خانه / اخبار / هدیه یک خیّر آملی (حاج ناصر بیک مهدوی) به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل

هدیه یک خیّر آملی (حاج ناصر بیک مهدوی) به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل

خیّر آملی سه میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی و درمانی به بیمارستان ۱۷ شهریور این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، حاج ناصر بیک مهدوی با همکاری مجمع خیرین شهرستان آمل یک دستگاه اکوکاردیوگرافی ویژه بیماران قلبی و یک فلش اتوکلا برای عمل جراحی آب مروارید چشم و جراحی های عمومی را خریداری و به این بیمارستان اهدا کرد.

رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آمل گفت: در سال های اخیر خیّران کمک های خوبی برای خرید تجهیزات جدید و مورد نیاز در امر استاندارد سازی بیمارستان ۱۷ شهریور آمل که به عنوان یکی از بیمارستان های محوری سوانج در سطح شهر های مرکزی مازندران است، داشتند.

دکتر شهرام کاشانی افزود: متاسفانه به علت نبود این دو دستگاه، انجام عمل های پزشکی با تامین تجهیزات مورد نیاز از بیمارستان های دیگر انجام می شد که با توجه به ضرورت تامین آن در بیمارستان ۱۷ شهریور و اقدام خیرخواهانه خیران خوشبختانه این امر محقق شد.
بیمارستان۱۷ شهریور شهرستان آمل با بیش از ۱۵۰ تخت، یکی از چهار بیمارستان دولتی و فعال این شهرستان است.

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

یک دیدگاه

  1. سلام خیرین املی دستمریزاد..در خواستی دارم.ایا بخش خیرین در بخش ازادی زندانیان جوانی که قادر به پرداخت دیه نیستند.همکاری می کنند برای برگزاری گلریزان برای نجات یک زندانی تا دیه را پرداخت کند وعید کنار مادر وپدر دلسوخته اش باشد.اگر حاضر هستند.ما مکان را در اختیار می دهیم وپذیرایی وتدارکات را به عهده می گیرم.با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.