خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی۹۸/۰۴/۹ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی۹۸/۰۴/۹ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۴/۰۹              زمان شروع جلسه: ۱۹          زمان پایان جلسه:۲۱:۱۰

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع با حضور خیرین محترم  و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید برگزار گردید.

ابتدا حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع با خیرمقدم به اعضای محترم و میهمانان حاضر در جلسه، سرکار خانم دهقان و سرکار خانم علیزاده که جهت همکاری در دبیرخانه مجمع حضور یافتند، گزارشی از فعالیت های مجمع در حیطه ها و ابعاد متنوع و در قالب کمیته های مختلف به استماع حضّار رسانده و خاطرنشان کردند یکی از اقدامات لازمی که در مجمع مدنظر بوده اما به صورت کامل به آن پرداخته نشده جایگاه روابط عمومی است که در اطلاع رسانی عملکرد مجمع و استمرار ارتباط با خیرین به ویژه حضور در مراسم شادی و ترحیم عزیزان آنان بنا به توقعات و انتظارات ضروری بوده و نقش آن در نمود فعالیت های مجمع با اهمیت می باشد.

ایشان در ادامه تاکید داشتند که در همه سازمان ها و موسسات، شخص مدیر به تنهایی و بدون مجموعه کارآمد نخواهد توانست به اهداف سازمان جامه عمل بپوشاند و نقش مدیران و کارکنان در تحقق آن موثر و مورد نیاز خواهد بود.

در ادامه سرکار خانم دهقان و علیزاده به طور جداگانه با معرفی خود و بیان رزومه فعالیت شان در شرکت ها به طرح پیشنهادات برای برجسته کردن فعالیت های مجمع و تبلیغات و اطلاع رسانی پرداخته و هریک از اعضای محترم پیرامون مطالب ارائه شده به سوالات مورد نظر پرداخته و پاسخ از جانب آنان ارائه گردید.

سپس آقای دکتر سالاری با عنایت به توضیحات ارائه شده بیان داشتند: فعالیت های مجمع خیرین در بسیاری از حیطه ها گسترده و فراگیر بوده که فقط بخشی از فعالیت ها، حوزه درمان می باشد که در این حوزه اعضای مجمع در تمامی بیمارستان های سطح شهر فعال و در قالب موسسات خیرین سلامت نقش اساسی در توسعه و تجهیز بیمارستان ها دارند و متاسفانه به دلیل وضعیت و شرایط نامناسب اقتصادی، توقعات و انتظارات جامعه از مجمع بالا بوده و نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی فعالیت ها و جلب مشارکت مردم و خیرین در مجمع خیرین خالی می باشد و انتظار است تا با بهره گیری از متد روز و فضای مجازی و تکنولوژی فعالیت بهینه ای در این حیطه صورت پذیرد.

در ادامه بانوان حاضر در جلسه از سوی مدیرعامل محترم به همکاران دبیرخانه مجمع معرفی و خواستار همکاری و هماهنگی در امورات شده و قرار گذاشتند تا در یک دوره دو ماهه و به صورت آزمایشی در دفتر مجمع مشغول و پس از ارزیابی عملکرد برای ادامه همکاری از سوی هیئت مدیره اتخاذ تصمیم گردد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر  پیرامون مباحث مطروحه مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ با عنایت به حضور دو نفر از بانوان در جلسه جهت همکاری در دبیرخانه مجمع، مقرر گردید ابتدا در یک دوره دو ماهه و به صورت آزمایشی در دفتر مجمع مشغول و پس از ارزیابی عملکرد اتخاذ تصمیم گردد. دبیرخانه مجمع
۲ درخواست کمکهای مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ۲،۰۰۰،۰۰۰ ریال طی۱ فقره چک موافقت گردید.   دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.