خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۶/۱۱/۰۴مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۶/۱۱/۰۴مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۱۱/۰۴             زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰       زمان پایان جلسه:۲۱:۰۰

مقدمه:

اولین جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل در ماه بهمن با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای دکتر سالاری تشکیل گردید.

در آغاز آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ منتخبی از فرمایشات ائمه اطهار در باب برکات خیرات و مبرات را بیان فرموده، سپس مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر در جلسه رسید.

آنگاه حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع ضمن تقدیر از اعضای محترم هیئت امناء و شکر به درگاه الهی جهت حضور در جلسه ای دیگر، با قدرشناسی از پیگیری های جناب دکتر مرزبند ریاست محترم آموزش و پرورش آمل مبنی بر در اختیار گذاردن مهمان سرای اداره جهت راه اندازی موقت خانه سالمندان، بیان داشتند:خوشبختانه موافقت واگذاری انجام پذیرفته و مقرر است ان شاءالله تا پایان هفته جاری تحویل مجمع گردد. ایشان در ادامه به جلسه هفته گذشته در بیمارستان امام علی (علیه السلام)، در خصوص بررسی وضعیت مرکز شیمی درمانی اشاراتی داشته و بنا به ضرورت تعیین تکلیف پروژه جهت تجهیز و راه اندازی تصریح نمودند؛ ما شرمنده خیرین و بزرگوارانی هستیم که با تمام وجود نسبت به احداث ساختمان شیمی درمانی مساعدت نموده، اما متاسفانه مسئولین ذی ربط، همّت و اراده لازم را جهت تحقق این مهم نداشته و تا کنون اقدامی مساعد جهت بهره برداری صورت نپذیرفت. از این رو بنا به هماهنگی جناب آقای دکتر گشتاسبی که قرار ملاقاتی با آقای دکتر موسوی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای روز جاری(چهارشنبه) صورت پذیرفت؛ آقایان حاج نیک پور، حاج عشریه و مهندس یزدان پناه در جلسه حضور یافته و با ارائه گزارشات توصیفی جامع از عملکرد مجمع در ۱۱ سال گذشته طی ۵ صفحه به صورت مشروح و وضعیت پروژه و پیشینه و برنامه های آتی آن، از وقفه طولانی به وجود آمده جهت تجهیز مرکز شیمی درمانی ابراز گله مندی نموده و پس از بحث و تبادل نظر اعلام نمودند که جناب دکتر موسوی بنا به نقش برجسته و ارزنده خیرین در ایجاد و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و به خصوص حرکت اساسی مجمع خیرین شهرستان آمل در احداث پروژه شیمی درمانی و بنا به رویکرد غیر انتفاعی آن، قول مساعد دادند که اقدام عاجل جهت خرید امکانات و  نصب هواساز و همچنین ارسال نامه درخواست تجهیز و  راه اندازی بخش شیمی درمانی و بهره برداری مرکز صورت پذیرد  و امیدواریم تا پیش از رسیدن سال جدید راه اندازی شود.

در ادامه گزارشی از پیشنهادات مطروحه جهت تغییر مکان زندان سابق به مرکز درمانی در حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و موافقت معاون محترم درمان دانشگاه مبنی بر ایجاد کلینیک ویژه تخصصی دندان پزشکی، توضیحاتی مطرح و بیان داشتند؛ چنان چه مجمع در این راستا برنامه ریزی و سرمایه گذاری نماید بنا به نیاز بسیاری از اقشار ضعیف جامعه و عدم برخورداری از بضاعت مالی مناسب جهت درمان و ترمیم دندان، خدمت بزرگی به شهروندان شهر خواهد بود و در این امر معاونت محترم دانشگاه قول همکاری های لازم و مساعدت دادند.

سپس جناب آقای مهندس علوب، از اعضای محترم هیئت امناء که بذل محبّت فرموده و در مراسم یادبود مرحومه مادرشان حضور فعال داشتند، تقدیر و تشکر نمودند و اعضای محترم نیز متقابلا با ذکر صلوات برای شادی آن مرحومه، از خداوند متعال خواستار رحمت و مغفرت الهی برای آن سفرکرده و آرزوی عاقبت به خیری و توفیق روزافزون برای ایشان نمودند.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

 

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱

با عنایت به نامه واصله از مرکز همکاری های علمی و امور نخبگان شهید فهمیده مبنی بر درخواست معرفی نمایندگان مجمع جهت تشکیل کمیته یاوران وقف علم و فناوری، آقایان حاج حیدرزاده، حاج مهدوی، حاج عشریه و مهندس یزدان پناه به عنوان نمایندگان مجمع به مرکز موصوف معرفی گردند.

دکتر سالاری
۲

بنابه تسهیم سهم حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) از محل فروش زمین واگذاری حاج ناصر بیک مهدوی، مقرر گردید چک مربوط به سهم تعیین شده صادر و به اعضای هیئت امنای حوزه علمیه تحویل گردد.

دبیرخانه مجمع
۳ با عنایت به مذاکرات و بررسی های انجام شده مبنی بر تغییر مکان زندان سابق به مرکز درمانی و بنا به پیشنهادات ارائه شده در جلسه روز چهارشنبه ۹۶/۱۱/۰۴ در دفتر جناب آقای دکتر موسوی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مقرر گردید موافقت مجمع با ایجاد کلینیک تخصصی دندان پزشکی به ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل اعلام گردد. حاج آقا

بیک مهدوی

۴

درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال طی  ۳ فقره چک موافقت گردید.

دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.