خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۶/۱۰/۲۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۶/۱۰/۲۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۱۰/۲۰           زمان شروع جلسه: ۱۸:۲۰                زمان پایان جلسه:۲۱:۱۵

مقدمه:

جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه، با خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه و بیان فرمایشاتی از ائمه اطهار درخصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر درجلسه رسید.

سپس حاج آقا حیدرزاده با قرائت صلح نامه واگذاری زمینی به مساحت ۲۶۶ متر مربع از سوی حاج ناصر بیک مهدوی به مجمع خیرین آمل جهت فروش آن و مصرف آن برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان هفده شهریور و حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) و نیز قرائت مبایعه نامه زمین و بیان جزئیات آن، گزارشی از پیگیری فروش زمین و چک های اخذ شده از خریدار به حاضرین ارائه و ابراز امیدواری کردند که با مبالغ اخذ شده، نسبت به مرتفع نمودن برخی معضلات و مشکلات بیمارستان و حوزه علمیه اقدام گردد. در ادامه با قرائت فاتحه ای برای شادی روح مرحوم ابوی ایشان، طی مراسمی نمادین مبایعه نامه تنظیمی، تقدیم خریدار زمین گردد.

در ادامه حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم، ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر در جلسه، امروز را روزی پرخیر و برکت توصیف و با تجلیل از اقدام شایسته و ممتاز جناب حاج ناصر بیک مهدوی، اعتماد و اطمینان رو به تزاید مردم به مجمع را از موهبات الهی و تفضّل خیّران برجسته و بزرگوار شهر قلمداد و از خداوند متعال برای ایشان سعادت و سلامتی و برای ابوی مرحوم شان رحمت و مغفرت مسئلت نمودند. در ادامه با عنایت به حضور جناب دکتر گشتاسبی در جلسه، به منظور بررسی فنی و کارکردی تبدیل مکان زندان سابق به درمانگاه شبانه روزی، ضمن خیرمقدم به ایشان و تقدیر و تشکر صمیمانه از همکاری شایسته و خالصانه شان به عنوان اولین مسئول کمیته درمان مجمع، گزارشی از چگونگی در اختیار گذاشتن مکان موصوف به مجمع به حاضرین ارائه و تغییر وضعیت کنونی را یکی از آمال و آرزوهای بسیاری از شهروندان شهر قلمداد و ابراز امیدواری کردند که با تجارب و تخصص جناب دکتر گشتاسبی نسبت به ایجاد طرح درمانی ضروری و مورد نیاز شهری در آن مکان اقدام گردد.

سپس جناب آقای دکتر گشتاسبی با ابراز خرسندی از حضور در مجمع و تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات برجسته و شایسته مجمع طی سالیان متمادی و بیان افتخار همکاری در چند سال ابتدای فعالیت و برخورداری برکت زندگی شان از آن مقطع، برای هر گونه همکاری و اقدام در راستای مساعدت به نیازمندان شهر اعلام آمادگی نمودند. ایشان با تشریح وضعیت و امکانات درمانی شهر و مناسب دانستن مکان زندان سابق برای مجموعه درمانی، پیشنهاداتی جهت ایجاد مرکز درمانی ارائه و خاطرنشان کردند بنا به حجم سرمایه گذاری مورد نظر مجمع در طرح، می توان پروژه های متنوعی مبادرت و اجرا نمود و تاکید داشتند که در عصر کنونی، در دنیا و حتی ایران باب شده که به سمت مجموعه درمانی چند بیمارستانی که منشاء خدمات فراگیر و گسترده باشد، می روند و کم کم بیمارستان های تک بعدی از رده خارج خواهند شد.

در ادامه هر یک از اعضای محترم پیرامون نکات مطروحه و پیشنهادات ارائه شده جهت کاربری مکان زندان سابق، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح و پس از بحث و تبادل نظر، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

 

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ با عنایت به فروش زمین واگذاری جناب حاج ناصر بیک مهدوی و تقدیم مبایعه نامه تنظیمی طی مراسمی نمادین به خریدار، مقرر گردید بنا به نیّت ایشان، مبالغ دریافتی در بیمارستان هفده شهریور و حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) مصروف گردد. دبیرخانه مجمع
۲ بنا به مباحثات موسع در خصوص تبدیل مکان زندان سابق به مرکز درمانی شبانه روزی و پیشنهادات متنوع ارائه شده، مقرر گردید مسئول محترم کمیته درمان به اتفاق آقای دکتر گشتاسبی نسبت به بررسی کامل اقدام و طرح برتر و بهینه انتخاب و گزارش گردد. دکتر آسوری
۳ مصوبه بند ۴ جلسه مورخ ۹۶/۰۹/۰۸ مجدداً مطرح و اتخاذ تصمیم گردد. دکتر سالاری
 
۴ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ۳۲،۸۲۰،۰۰۰ ریال طی  ۱۵  فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.