالایی و تعهدی به تفکیک تنظیم و برای فرماندار محترم و ریاست هیئت مدیره مجمع ارسال می گردد. ایشان مجموع دریافتی ها در همایش سال جاری را ۶،۸۸۷،۷۰۲،۰۰۰ ریال اعلام و از همه اعضای محترم هیئت مدیره و خیرین محترم جهت اعطای قابل تقدیرشان، قدرشناسی نمودند.

سپس حاج آقا حیدرزاده با ارائه سخنانی، یکی از امتیازات ویژه مجمع را دوری و پرهیز از ورود به گرایشات و مسائل سیاسی قلمداد و خاطرنشان در انتخابات مختلفی که برگزار شد، شخصیت حقوقی مجمع از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و از هرگونه جانب داری سیاسی بنا به اساسنامه مجمع خودداری نموده است. اما این موضوع نافی ارتباطات و مراجعه به مسئولین سیاسی جهت مسائل و مشکلات شهری نبوده و لازم است جهت مرتفع سازی و رسیدگی به امورات مربوطه، خصوصاً بهره برداری پروژه شیمی درمانی از نماینده و فرماندار محترم استمداد جسته و خواستار پیگیری موضوعات باشیم.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر  پیرامون مباحث مطروحه مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ پیرو گزارش ارائه شده خزانه دار محترم از دریافتی های مجمع شامل: نقدی، واریزی، چک، کالایی و تعهدی در گلریزان همایش اکرام سال جاری ، مقرر گردید گزارش مجموع دریافتی و جزئیات مربوطه به فرمانداری محترم ارائه گردد. حاج آقا عشریه
۲ با عنایت به اتمام قرارداد بهره برداری از دستگاه سنگ شکن در بیمارستان ۱۷ شهریور و ضرورت تمدید آن،مقرر گردید نسبت به مذاکره با ریاست بیمارستان و بررسی و چگونگی تمدید قرارداد اقدام گردد. حاج آقا عشریه

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.