خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه فوق العاده ۹۷/۰۳/۰۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه فوق العاده ۹۷/۰۳/۰۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

 

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۷/۰۳/۰۵       زمان شروع جلسه:  ۱۷:۳۰           زمان پایان جلسه:۲۲:۳۰

مقدمه:

جلسه فوق العاده مجمع با حضور جناب آقای دکتر غنیان معاونت محترم امور استان های خیرین سلامت کشور، جناب آقای مهندس وفائیان، ریاست محترم هیئت مدیره، جناب حاج آقا طهماسب پور، مدیر عامل محترم خیرین سلامت استان مازندران و نیز سایر اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان در دفتر مجمع؛ با قرائت آیاتی از کلام الله مجید برگزار گردید.

ابتدا حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع خیرین شهرستان آمل با خیر مقدم گویی به میهمانان ارجمند حاضر در جلسه و تقدیر و تشکر از حضور آنان در شهرستان آمل، گزارشی از تاریخچه و فلسفه وجودی تشکیل مجمع خیرین آمل به حاضرین ارائه و بیان داشتند: مجمع در همایش سالانه خود در چند روز آینده؛ آغاز دوازدهمین سال فعالیت خود را شروع نموده و با انجام فعالیت در بخش های مختلف درمانی، جهیزیه عروس، فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی، مساعدت مالی، حقوقی، جوانان و …. توانسته در حد بضاعت و مقدورات خود، منشاء خدمات فراگیری برای نیازمندان و مستمندان در سطح شهرستان آمل باشد. ایشان با معرفی مسئولین محترم کمیته های مجمع و تشریح اقدامات آنان در بخش های مختلف؛ درخصوص پروژه های به اتمام رسیده و در دست اجرای مجمع شامل: پروژه شیمی درمانی، پرتودرمانی، مسکن فجر و خانه سالمندان توضیحات مبسوطی ارائه نموده و خاطرنشان کردند بیشتر منابع مجمع در راستای پرداخت هزینه های درمان بیماران نادار، ایجاد و توسعه مراکز درمانی و خرید امکانات و تجهیزات درمانی بیمارستان های شهرستان آمل که جزو اهداف مجمع خیرین سلامت می باشد، می گردد.

سپس حاج آقا طهماسب پور، مدیر عامل محترم مجمع خیرین سلامت استان مازندران با تقدیر و تشکر از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل جهت دعوت از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان مازندران و سپاس از ارائه گزارش عملکرد برجسته مجمع توسط حاج آقا نیک پور، گزارشی از اقدامات و فعالیت های مجمع استان را از سال ۱۳۸۹، به عنوان زمان تشکیل در مازندران ارائه نموده و با معرفی یکایک اعضای هیئت مدیره، به بیان برنامه ها و اقدامات در حال پیگیری مجمع در استان پرداختند.

ایشان ابراز امیدواری کردند که با عنایت به برنامه ایجاد مرکز رسیدگی به بیماران صعب العلاج در مجمع استان، نسبت به مرتفع سازی مشکلات و تامین هزینه های آنان مبادرت گردد.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده نیز با تجلیل از زحمات و اقدامات مجمع خیرین سلامت در کشور و استان، بالاترین رشته و تخصص را علم پزشکی قلمداد و کمک به این رشته را بالاترین خیّرات و مبرّات توصیف نموده و پیشنهاد دادند تا بنا به نیاز مبرم بخش درمان به منابع مالی موسّع، در راستای به کار گیری شیوه ای مناسب جهت درآمدزایی و کسب منابع مالی برای هزینه های مربوطه اقدام گردد.

سپس هر یک از حضار حاضر در جلسه آقایان: حاج آقا وفائیان، حاج آقا محویّه، حاج آقا رستمی، دکتر یگانه، حاج آقا عاشقان و حاج آقا کواکبیان؛ با تجلیل از فعالیت ها و عملکرد فراگیر و چند وجهی مجمع خیرین شهرستان آمل، اعلام داشتند که در گذشته و دورادور؛ از اقدامات مجمع، اطلاعات ضعیف و ناقصی داشته و تاکنون با ابعاد و حوزه های فعالیت مجمع با این کمیت و کیفیت آشنایی نداشته و با ابراز خرسندی از حضور در مجمع خیرین شهرستان آمل، برای موفقیت بیشتر و ارتقای مضاعف فعالیت ها، از خداوند متعال طلب توفیق و یاری نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر آسوری با موثر دانستن تشکل های سلامت در شهرستان ها و رسیدگی به بیماران در حوزه سلامت، خاطر نشان کردند که حوزه سلامت صرفاً حیطه ی پزشکی نبوده، بلکه ابعاد دیگر حوزه که در ارتباط با اوضاع معیشتی، جسمی و روانی مردم می شود را نیز در بر خواهد گرفت. ایشان اضافه نمودند که مطلوب است؛ مجمع خیرین سلامت در حوزه هایی وارد شوند که دولت کمتر به آن پرداخته و یا به نوعی در حیطه سلامت مغفول باقی مانده است.

سپس حاج آقا عشریه با خوش آمدگویی به میهمانان حاضر در جلسه، از مردم و خیرین بزرگوار شهرستان آمل تجلیل نموده و بیان داشتند؛ در ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی چند مراسم و همایش خیریه از سوی انجمن ها، موسسات خیریه و مجامع مختلف برگزار می گردد و با مدد الهی، مبالغ هنگفتی به آنها اهدا نموده و واقعا از این حیث سرآمد بوده و مشارکت و همت آنان زبانزد استان می باشد.

در ادامه جناب آقای دکتر غنیان، معاونت محترم امور استان های خیرین سلامت کشور با شکر به درگاه الهی جهت همگرایی ایجاد شده در دو مجمع خیرین سلامت استان و شهرستان آمل و بیان نحوه آشنایی ایشان با اعضای هیئت مدیره مجمع و حضور در همایش اکرام ماه مبارک رمضان پنج سال گذشته به اتفاق مرحوم حاج آقا نیّری، از اقدامات، عملکرد و فعالیت های برجسته و شایسته مجمع که در سطح فراگیر و وسیع در حال انجام هست تجلیل نموده و خاطرنشان کردند که یکی از اساسی ترین وظایف ما کسب اعتماد مردم و خیرین جهت جلب مشارکت آنهاست و این مهم میسور نخواهد شد، مگر به اطلاع رسانی و شفاف سازی صادقانه فعالیت ها که بستر اعتماد سازی را فراهم خواهد نمود. از طرفی این سرمایه اعتماد به همان میزان بار و مسئولیت ما را در خدمات رسانی و رسیدگی به بیماران و نیازمندان سنگین تر خواهد نمود. ایشان تاکید داشتند: چنان چه اعتمادسازی شکل گیرد، می تواند به عنوان درآمدی پایدار برای مجمع و امورات خیریه محسوب گردد که دیگر نیازی به کسب درآمد جهت تامین منابع مالی نخواهد بود.  این استراتژی شدنی است و در جاهای مختلفی از کشور ما شاهد این اتفاق مبارک بوده که منجر به ارائه خدمات عظیم و ارزنده ای از سوی خیرین معظم شده است.

مصوبات جلسه:

ردیف

مصوبات جلسه

مجری طرح
۱ بنا به بازدید و بررسی میدانی بیمارستان امام رضا(علیه السلام) و برگزاری جاسه مشترک با مجمع خیرین سلامت بیمارستان، با وعده داده شده توسط جناب آقای دکتر غنیان معاونت محترم امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور، مقرر گردید نسبت به خرید یک دستگاه پورتابل  ROو دیالیز، از سوی مجمع خیرین سلامت کشور مبذول و به بخش ICU بیمارستان تحویل گردد. مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام رضا(علیه السلام)
۲ مقرر گردید همه ی اعضای محترم هیات امناء راس ساعت ۱۹ ، روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۳/۰۹، در تالار پذیرایی اهورا – محل برگزاری همایش اکرام- حضور بهم رسانند. هیات امناء

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.