خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۷/۱۰/۲۳ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۷/۱۰/۲۳ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۲۳/۱۰/۹۷     زمان شروع جلسه: ۱۸:۰۰زمان پایان جلسه:۲۱:۰۰

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با تقدیر و تشکر از تقبّل زحمت حاج آقا ولایی و خانواده محترم شان در میزبانی جلسه گذشته و قرائت حدیثی از ائمه اطهار(سلام الله)، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و از مجریان محترم مصوبات، خواستار ارائه گزارش اجرایی شدند.

سپس حاج آقا حیدرزاده با قرائت فرازی از اشعار وزین و پرمحتوای مولانا و توضیح و تشریح آن، نکاتی پیرامون اشعار قرائت شده عنوان نمودند.

در ادامه حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع؛ با تشکر از ارائه مطالب مفید حاج آقا حیدرزاده، گزارشی از مذاکره با سرکار خانم اسفندیاریان، ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان آمل درخصوص مخاطرات آسیب های اجتماعی و راه های کاهش آن، مِن جمله برگزاری سمینار آموزشی در راستای فرهنگ سازی براساس مصوبات جلسات گذشته مطرح و اعلام داشتند که با هماهنگی انجام شده با یکی از اساتید شاخص جامعه شناسی کشور، مقرر است برای هفته اول بهمن ماه در تالار اریکه آریایی سمیناری برگزار گردد. سپس ایشان گزارشی از حضور در جلسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور جناب آقای دکتر رنجبران ارائه و با طرح درخواست های ارسالی به دانشگاه بیان داشتند؛ ایشان قول مساعد دادند که پیگیر موضوعات درخواستی از جمله اداره هیئت امنایی شیمی درمانی، صدور مجوز پرتودرمانی و ایجاد داروخانه ۱۳ آبان در شهرستان آمل می باشند.

ایشان در ادامه گزارش اجمالی از عملکرد مجمع در شش ماهه اول سال جاری در قالب کمیته های مختلف به حاضرین ارائه و خاطرنشان کردند؛ با عنایت به افزایش مراجعه کنندگان در ماه های پایانی سال و اتمام منابع مالی، خواستار بررسی بیشتر در پرداخت به مددجویان و نیاز سنجی مطلوب تر و همین طور تقویت منابع مالی با برگزاری همایش پیش رو شدند.

سپس ایشان در خصوص ملاقات با جناب دکتر یوسفیان، نماینده محترم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی به اتفاق حاج آقا حیدرزاده و حاج آقا عشریه توضیحاتی مطرح و با عنایت به طرح عدم بهره برداری پروژه شیمی درمانی با گذشت ۲ ماه از زمان افتتاح با حضور وزیر محترم بهداشت و درمان و ضرورت ایجاد پرتودرمانی و داروخانه ۱۳ آبان و نیز تشریح پیشرفت فیزیکی و وضعیت سرای کرامت (خانه سالمندان)، جناب دکتر با اشاره به مشکل تامین نیروی انسانی مرکز شیمی درمانی، قول مساعد دادند که پیگیر موضوعات مطروحه بوده و نوید دادند که مبلغ ۳ میلیارد ریال از طریق سازمان بهزیستی برای سرای کرامت تخصیص و پرداخت خواهد شد.

در ادامه حاج آقا عشریه، خزانه دار محترم مجمع، گزارشی از برگزاری جلسه در دبیرخانه مجمع با حضور حاج آقا نیک پور، ایشان و حاج آقا محمدزاده بابت چگونگی برگزاری همایش در روز هشتم بهمن ماه ارائه و مقرر گردید تا پس از جلسه، بازدیدی از تالار اهورا داشته و هماهنگی های لازم صورت پذیرد. علاوه بر آن ایشان اعلام داشتند؛ با عنایت به اتمام ۳ دستگاه ساختمانی که با تقبّل هزینه از سوی مجمع خیرین، توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمل برای خانواده های نیازمند احداث گردید، پیشنهاد دادند تا با حضور اعضای محترم هیئت امناء نسبت به افتتاح رسمی اقدام گردد.

سپس ایشان گزارشی از حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) به اتفاق حاج آقا نیک پور و همین طور بیمارستان امام علی(علیه السلام) و بازدید از بخش های مختلف بیمارستان مطرح و خاطرنشان کردند؛ علیرغم مراجعات متعدد و وافر در بیمارستان امام علی (علیه السلام) و خدمات زیادی که ارائه می گردد، متاسفانه از بسیاری امکانات و تجهیزات پزشکی محروم بوده و بسیاری از ابزار و وسایل آن نیز اسقاط می باشند. از این رو از اعضای محترمی که حضور هیئت مدیره موسسات خیریه سلامت بیمارستان ها می باشند خواستار مشارکت و مساعدت در شکل گیری موسسه و مرتفع سازی مشکلات موجود شدند.

در ادامه آقای مهندس یزدان پناه، گزارشی از کمیته جوانان و اقدامات انجام شده در حیطه ورزشی و نیز افتخارات کسب شده در بازی فوتبال مطرح و پیشنهاد دادند تا در مراسم همایش از بازیکنان عضو کمیته جوانان مجمع تجلیل گردد.

سپس حاج آقا ولایی با تقدیر و تشکر از حاج آقا خرمانی بابت خرید یک دستگاه کلکتور برای تاسیسات آب رسانی دانشگاه فرهنگیان، بیان داشتند که با اقدامات انجام شده برای دانشگاه، درخواست های خواسته شده انجام و مشکلات مربوطه مرتفع گردید.

در ادامه حاج آقا محمدزاده با ارائه گزارشی از وضعیت زمین اهدایی ایشان به مجمع، روند اداری انجام شده جهت بافت شهری شدن آن را تشریح و بیان داشتند؛ متاسفانه اخیرا مسئولین مربوطه اعلام نمودند که زمین از بافت خارج و پیرو آن آقای مهندس علوی، ریاست محترم بنیاد مسکن ضمن غیرقانونی خواندن اقدام مذکور، پیشنهاد دادند تا موضوع از طریق مجمع پیگیری گردد.

در انتها پس از ارائه دیدگاه ها و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسهمجری
طرح
۱ مقرر گردید به منظور تاکید و پیگیری موضوعات مرکز شیمی درمانی، پرتودرمانی و داروخانه ۱۳ آبان از دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران، نسبت به تهیه نامه ای پیرو نامه قبلی تهیه و به دانشگاه ارسال گردد. حاج آقا عشریه
۲ با عنایت به معضلات عبور و مرور برای بیمارستان امام علی (علیه السلام)، مقرر گردید نسبت به دعوت از فرماندار محترم، شهردار محترم و ریاست محترم اداره راه و شهرسازی، ریاست محترم بنیاد مسکن برای جلسه بعدی اقدام و بررسی لازم با حضور مسئولین مربوطه صورت پذیرد. حاج آقا عشریه
۳ بنا به اعلام حاج آقا محمدزاده مبنی بر خارج شدن زمین واگذاری ایشان از بافت شهری، مقرر گردید موضوع در جلسه بعدی و با حضور فرماندار محترم و ریاست محترم بنیاد مسکن مورد رسیدگی قرار گیرد. دبیرجلسه
۴ درخواست کمکهای مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ۲۶،۳۲۰،۰۰۰ ریال طی ۶ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.