خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۸/۰۳/۰۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۸/۰۳/۰۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۳/۰۵    زمان شروع جلسه: ۱۶:۳۰           زمان پایان جلسه:۱۹:۴۰

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با تسلیت و تعزیت شهادت مظلومانه اول مظلوم عالم، مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از زحمات و اقدامات مستمر آقایان حاج نیک پور، حاج عشریه و حاج محمدزاده در برگزاری شایسته همایش اکرام در تالار مجلل اکسین با حضور چشمگیر خیرین تقدیر و تشکر نموده و بنا به سنت حسنه سنوات گذشته در راستای ارزیابی  برگزاری همایش و طرح و بررسی قوت ها و ضعف ها، خواستار ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های حضار محترم شدند.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم با شکر به درگاه حضرت احدیت جهت برگزاری مناسب و وسیع همایش اکرام در شب ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و تقدیر و تشکر از مدعوین و اعضای محترم خصوصاً از رحمت و زحمت بی شائبه برادر ارجمند جناب آقای دکتر حمید طاهری پور مشائی و اخوی محترمشان جناب حاج عباس و حاج نو ید و پرسنل مجموعه مجلل و زیبای اکسین آمل، از عدم حضور فرماندار محترم به عنوان ریاست هیئت مدیره مجمع در همایش، ابراز گله مندی کرده و خاطرنشان کردند بسیاری از نیازمندان با مراجعه به مراکز دولتی به مجمع ارجاع و مورد رسیدگی قرار می گیرند و انتظار متقابل آن است که مسئولین محترم نیز حامی مجمع بوده و حداقل در مناسبت مهمی چون همایش سالانه، حضور یابند.

در ادامه ایشان با توضیحاتی در دستور جلسه قرائت شده بیان داشتند؛ با عنایت به تلاش ها و زحماتی که کادر اداری مجمع از ابتدای برنامه ریزی و انجام تمهیدات برای همایش حتی در روز جمعه متقبّل شدند، لازم است تا به نحو شایسته از آنها قدرشناسی شود. همچنین ایشان با بیان قوت های برجسته مجمع که در طی ۱۳ سال شکل گرفت، به برخی از کاستی ها نیز اشاراتی داشته و ابراز امیدواری کردند تا با مشارکت و همت اعضای محترم رفع و به توفیق منتج گردد.

ایشان در انتها از زحمات و اقدامات شایسته ی حاج آقا محمدزاده، مسئول محترم کمیته فرهنگی در مسئولیت برگزاری همایش تقدیر و تشکر کردند.

سپس بنا به اهمیت ارزیابی از همایش اکرام برگزار شده به منظور تقویت قوت ها و کاهش ضعف ها و کاستی ها جهت اصلاح در سنوات آتی، هر یک از اعضای محترم به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و مورد مداقه و بررسی قرار گرفت.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده، استقبال چشمگیر مردم در همایش اکرام را از نکات اساسی و قابل ملاحظه مجمع دانسته و این دستاورد را از مقبولیت و پذیرش عمومی تلقی و به عنوان هنر و توفیق مجمع قلمداد نمودند. اما خاطرنشان کردند؛ چگونگی جلب مشارکت و شیوه مجمع درجذب مساعدت، به هنرمندی مابستگی داشته و می بایست به آن پرداخت و تقویت نمود.

سپس هر یک از اعضای محترم نیز به بیان قوت ها و ضعف ها پرداخته و با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده و با بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ با عنایت به اهمیت مدیریت بهینه دبیرخانه انجمن از سوی فردی موجه، آگاه، باتجربه و دارای سابقه، مقرر گردید هریک از اعضای محترم نسبت به معرفی فرد مورد نظر به مدیرعامل محترم اقدام نمایند. اعضای محترم
۲ مقرر گردید نسبت به تهیه سبد غذایی تا روز سه شنبه اقدام و بر اساس لیست تنظیم شده توزیع گردد. حاج آقا اسلامی
۳ بنابه پیشنهادات ارائه شده و اجماع نظر اعضای محترم، مقرر گردید به منظور جلب مشارکت بیشتر در همایش، نسبت به تدارک دو همایش به صورت عمومی و اختصاصی اقدام، که همایش عمومی در نیمه ماه مبارک رمضان به تأسی از کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (علیه السلام) جنبه اطعام دهی، گزارش عملکردی و تبلیغاتی داشته و همایش اختصاصی در زمانی مناسب تر و با حضور خیران برجسته و خاص جهت گلریزان ویژه برگزار گردد. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.