خانه / اخبار / اقدامات بهداشتی کمیته جوانان در محله امت آباد

اقدامات بهداشتی کمیته جوانان در محله امت آباد

کمیته جوانان مجمع خیرین شهرستان آمل با همکاری بسیج سازندگی سپاه آمل و تیمی جهادی از هلال احمر شهرستان بابل در روز جمعه مورخه ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ در منطقه ی آسیب دیده ی امت آباد آمل برنامه یک روزه ی درمانی مشاوره ای از قبیل آزمایش فشار خون، قند و مشاوره ی درمانی و آموزشی از کودک تا سالمندان عزیز را با برپایی چادر هلال احمر برگزار نموده است.

طی اجرای این برنامه با شناسایی های صورت گرفته، مشخص گردید پنجاه درصد افراد منطقه امت آباد فاقد بیمه ی درمانی بوده که مقرر شد در فاز دوم پوشش بیمه با تخفیف ویژه برای آن دست از اهالی این محله که تحت پوشش بیمه قرار نگرفته اند، مورد مطالبه و اجرا قرار گیرد.

به گزارش آقای مهندس مهرداد باقری، عضو فعال کمیته جوانان مجمع خیریه شهرستان آمل، ساکنین محله امت آباد از این اقدام نوعدوستانه و خیرخواهانه استقبال خوبی کرده و از تیم حاضر و خدمات آنان قدردانی کردند.

آقای باقری اشاره داشتند که در آینده نزدیک، با تیم درمانی تخصصی تر، فاز دوم را انشاءالله اجراء خواهیم نمود.

لازم به ذکر است این برنامه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ روز جمعه ۸ دی ماه ۱۳۹۶ و با حضور آقایان مهرداد باقری و محمد مهدی ولی از اعضاء فعال کمیته جوانان مجمع خیرین شهرستان آمل و ۲ نفر از بسیج سازندگی سپاه آمل و ۳ عضو تیم جهادی هلال احمر بابل اجراء و طی آن ۵۰ نفر از اهالی محله امت آباد مورد آزمایش، مشاوره درمانی و آموزش قرار گرفتند.

هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل ضمن قدردانی از اقدامات کمیته جوانان و همکاری اعضاء بسیج سپاه آمل و هلال احمر بابل، حمایت خود را در جهت رفع محرومیت و گسترش امنیت بهداشتی و روانی جامعه نیازمندان شهرستان آمل اعلام داشته و آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با نهادها و سازمانها و افراد نیکوکار و خیراندیش در این زمینه ابراز میدارد.

 

همچنین ببینید

سپاس از همیار گرامی جناب آقای دکتر حمید نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.