خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۸/۰۱/۱۸ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۸/۰۱/۱۸ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۸/۰۱/۱۸    زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰        زمان پایان جلسه:۲۱:۴۵

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم با تبریک سال جدید و آرزوی در پیش داشتن سالی پرخیرو برکت برای همه هموطنان و اعضای محترم مجمع و اظهار تاسف از فاجعه سیل هفته های گذشته در اقصی نقاط کشور و آسیب های وارده بر سیل زدگان در مناطق مختلف، گزارشی از کمک های ارسالی مجمع خیرین به استان گلستان شامل، یک تن برنج، ۱۰۰ تخته پتو و ۱۰۰ جفت چکمه، که بالغ بر ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال بوده است به حاضرین ارائه و از زحمات حاج آقا عشریه و مهندس یزدان پناه در ایام تعطیلات نوروز نسبت به تهیه و ارسال اقلام مذکور به استان گلستان تقدیر و تشکر ویژه نمودند. ایشان همچنین از حضور عزیزان و همشهریان محترم در مراسم رحلت برادرشان، آقای مهندس مرتضی نیک پور که برای اظهار همدردی حضور بهم رساندند، تشکر نمودند.

در ادامه ایشان بنا به نزدیک بودن زمان برگزاری همایش سالانه اکرام در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کردند؛ با عنایت به مدت محدود تا ماه مبارک رمضان و ضرورت برنامه ریزی و انجام تمهیدات لازم جهت برگزاری و دعوت از مدعوین، خواستار همت عالی اعضای محترم و مسئولین مرتبط جهت تهیه محتوای همایش شدند. ایشان همچنین با ابراز تاسف از سنگ اندازی های برخی مسئولین بی درد در به بهره برداری نرسیدن پروژه شیمی درمانی، علیرغم گذشت ۸ ماه از اتمام پروژه متذکر شدند؛ “این گونه اقدامات و حرکات باعث اتلاف منابع و سرمایه ملی شده و انگیزه خیرین و بانیان خیریه را سلب خواهد نمود”؛ از این رو از همه اعضای محترم خواستار اقدام هماهنگ و منسجم به همراه فرماندار محترم جهت رسیدگی و پیگیری موضوع شدند.

سپس حاج آقا عشریه با خوش آمدگویی به اعضای محترم در اولین جلسه سال و آرزوی داشتن سالی خوش توام با موفقیت، به مطالب مطروحه پیرامون مرکز شیمی درمانی اشاره و بیان داشتند که بسیاری از مشکلات و سنگ اندازی ها در حیطه استان و مدیران استانی نبوده و متاسفانه خود شهرستان و افرادی که دارای مطامع مادی می باشند با لابی ها و هماهنگی های پشت پرده، عامل ایجاد وقفه در امور عام المنفعه خواهند شد. از این رو پیشنهاد دادند که موضوع با حضور همه اعضای محترم در خدمت استاندار محترم مورد رسیدگی قرار گیرد.

ایشان با ارائه گزارشی از وضعیت مالی مجمع، تصریح کردند؛ با عنایت به تخریب زیرساخت های کشور در اثر سیل فراگیر و تمرکز دولت در ساخت و انجام تعمیرات، پیش بینی می گردد وضعیت اقتصاد و معیشت مردم در سال جاری مناسب نخواهد بود و خود به خود جذب منابع برای مجمع خیرین نیز دچار مشکل خواهد شد. لذا تاکید نمودند که ضمن برنامه ریزی برای حفظ منابع و تقویت آن، از هرگونه تعریف برای پروژه های جدید خودداری و مجمع صرفاً به ادامه ساخت و ساز پروژه خانه سالمندان (سرای کرامت) و بهره برداری پروژه شیمی درمانی بپردازد.

ایشان در ادامه گزارش میدانی از بازدید مناطق سیل زده در استان گلستان و آثار تخریب و معضلات ناشی از سیل برای زندگی مردم به حاضرین ارائه و بیان داشتند که در اولین لحضات اتفاق سیل، کمک های مجمع خیرین با گزارش تفصیلی مدیرعامل محترم به دست سیل زدگان رسید.

سپس حاج آقا حیدرزاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از عزیزانی که با حضور در مراسم و تماس تلفنی به مناسبت درگذشت همشیره مرحوم شان ابراز همدردی کردند، به اقدام مجمع خیرین شهر محمودآباد به تأسی از مجمع خیرین آمل جهت جمع آوری کمک از خیرین برای مناطق سیل زده اشاره و خاطرنشان کردند که با هماهنگی های انجام شده مقرر است مبلغ پانصد میلیون ریال به سیل زدگان کمک گردد. ایشان با ارائه توضیحاتی درخصوص موانع مطروحه در بهره برداری مرکز شیمی درمانی پیشنهاد دادند که شایسته است تا موضوعات با حضور در دفتر فرماندار محترم که به عنوان رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین و معاون استاندار می باشند به استحضار ایشان رسانیده و چنان چه لازم دانستند به اتفاق ایشان و اعضای هیئت مدیره در سازمان های ذی ربط حضور یافته و مسائل را مورد پیگیری قرار دهیم.

ایشان خط مشی مجمع در سال جدید را پیگیری ادامه عملیات خانه سالمندان، بهره برداری شیمی درمانی، داروخانه ۱۳ آبان و کمک ویژه به سیل زدگان پیشنهاد دادند.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ مقرر گردید به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری همایش اکرام در ماه مبارک رمضان، جلسه ای در روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۱/۱۹، راس ساعت ۱۱ صبح با حضور حاج آقا نیک پور، حاج آقا عشریه، مهندس یزدان پناه و حاج آقا محمدزاده مسئول کمیته فرهنگی در دبیرخانه مجمع برگزار گردد. دبیرخانه مجمع
۲ بنا به ضرورت انجام برخی هماهنگی ها در امور کلان مجمع خیرین آمل با فرماندار محترم و برنامه ریزی جهت ملاقات با استاندار محترم، مقرر گردید نشستی در روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۱/۱۹ راس ساعت ۱۳:۳۰ در دفتر فرماندار برگزار گردد. حاج آقا عشریه
۳ با عنایت به در رهن بودن ساختمان واگذاری حاج آقا امیدوار به مجمع در بانک تجارت، مقرر گردید ضمن اخذ وکالت بلاعزل از ایشان، نسبت به مشخص شدن مبلغ دقیق تعهدات اقدام و با پرداخت آن، سند مالکیت مربوطه فک رهن گردد. حاج آقا حیدرزاده
۴ بنا به دعوت ریاست محترم بیمارستان امام رضا (ع) از اعضای موسسه خیریه سلامت بیمارستان، جهت حضور در جلسه روز دوشنبه مورخ
۹۸/۰۱/۱۹راس ساعت ۱۷:۳۰، مقرر گردید اعضای محترم هیئت مدیره در جلسه مربوطه حضور به هم رسانند.
هیئت مدیره
موسسه

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.