خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی۹۶/۱۲/۲۱مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی۹۶/۱۲/۲۱مجمع خیرین شهرستان آمل

 

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۱۲/۲۱              زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰              زمان پایان جلسه:۲۱:۰۰

مقدمه:

جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با بیان فرمایشاتی از ائمه اطهار درخصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر درجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع؛ با تسلیت درگذشت خاله ماجده آقای مهندس یزدان پناه و آرزوی غفران الهی برای آن مرحومه، گزارشی از حضور در کنسرت موسیقی مازندرانی برگزار شده در اریکه آریایی جهت جمع آوری کمک برای مناطق زلزله زده ارائه و ضمن ارزیابی از آن مراسم، متذکر شدند؛ در مراسمات یا همایش هایی که مجمع خیرین به عنوان حامی یا متصدی برگزاری آن می ­باشد، مطمئناً شاکله و حیثیت مجمع در عرصه قضاوت قرار گرفته و چنان چه به صورت قوی و سنگین برگزار نشود، به جایگاه مجمع آسیب رسیده و خدای ناکرده به اعتماد عمومی حامیان مجمع، خدشه وارد می­ گردد. ایشان در ادامه درخصوص سایر موضوعات مندرج در صورتجلسه قبلی مبنی بر حضور در فرمانداری بابت جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی در روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۷توضیحات مبسوطی مطرح و خاطرنشان کردند گزارش عملکرد مجمع در حوزه اجتماعی و فرهنگی ارائه و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

سپس حاج آقا عشریه با عنایت به قرار داشتن در ایام پایان سال و ضرورت جمع بندی عملکرد سالیانه و ارزیابی آن، خاطرنشان کردند؛ یکی از وظایف و رسالت اصلی اعضای محترم هیئت امناء، صیانت و حفظ جایگاه مجمع که طی ۱۰ سال فعالیت، با اهتمام و کوشش های وافر بزرگوارانی چون: حاج آقا وحدت و حاج آقا کاووسی و هیئت مدیره محترم بوده است، به درخت تنومندی تبدیل که در حکم فرزند برومندی برای یکایک اعضای محترم هیئت امناء بوده که باید به طریق ممکن از آن پاسداری و حراست کرد. ایشان استفاده ابزاری و مصلحتی از شخصیت حقوقی مجمع و نیز امکانات و بانک اطلاعاتی مجمع را نامناسب و ناپسند توصیف و خواستار پیشگیری و جلوگیری از این عارضه شدند.

ایشان در ادامه به روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه سرای کرامت (خانه سالمندان) اشاراتی داشته و یادآور شدند که مناسب است جلسات مجمع برای پروژه ها چالشی تر بوده و تصمیمات با اجماع جمعی و با نظرات کارشناسی اتخاذ و با پیگیری مستمر، تمام و کمال اجرا گردد. ایشان گزارشی از حضور در جلسه مجمع خیرین سلامت استان مازندران در ساری به حاضرین بیان و طی ارائه گزارش آماری، از مساعدت مالی قابل توجه مجمع خیرین سلامت کشور به پروژه های درمانی ساری در ۳ سال گذشته به میزان ۱۰۸ میلیارد تومان اشاره و از ظرفیت ها و منابع رو به تزاید مجمع کشوری مطالبی بیان و اعلام داشتند؛ که با اصرار حضار حاضر در جلسه، ایشان به عنوان کاندیدای هیئت مدیره مطرح و با کسب آراء لازم به عنوان خزانه دار مجمع خیرین سلامت استان مازندران انتخاب گردیدند.

سپس حاج آقا حیدرزاده با تجلیل از زحمات مستمر حاج آقا نیک پور و حاج آقا عشریه و آرزوی توفیق روزافزون برای این بزرگواران، رمز ماندگاری و موفقیت مجمع را داشتن نیت خالص برای مرضی حق تعالی و پرهیز از هرگونه گرایشات سیاسی و حزبی دانسته و برخلاف بسیاری از تشکّل ها که با اندکی فعالیت، دچار وقفه و اضمحلال می شوند، خوشبختانه با همت عالی اعضای محترم هیئت مدیره و حمایت مجدّانه و فعالانه حامیان مجمع، کماکان فعالیت آن با قدرت استمرار داشته و با یاری خداوند متعال و اصلاح آسیب ها و ضعف ها و تقویت قوت ها، همواره در مسیر تحقق اهداف مقدس مجمع بیش از پیش توفیق یابیم.

در ادامه هریک از اعضای محترم هیئت مدیره؛ حاج آقا حمیدی، حاج آقا صالحی و دکترسالاری و دکتر آسوری به طور جداگانه مطالبی درخصوص موارد مطروحه ارائه و دیدگاه ها و پیشنهادات خود را بیان داشتند.

سپس بنا به حضور مهندس حیدرزاده معاونت فرماندار محترم آمل در جلسه و بیان نقطه نظرات خود در راستای موارد ارائه شده، پیشنهاد دادند تا مراتب عدم استفاده از ساختمان فنی و حرفه ای برای اهداف آموزشی، طی نامه ای به فرمانداری اعلام و از سوی ایشان پیگیری خواهد شد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ بنا به دعوت دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل از اعضای هیئت مدیره جهت حضور در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه های سیالات، انتقال حرارت و پردازش سریع و سایت کامپیوتر دانشجویان تحصیلات تکمیلی در روز سه شنبه مورخ ۹۶/۱۲/۲۲ ، مقرر گردید اعضای محترم در مراسم موصوف حضور به هم رسانند. دبیرخانه مجمع
۲ به منظور تهیه کمک های مورد نیاز ایام عید نوروز مناطق زلزله زده کرمانشاه، مقرر گردید؛ نسبت به تحویل ۱۷ کانکس و ۵ تن مرغ گوشتی گرم و آماده طبخ اقدام و ارسال گردد. حاج آقا عشریه
۳ با عنایت به مطالب مطروحه درخصوص عدم بهره برداری مناسب ساختمان احداثی سازمان فنی و حرفه ای در زمین واگذاری مجمع که متعلق به مرحوم مهندس فاطمی بوده است، مقرر گردید نسبت به دعوت از جناب دکتر صالحی عمران ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور جهت حضور در جلسه مجمع اقدام گردد. دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.