همیشه این نکته را به یاد داشته باشیم
که ما انسانها در هر موقعیتی معمولا آن چیزی را می بینیم که دوست داریم ببینیم
ما دنیا را آن گونه می بینیم که هستیم و در دیگران چیزهایی را می بینیم که در درون ما وجود دارد.
انسانی که مثبت اندیش و مهربان باشد، هرکجا برود در اطرافش و در آدم هایی که با آنها در ارتباط است جز نیکویی چیزی نخواهد دید و انسان کج اندیش و منفی باف نیز به هرکجا برود جز زشتی و نقصان در محیط پیرامونش چیزی را تجربه نخواهد کرد.
“وقتی تغییر نکنیم هرکجا برویم آسمان همین رنگ است.”

مجمع خیرین شهرستان آمل سایت اطلاع رسانی مجمع خیرین شهرستان آمل