خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۷/۱۰/۳۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۷/۱۰/۳۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۷/۱۰/۳۰     زمان شروع جلسه: ۱۹:۰۰          زمان پایان جلسه:۲۱:۰۰

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم، جلسه یکشنبه این هفته خود را در دفتر ریاست محترم بیمارستان امام علی (علیه السلام) برگزار و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع با شکر به درگاه حضرت احدیت و تقدیر از اعضای محترم جهت حضور فعال در جلسه، گزارشی از وضعیت بیمارستان امام علی(علیه السلام)  که به حق در راستای خدمات رسانی به بانوان باردار و نوزادان نقشی ارزنده در شهرستان آمل و نیز بنا به ایجاد مرکز شیمی درمانی که مجمع مسئولیت اساسی و کلیدی در احداث و به بهره برداری رساندن آن داشته است، ارائه و خاطرنشان کردند با عنایت به موافقت اداره هیئت امنایی مرکز شیمی درمانی توسط مجمع خیرین، مِن بعد حضور بیشتر و فعال تری را در بیمارستان طلب نموده و بنا به ایجاد داروخانه ۱۳ آبان در بیمارستان امام علی (علیه السلام) حتی نیاز به جلسات هفتگی در محل بیمارستان دارد.

ایشان سپس گزارشی از حضور در سازمان برنامه بودجه استان به اتفاق آقای افرازیده مسئول طرح و برنامه دانشگاه فناوریهای نوین آمل و حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان مازندران، ارائه و با بیان سوابق و پیشینه ای از واگذاری زمین مرحوم مهندس فاطمی به سازمان فنی و حرفه ای و عدم بهره گیری مناسب از مکان موصوف به نیت واقف و نیز پیش بینی انفساخ صلح نامه در صورت عدم استفاده مورد نظر در صلح نامه تنظیمی، به دفاع از واقف پرداخته و پس از اهتمام و بحث مطوّل، نوید دادند که مقرر شد تا پس از پایان امتحانات خرداد ماه، نسبت به در اختیار گذاردن مکان، به دانشگاه فناوریهای نوین جهت بهره برداری از تیر ماه اقدام گردد.

در ادامه حاج آقا عشریه، خزانه دار محترم مجمع؛ ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و زحمات جناب آقای دکتر کُرد و کادر زحمت کش بیمارستان امام علی (علیه السلام) در ارائه خدمات شایسته به بیماران، علیرغم وجود مشکلات و نارسائی ها و امکانات حداقلی، حق شناسی نموده و تصریح نمودند که از اهداف تشکیل موسسه خیریه سلامت در بیمارستان ها، مرتفع سازی مشکلات و تجهیز و رفع کمبودها بوده و در این مسیر مجمع هم در گذشته و هم در آینده اقدامات موثری را خواهد داشت. ایشان سپس به پیگیری خارج شدن زمین واگذاری حاج آقا محمدزاده از بافت شهری اشاره و عنوان داشتند؛ که با مذاکره فرماندار محترم و دستور عاجل ایشان به بخشداری و شهرداری منطقه مبنی بر رفع مانع ایجاد شده، مقرر شد تا در اسرع وقت موضوع در دستور کار قرار گرفته و کماکان در بافت شهری قرار گیرد.

سپس جناب آقای دکتر کُرد، ریاست محترم بیمارستان امام علی (علیه السلام)، ضمن خیر مقدم به اعضای محترم مجمع خیرین شهرستان آمل، در ارائه گزارشی تفصیلی، بیمارستان امام علی (علیه السلام) را یکی از بیمارستان های شاخص سطح استان مازندران معرفی و خاطرنشان کردند؛ بیمارستان نه تنها به شهرستان آمل بلکه به شهرستان های اطراف آمل نیز خدمات دهی داشته و در بخش نوزادان از سطح فوق تخصصی برخوردار می باشد. به گونه ای که در گذشته نوزادان به امیرکلای بابل انتقال می یافت، اما خوشبختانه در حال حاضر هیچ نوزادی به شهرستان های دیگر نرفته بلکه از فریدونکار، نوشهر، تنکابن، نور و … نوزادان را به آمل منتقل می نمایند. علاوه بر آن؛ بخش دیالیز قبلا، صرفا در بیمارستان امام رضا (ع) انجام می شد، اما الان با هشت تخت دیالیز این خدمت نیز برای بیماران انجام می شود. ایشان ادامه دادند که در بخش شیمی درمانی و داروخانه ۱۳ آبان هم ان شاءالله با همت مجمع خیرین عَن قریب به بهره برداری رسیده و سایر بخش ها من جمله رادیوتراپی و … نیز اتفاقات خوبی در حال وقوع می باشد.

در انتها همه اعضای محترم از بخش های مختلف بیمارستان بازدید میدانی به عمل آورده و کمبودها و نارسائیها مورد بررسی و مداقه قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسهمجری طرح
۱ با عنایت به حضور مدیر عامل محترم مجمع در سازمان برنامه و بودجه و دفاعیه و پیگیری ایشان از عدم بهره گیری مناسب سازمان فنی و حرفه ای استان مازندران از زمین واگذاری مرحوم مهندس فاطمی، مقرر گردید پس از اتمام امتحانات خردادماه و مکان مورد نظر از تیرماه به دانشگاه فناوریهای نوین آمل جهت بهره برداری تحویل گردد. دانشگاه فناوری های نوین
۲ بنا به مذاکرات انجام شده و دستور فرماندار محترم مبنی بر رفع محدودیت خارج از بافت شهری زمین واگذاری حاج آقا محمدزاده به مجمع، مقرر گردید موضوع تا انجام خواسته مورد رسیدگی و پیگری قرار گیرد. دبیرخانه مجمع
۳ درخواست کمکهای مالی ودرمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ۵،۵۰۰،۰۰۰ ریال طی۵ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.